Spring naar bijdragen

Miklo

Members
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Miklo's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

3

Waardering in de gemeenschap

  1. @rhellevohoe weet je dat zo zeker? Als je verliest dan verlies je en als je wint dan win je, zo simpel is het. Batavia hanteert een inzetlimiet en dit moeten ze bekend maken aan de gebruikers (hetzij tijdens het maken van een account, dan wel in de algemene voorwaarden).
  2. Hoi @Linn, Bizar dat dit jullie ook is overkomen. Ik ben hierover nog in contact met Batavia, als ik meer weet kom er z.s.m. op terug!
  3. Hi @jantje Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik denk niet dat het gaat om een inzet die verkeerd is geregistreerd, vaak krijg je dan een Pop-Up melding vóórdat de speelronde begint en niet erna. Batavia heeft inmiddels gereageerd. Ze zijn nog onderzoek aan het doen en kunnen het nog niet met 100% zekerheid zeggen. Batavia als casino heeft mogelijk een limiet die is overschreden, dit heeft dus niets te maken met het tafel limiet van €10.000,-. Als online casino kunnen ze afwijkende limieten gebruiken per spel, per tafel. Nu is de vraag of de (onzichtbare) limiet van Batavia ervoor heeft gezorgd dat ik geen €7.000,- heb gewonnen. Stel dat dit het geval is. Dan is dit dus niet een systeemfout (7.5. algemene voorwaarden) maar een instellingsfout van Batavia zelf. Het tafel limiet is namelijk €10.000,- en ik heb €7.000,- ingezet. Als Batavia ervoor kiest om een lagere afwijkende limiet te hanteren, is dit in ieder geval op geen enkele wijze duidelijk gemaakt aan mij als klant! - Niet tijdens het instellen van limieten bij het aanmaken van een account. - Staat niet in de algemene voorwaarden waar ik akkoord op ben gegaan. Dit kan toch niet zomaar!? Als je het risico neemt om €7.000,- in te zetten, je getal valt, staat te springen van geluk en dan ineens een Pop-Up krijgt met als reden een onbekende onzichtbare limiet van Batavia???
  4. Goedemiddag, Ik heb een bijzonder probleem met Batavia Casino. Een aantal weken geleden heb ik via Batavia Casino op het spel Immersive Roulette €7.000,- ingezet op 1 t/m 18 (payout 1:1). Getal 3 valt, dit betekent dat ik heb gewonnen en mijn inzet heb verdubbelt. Vervolgens komt er na de bevestiging dat getal 3 was gevallen een Pop-Up in beeld die aangeeft dat ik teveel heb ingezet, ik krijg enkel mijn €7.000,- inleg terug. Gelukkig heeft het systeem van Batavia wel mijn inzet geregistreerd en heb ik hier screenshots van. - Batavia heeft een onderzoek gedaan naar dit probleem. Ze geven in eerste instantie aan via een tabel (bijgevoegde afbeelding) dat de max. inzet voor een dozijn (payout 2:1) €6.000,- is. Ik heb niet ingezet op een dozijn (payout 2:1), maar wel op 1 t/m 18 (payout 1:1). Volgens de tabel is de max. inzet hiervoor €10.000,- ! - Vervolgens heeft Batavia nogmaals een onderzoek gedaan naar dit probleem. Ze erkennen nu (schriftelijk) dat ik alle limieten correct heb ingevuld, niks fout heb gedaan, maar er is een zogenoemde "call" geweest. Vanuit dit standpunt heeft Batavia besloten geen uitbetaling te doen van eventuele winsten die ik deze inzetronde behaald zou hebben. Volgens Batavia is dit in lijn met de algemene voorwaarden 7.5. "7.5. Als de uitkomst van de ronde niet kan worden opgelost vanwege een systeemfout, wordt de weddenschap teruggestort op de Spelersaccount." Mijn vraag is: Kan Batavia mij zo maar afwimpelen met dit kleine zinnetje in hun algemene voorwaarden? Als je verliest ben je je geld kwijt, als je wint betaald Batavia niet uit!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.