Spring naar bijdragen

Vaasjee

Members
  • Aantal bijdragen

    5
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Vaasjee's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik heb aangegeven dat hun illegaal bezig zijn om mij uit Nederland te accepteren. Ook heb ik gevraagd waarom ze het geld van een andere rekeningnummer wel aannemen maar wanneer het op uitbetalen komt vormt het een probleem. Ik heb ze ook vriendelijk verzocht om de €3200.00 te houden maar om de gestorte bedragen van mijn kant terug te storten. Daar hebben ze ook geen oor naar..
  2. Oke dank voor je reactie, maak ik wel een kans om alle gestorte bedragen terug te krijgen of eigenlijk ook niet?
  3. Er is dus geen schijn van kans dat ik de 3200€ krijg? In sommige gevallen zag ik dat het uiteindelijk toch opgelost was, maar dat zal in ons geval wel niet gebeuren?
  4. Dank voor je snelle antwoord, ik ben bij dit casino terecht gekomen via een vriend van mij. Die speelde altijd hier. Mijn broertje is 25 jaar oud dus is niet meer minderjarig. Kort samengevat kan ik het beste een klacht indienen bij kansspelautoriteit en bij de MGA. In het mooiste geval krijg ik mijn storting van 50€ terug of alle stortingen?
  5. Dag beste forumleden, Ik probeer hier een bericht te schrijven aangezien ik hier al verhalen heb gelezen die overeenkomen met mijn verhaal. Op 11 oktober 2021 ben ik begonnen met spelen bij cookie casino. Ik heb tussen 11 en 12 oktober 500€ gestort met mijn bankrekening en allemaal verloren. Vervolgens wilde ik gisteren 3 november 2021 samen met mijn broertje 50€ spelen. Aangezien ik van hem nog 30€ terug zou krijgen gaf hij aan dat hij (mijn broertje) wel 20€ zou inleggen plus de 30€ die ik nog van hem terug zou krijgen. totaal heeft die 50€ gestort vanaf zijn bankrekeningnr naar mijn cookiecasino account dus. Vervolgens winnen wij in totaal €3500 waarvan wij besluiten om €3200 op te nemen. Nu komt het leuke, ik moet alle documenten uploaden die ik vervolgens succesvol upload. Denk hierbij aan stroomrekening met mijn naam erop, screenshots van alle stortingen, legitimatiebewijs etc etc. Zojuist krijg ik een mail van cookiecasino waarin staat dat het account geblokkeerd is en dat het geld niet uitgekeerd kan worden omdat de laatste storting gedaan is van een andere bankrekeningnummer ( die van mijn broertje dus). Ik gaf aan dat ik niet wist dat het verboden is om geld te storten vanaf een andere rekeningnummer aangezien er bij het storten van het geld nergens een error of waarschuwing tevoorschijn kwam dat het geld niet gestort kan worden aangezien het van een andere naam afkomstig is. mijn letterlijke bericht was alsvolgt ''So RECEIVING the money with a different bank account is not a problem for you guys but when it comes to PAYING it becomes a problem'' Ik heb ook aangegeven dat het geld eventueel uitbetaald kan worden op mijn broertjes rekening en dat zijn documenten etc allemaal opgestuurd kunnen worden. Het enige antwoord wat ik van hun in de chat krijg is: ''Houd er rekening mee dat deze beslissing, genomen door het management van ons casino een definitieve beslissing is en dat ik u niet verder kan helpen''. Is er iets wat we kunnen doen om alsnog het geld te krijgen? In sommige gevallen zie ik dat er na veel duwen en trekken alsnog uitbetaald word en in sommige gevallen dus niet. Alvast bedankt voor jullie hulp!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.