Spring naar bijdragen

LasVegasNic in Las Vegas (18-10 t/m 30-10)


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Zondag 18-10 om 10:35 vlieg ik vanaf Schiphol via Salt Lake City naar Las Vegas. Om 15:45 uur land ik als alles meezit in Vegas.

Ik ben t/m 30-10 in Las Vegas en zal in deze topic mijn verhalen, foto's posten. Ook zal ik dit doen op mij facebook pagina I Love Las Vegas.

Van 18-10 t/m 22-10 slaap ik in de Golden Nugget. Van 22-10 t/m 25-10 verblijf ik in The Signature at MGM Grand. De laatste 5 nachten slaap ik in het Aria hotel. Voor de eerste week heb ik een auto ter beschikkingen en de laatste 5 dagen de benenwagen of .....

Ik ga alleen naar Vegas maar ik zal in Las Vegas ook andere Nederlanders en/of Belgen treffen. Ik heb al een afspraak staan met @Ron_Bacardi. Op 19-10 treffen we elkaar bij de Golden Nugget in Downtown Las Vegas. Meteen een feestelijke dag want Ron is dan jarig.

Nog twee dagen en dan stap ik het vliegtuig uit en ga ik genieten van Las Vegas, de pretstad van vele OneTimers.

I Love Las Vegas en met temperaturen rond de 25 graden moet dit zeker goed gaan komen.

Zonnenbrand, zwembroek bij => Check :))

http://www.ilovelasvegas.nl/reisverslagen/Nicolay2011/LasVegas2011/Nicolay-Las-Vegas-Sign-2011.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...
  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Nee mannen, wel wat gegokt 10 $ op de roulette maar de 17 wilde niet vallen. Op de gokkasten heb ik kiet gespeeld. De reis is vlotjes verlopen. In Salt Lake City moest ik wel even wachten. De tweede vlucht was een makkie. Ruim een uur later was ik in Vegas. Gratis upgrade gekregen voor mijn auto. Ik rij nu in een Chrysler 200 rond ipv een Toyota

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...