Spring naar bijdragen

voetbal is terug! (2021-2022)


Rudi

Aanbevolen berichten

Wild card weekend is los!

In de eerste wedstrijd zijn de LV Raiders op bezoek bij Cincinnati Bengals.

Twee ploegen die ik niet volg en niet hoog aan sla. Beide ploegen enigszins verrassend de playoffs gehaald, en zeker Cincinnati als divisiewinnaar.

Ik heb links en rechts enkele tientjes op de thuis favoriet gezet, maar Raiders openen de score 0-3 in de eerste drive. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitslag Raiders bij Bengals: 19-26 en Patriots bij Bills 17-47.

De Bengals waren niet heel efficient in de Red Zone, en scoorden 2 touchdowns bij 4 field goals.
Buffalo Bills QB Josh Allen speelde een nagenoeg perfecte wedstrijd met  alle 5 drives resulterend in een TD en een QB passing rating van 157.6

Vanavond om 19:00 Eagles bij de Bucs, om 22:30 49ers bij de Cowboys en 02:15 Steelers bij de Chiefs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Resultaten gisteren, Steelers bij Chiefs: 21-42. 
Dit was de laatste wedstrijd voor Pittsburgh QB Ben Roethlisberger.
TDs voor Kelce & Hill (lichte hielblessure) bij KSC, daar liggen ze redelijk op koers voor een mooie superbowl run.

49ers bij Cowboys 23-17.
Ik had een paar kleine bets op Dallas spread -3 maar spijt van. 
Bekend is dat Dallas coach Mike McCarthy een enorm dom varken is maar hij had zichzelf weer overtroffen.
In de op één na laatste actie laat hij QB Dak Prescott door het midden rennen (langzaam en de klok stopt niet) en dat werd meteen de laatste drive omdat de klok naar nul liep en de referee niet bij de bal kon.

https://www.nfl.com/news/cowboys-qb-dak-prescott-final-sequence-in-loss-to-49ers-tough-to-accept

Vanavond Arizona Cardinals bij de L.A. Rams.  Rams -3,5 favoriet en de o/u is 49,5.
Arizona was het seizoen erg goed begonnen maar zakte gaanderweg in.
Ik heb tot nog toe een paar freebets op de Rams, zet vanavond waarschijnlijk nog wel in op de wedstrijd.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bengals bij Titans zaterdag 22:30u -3,5 Titans o/u 47,5 :

NFL.com preview:
https://www.nfl.com/videos/bengals-vs-titans-preview-divisional-round

Zowel de Titans als de Bengals hebben dit seizoen flink boven verwachting gepresteerd.
Bij de Titans keert running back Derrick Henry waarschijnlijk terug van een voetbreukje. 
Deze man is echt exceptioneel goed.


Naast een aantal parlay weddenschappen (freebets) heb ik alleen een betje op Titans -3.5 staan:
image.png.c209db539bcab06399829fc6b4c216f2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag/zondagnacht 02:15am San Francisco 49ers bij Green Bay Packers -5.5 Packers o/u 47.5

De Packers staan al het hele seizoen bovenaan.
QB Aaron Rodgers wordt voor de tweede keer achter elkaar MVP en zijn grote teen doet steeds minder zeer,
er waren al weinig blessurezorgen maar het ziet er naar uit dat Wide Receiver Randall Cobb net op tijd terug is van een blessure tegen de 49ers.

De 49ers maken de Cinderella story van het eind van het seizoen.
QB Jimmy Garoppolo, niet onomstreden, heeft last van zijn duim en zijn schouder. 

Ik verwacht een eenvoudige winst voor de Packers.

Ook voor deze wedstrijd een preview van NFL.com:
https://www.nfl.com/videos/49ers-vs-packers-preview-divisional-round

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag 21:00 L.A. Rams bij de Tampa Bay Buccaneers -2.5 Bucs o/u 48 :
de hele week volg ik al het blessure en training nieuws over deze wedstrijd.


De Buccaneers kennen enorm veel blessureleed maar tot nog toe heeft QB Tom Brady het met zijn offense telkens nog gered met TE Gronkowski, WR Mike Evans en een invaller- running back.
In de wedstrijd van vorige week vielen er twee belangrijke blessures in zijn Offensive Line: center Ryan Jensen en Right Tackle Tristan Wirfs liepen beide een enkel blessure op. Beiden waren vandaag wel op practice maar het is afwachten of ze zondag volle bak mee kunnen doen. Dat is wel essentieel want de defense van de Rams is levensgevaarlijk met Aaron Donald en Von Miller.
Een vraagtekentje is of dat running back Leonard Fournette weer mee kan doen.

De Rams hebben ook een heel goede offense met de beste WR van dit jaar Cooper Kupp.
Ook bij de Rams een nieuw gaatje in de Offensive Line omdat Andrew Whitworth geblesseerd is geraakt. 

De Rams hebben een korte rustweek, na een wedstrijd op maandagavond en een uitwedstrijd aan de andere kust.

Ik had vroeg op deze wedstrijd op de Bucs ingezet en weet niet of dat dat ik veel nepnieuws ben gevoerd:

image.png.1e051c858f2dab43ff3b07095e00980f.png

Legitieme wedmogelijkheden zijn de under (48) , tackles/assists/sacks van spelers uit de O-lines, receptions of TDs door Gronkowski, Brate en Evans. 
Ik zal nog wel wat (live) bets bij plaatsen op deze wedstrijd.

image.png.afda388b91cf69208d270b176ba5747f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het klapstuk van dit weekend wordt de Buffalo Bills uit tegen Kansas City Chiefs zondagnacht vanaf 00:30h.
-2.5 Chiefs o/u 54

De Bills offense met QB Josh Allen speelde vorige week een nagenoeg perfecte wedstrijd: alle drives werden in touchdowns omgezet behalve de laatste waarin het voldoende was de klok naar nul te spelen.

De Chiefs zijn langzamerhand weer ongeveer terug op hun oude sterke niveau.

Anders dan winst voor KCC in een paar combibets heb ik hier nog niet op ingezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.