Spring naar bijdragen

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

FreebetFreddie

Silver
  • Aantal bijdragen

    524
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    3

FreebetFreddie last won the day on januari 30 2022

FreebetFreddie had the most liked content!

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

FreebetFreddie's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

317

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik heb dezelfde ervaring, 1 keer kwam er binnen 5 minuten een reactie maar de rest allemaal halfuur wachttijd. Ik heb nog steeds een bonusban na 31 dagen, dus ik denk dat die permanent is. Ook een bonusban op LeoVegas gekregen inmiddels.
  2. Je krijgt die melding over beperkte toegang ook wanneer je over je tijdslimiet gaat, zonder verder bericht. Soms wordt je ook niet automatisch uitgelogd.
  3. Volgens mij zijn LeoVegas en MGM een kopie van elkaar, inclusief waardeloze klantenservice. Deze melding hoeft niet per se te betekenen dat je niet meer kan spelen, uitbetalen of storten, maar dat je enkel een bonusban hebt. Dat is in mijn geval ieder geval wel zo. Mochten ze niet reageren kun je een melding maken op Trustpilot, daar kreeg ik van de MGM klantenservice wel een reactie op.
  4. Check ook even wat de inflatie toen was
  5. 50% op jaarbasis met zeer laag risico bestaat niet. Rare reactie, aangezien dat natuurlijk een veel hoger risico heeft dan 3% op een spaarrekening van een Europese bank die onder een depositie garantie stelsel valt. Ik heb wat staan op Trade Republic (zelfde % als de ECB rente) en Raisin depositos, maar op de lange termijn is geld op een spaarrekening niet optimaal natuurlijk, dan kun je beter (index)beleggen.
  6. Ja, de rest werkt weer gewoon. Geen bericht gekregen over de duur van de duur van de bonusban
  7. Dat kunnen ze niet zien, maar ik ben er vrijwel zeker van. De klantenservice copy-paste een standaard tekst dat je niet meer in aanmerking komt voor bonussen en dat dit verschillende redenen kan hebben. Je heb waarschijnlijk ook een email gekregen waarin je wordt verwelkomd bij BetMGM. Het lijkt me toch niet zo moeilijk om dit aan te passen en ervoor te zorgen dat mensen zich niet opnieuw kunnen registreren met hetzelfde emailadres.
  8. Ik had gisteren bijna m'n volledige saldo er al afgehaald voor de zekerheid. Zonder reactie te krijgen op m'n email over het volledig sluiten van m'n account kan ik nu weer inloggen, maar er zit nog steeds een bonusban op m'n account. Ik heb eerdere negatieve ervaringen gehad bij Bet365 waar ik 3 maanden ben bezig geweest om door de extra verificatie te komen, voornamelijk omdat Bet365 niet reageerde na het blokkeren van m'n account en vragen om documentatie (waarbij er ook een aanzienlijk bedrag bleef vast staan) of BetCity waar ik een verzoek kreeg om "herkomst gelden" waarna er na het opsturen van de documenten geen enkele reactie is gekomen (ook na meerdere keren contact met de klantenservice) een jaar later en m'n account nog steeds op slot zit (bij BetCity kun je dan weer wel je saldo opnemen zonder problemen). Qua communicatie en consumentenbescherming is het 3 jaar na de legalisering nog steeds dramatisch bij de meeste onlien casino's.
  9. Inmiddels hebben ze naast de bonusban m'n account helemaal op slot gezet.
  10. Ik werd door de chatbot direct doorverwezen, maar daarna duurde het dus nog ruim een halfuur. Telefonisch na 20 minuten wachtmuziek melden dat er geen medewerkers beschikbaar zijn en dat je later terug moet bellen, is heel slecht. Pro-tip: niet per ongeluk op "aanmelden" drukken ipv "inloggen" en daar je emailadres en wachtwoord invullen want dan krijg je blijkbaar een bonusban. Ook wel bijzonder dat het systeem dan geen melding geeft dat er al een account reregistreerd staat op dat emailadres.
  11. Ik probeer contact te krijgen met BetMGM. Op Livechat wordt niet gereageerd en telefonisch blijf je in de wacht staan omdat er niet wordt opgenomen. Op Trustpilot melden meer mensen dit. Iemand ervaring hiermee? Edit: Meer dan 30 minuten later werd de livechat beantwoordt.
  12. Ik kreeg regelmatig leuke bonussen, maar na het toesturen van documenten vanwege een verzoek tot herkomst gelden kan ik nu al bijna 3 maanden niet spelen op BC. Support kan ook niks zeggen en komt met het standaard "we hebben een bericht gestuurd na desbetreffende afdeling" antwoord. Ik vermoed dat het ook te maken heeft met de boete die ze onlangs gekregen hebben (niet het bedrag, maar de reden waarom ze die boete kregen) en de berichtgeving in de media.
  13. Mwah, ze hebben over het algemeen wel een punt. Het Jacks voorbeeld is alleen niet al te sterk. Laten we nou niet net doen of de meeste mensen die termen als "+EV" gebruiken gokken omdat ze het zo leuk vinden. En ja, je kunt prima gebruik maken van casinopromoties en tegelijkertijd vinden dat de consumenten beter beschermt moeten worden.
  14. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat DeV bij het WEF zit!!1!
  15. Ik denk dat echt niemand (naast jezelf) er mee zit of jij wel of niet denkt dat wat DeV zegt waar of onwaar is.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.