Spring naar bijdragen

Einde van Pokernews.nl?


LangeRuud

Aanbevolen berichten

23 minutes ago, LuukFOD said:

Kan het zijn dat ze grote schoonmaak houden? Alle niet toegestane affiliates links en reclame er af? Speciale responsible gambling paginas etc. En dan vanaf 1 oktober volledig legaal terug?

Zou wel kunnen maar heb ik vanuit de lazyboy nog geen zicht op.

Weet er iemand of dat Flutter groep een licentie heeft aangevraagd per 1 oktober of later en welk(e) merk(en) en voor de Nederlandse markt in de pijplijn zitten? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • TheGreatOne changed the title to Einde van Pokernews.nl?
1 uur geleden zei Rudi:



Weet er iemand of dat Flutter groep een licentie heeft aangevraagd per 1 oktober of later en welk(e) merk(en) en voor de Nederlandse markt in de pijplijn zitten? 

Yes dat gaan ze doen maar nu nog op het strafbankje (ergens begin volgend jaar aanvraag en dan 6 maanden later de vergunning (als het goed is)

 

Op het forum van PN las ik de afgelopen dagen dat ze als het goed is eerste kwartaal  van 2022 (in best case) willen terug komen. Deze beslissing zal alles te maken hebben gehad dat ze nul risico willen lopen om het mislopen van een waardevolle vergunning. Ik denk er ook het mijne van (zo'n grote poker (bron) van content kwam je nergens tegen. Google zal dit gaan afstraffen en de concurrentie (zoals ONKP, Pokeren, PokerCity etc) zullen verder deze leegte gaan vullen en om dat sterk terug te komen is wel een hele grote uitdaging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...