Spring naar bijdragen

Hockey is terug! (Penny DEL 2021-2022)


Rudi

Aanbevolen berichten

Sinds het NHL seizoen 2020-2021 is afgelopen op 7 juli was het even wachten, maar er wordt weer gehockeyed!

Nou heb ik totaal geen verstand van wedden op ijshockey, sterker nog ik verlies op hockeybetting, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik volg de Penny DEL in Duitsland die vorige week weer begonnen wel aardig en in het bijzonder Koelner Haie.

Aangezien ijshockey in Duitsland geen tv-sport maar een echte publiekssport is, is de league twee seizoenen geleden en vorig jaar buitengewoon hard getroffen.

Spelers en ander personeel moesten massaal in 'Kurzarbeit', contracten werden veelal niet verlengd of tegen aanmerkelijk verslechterde voorwaarden.
Met veel kunst- en vliegwerk werd er vorig jaar nog een ingekort seizoen zonder publiek afgewerkt.

Nu mag er na anderhalf jaar weer met publiek gespeeld worden!

Vrijdag aanstaande spelen de Haie 'de kleine derby' uit tegen Krefeld Penguins.
De Haie bestaan nog bij gratie van een gezamenlijke krachtsinspanning van personeel, stad, sponsoren en fans. 

Krefeld is wellicht de club die het zwaarst getroffen is door de crisis, daar zijn alle kwaliteitsspelers weg.

Vanuit de lazyboy op TOTO alvast de volgende weddenschappen voor deze wedstrijd, en wie weet..

 

image.thumb.png.d102951264aa5a182e10f69bd007769d.png

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wedstrijd van vandaag: Koelner Haie thuis tegen Augsburg Panthers.

Haie hebben dit seizoen thuis 2-1 in overtime gewonnen tegen Wolfsburg, uit 3-5 verloren tegen Munchen, en uit 0-6 gewonnen tegen Krefeld.
Panthers hebben dit seizoen uit tegen Dusseldorf met 5-3 verloren en thuis met 4-1 verloren tegen Iserlohn.

Scherpe bookies hebben in de 3-way weddenschap op de uitslag reguliere speeltijd  45.66% Haie,  21.53% draw en32.82% Panthers als implied probabilities.
Er staat een bookie marge van bijna 6% op deze markten. 

De o/u op aantal goals staat op 6 en Haie handicap -0.5 is even money.

Softe bookies weten de bijbehorende odds op de moneyline en 3-way match markets bijna te matchen,
maar zetten op alle andere weddenschappen helaas nog meer marge.

Ook zijn er in de DEL helaas geen spelersmarkten, terwijl die wel in de NHL beschikbaar zijn.

De markten zijn echter op eerste zicht niet heel efficient aangezien de odds nooit verschuiven en een clubkenner kan de bookies wellicht verslaan.

Vanuit de lazyboy kan ik dat niet, maar als fan weerhoudt me dat er niet van in te zetten :D 

Van Panthers verwacht ik dat vanavond de discipline is aangehaald: ze verloren tegen Iserlohn in de special teams, pakten 7*2 = strafminuten.
Voor Haie verwacht ik een nerveus optreden.
Van de 6 goals tegen Krefeld werden er 5 door verdedigers gescoord en center Jon Matsumoto heeft dit seizoen nog niet gescoord.

Ik zet in op een overwinning door Haie met minder dan 6 goals, 2 doelpunten verschil. Ik had nog een freebet liggen die ik op een 3-1 uitslag heb gezet.

image.png.4fe66e67989b150b6b0fd3179a4c4e43.png

image.thumb.png.281fd6d9d58b772e3785a43d5d1ac846.png

Tot vanavond om 19:00u!

bewerkt door Rudi
vanavond eerste seizoensgoal Matsumoto! (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...