YesIcan
Members-
Aantal bijdragen
6 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Recente profielbezoeken
Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.
YesIcan's Achievements
Member (2/3)
5
Waardering in de gemeenschap
-
@Herrr Wat een vervelende situatie. Lees terug in mijn berichten. Daar omschrijf ik hoe ik t heb aangepakt! Ik heb mijn geld wel ontvangen omdat ik beleefd, nederig en dwingend was. Een paar dagen laten rusten en dan weer een bericht. Duidelijk in mijn aangifte tegen hun organisatie en misschien is het een idee om de Nederlandse kansspel autoriteit te gebruiken in je tekst. Maar natuurlijk niet echt doen omdat je er dan een probeem bij hebt. Het is jammer genoeg illegaal om in t buitenland te spelen. Helaas betalen de Nederlandse casino's slecht! Dus ik begrijp wel dat sommige van ons het elders proberen. 1 vd beste is toch wel Amok-Mountcasino en Refuelcasino.com en betalen altijd netjes. Ik heb pas heel veel geld gewonnen en t stond er binnen een uur op! Succes en de aanhouder wint.... Groet, YesIcan
-
Maak ze duidelijk dat jij jou klacht bij Damagi Marketing Solutions neerleg als ze het niet binnen 24 uur oplossen. En benadruk met klem dat het de laatste kans is. De klacht mag je daar ook echt neerleggen als ze niet betalen! In google translate kan jij jou nederlandse tekst letterlijk laten vertalen in t engels. Laat je geld terugstorten en blijf vriendelijk totdat ze hebben uitbetaald. En verwijder jouw account! Goodluck!
-
Dag @BobbieP, Blijf ze op de lippen zitten! Bij mij leek het ook fout te gaan. Ik heb ze de mogelijkheid geboden het asap op te lossen anders zou ik ze aangeven. Mijn winst hebben ze toen binnen 24 uur uitbetaald. En verder heb je gelijk over de zogenaamde legale casinos! Veel succes, hoop voor je dat het snel gefixt is. Enjoy the game!
-
YesIcan volgt nu Happyspins
-
Bedankt voor de reacties. Ik wacht al 12 dagen. En ben het niet gewend dat zelfs een buitenlandse casino niet netjes binnen het aangegeven termijn uitbetaalt. Dit is dus nieuw voor mij en speel al behoorlijk wat jaren zonder ooit geklaagd te hebben. Ik mag ervan uit gaan als ik stort zonder te klagen over enig verlies de uitbetaling dan ook netjes verloopt. Ik zie het niet als ongeduld. Dankjewel voor het advies, ik was ook van plan het account te sluiten! En blijf voortaan weg bij buitenlandse casinos.
-
Bedankt voor de reacties. Uiteraard is dit mijn kant van het verhaal en deze is legitiem. De uitbetalingen zijn netjes goedgekeurd. Ik heb mij geverifieerd en een email ontvangen met hun bevestiging dat mijn documenten in orde zijn. Alles is ok! Omdat de dagen verstreken vroeg ik om uitleg. Ik ontvang een email met de 1 tot 5 werkdagen uitleg excusief het weekend. Nog begrijpelijk. Uiteindelijk zit ik op 6 dagen en herinner Happyspins aan de verstreken dagen. Daarna ontvang ik geen reactie meer. Er is geen Bonus Issue. Ik heb alle bewijzen van goedkeuring in handen. Ik kan zelfs nog inloggen. Vandaag heb ik ze de kans gegeven voordat ik stappen onderneem.
-
Beste, Wie heeft ervaring met Happyspins? Deze online casino betaald niet uit. Betaling is al door Happyspins goedgekeurd. Ik heb de klacht ook neergelegd bij Kahnawake game commission maar ook daar geen reactie. Heeft iemand een tip hoe dit aan te pakken. Alvast bedankt. Groet.