Spring naar bijdragen

JTown

Members
  • Aantal bijdragen

    14
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

JTown's Achievements

Member

Member (2/3)

4

Waardering in de gemeenschap

  1. I will put this in English as Dutch is not my first language and I don't want to make a mistake. These deposit bonuses may sound great but please look at the wager requirement! For the deposit bonus at Circus please keep in mind it is 30x the deposit. That is very high, for example Holland Casino is generally 3x. For these 'so called monthly' bonuses, it is very hard to see a return when the maximum deposit is eur100 with a 30x (EUR3000) wager deposit. You need to be very lucky! I was platinum (played with circus for about a year before I had a issue with them, it was approx eur100k wagered in 12 months) and I cancelled my account last month.
  2. Ik heb mijn account geannuleerd omdat ze geen betrouwbaar casino zijn. Ik was platina.
  3. Goed om te horen dat ze je wat gratis spins hebben gegeven. Ook al was het niet veel waard, het was een gebaar. Bij mij deden ze dat niet. Ik heb niets, en Circus zal nooit meer iets van mij krijgen.
  4. Ik had 13,48 euro gewonnen in 9 spins, zij betaalden slechts 10,5 euro voor de resterende 21 spins, op basis van dat gemiddelde lijkt het een heel duidelijk nadeel. Het antwoord dat ze hebben gegeven is onbevredigend, we weten allemaal dat een bonus niet gelijk is aan spins x inzet.
  5. Dat klopt, mijn eigen geld activeerde de gratis spin-bonus. Afzonderlijk, en waarschijnlijk de reden waarom het spel crashte vanwege overbelasting, hadden ze een promotie op het spel (als je EURx speelt, krijg je gratis spins op andere spellen).
  6. Het antwoord dat ze hierboven hebben gegeven, is alle informatie die ze me hebben gegeven: dat er een storing was in het spel. Het lijkt alsof dit gebruikelijk is voor Circus als dit ook is wat ze deden voor @Lisaan.
  7. Dankjewel @jantje Spinomenal is een goede aanbieder, Ik heb gisteren 480x gewonnen op een van hun spellen (op Holland Casino). Ik denk dat het antwoord van Circus de situatie goed weergeeft. Dat is hun keuze. Ik zal niet meer met ze spelen. Het is een risico dat ik andere bonussen verlies, vooral bij spellen met een hoge volatiliteit van Push Gaming en No Limit.
  8. @Lisaan je hebt gelijk. Circus heeft me eindelijk op de hoogte gebracht, ze hebben er bijna twee weken over gedaan. Ze geven me alleen de waarde van de spins. Dit is pijnlijk, normaal gesproken wordt een bonus gewaardeerd op 100x. Ik had nog 21 spins over, dus ze betalen me € 50 x 21 = € 10,50. Ze kunnen dit iedereen aandoen. Wat als ik het hoogste niveau bereik met big bamboo of een nolimit-spel en ze betalen me de waarde van de weddenschap. Ik heb gevraagd of dit het beste is wat ze kunnen doen. Als ze niet veranderen, zeg ik mijn account op. Zeer slechte ervaring. Sorry ik bedoel EUR0.5 x 21
  9. Nog geen nieuws, zal posten als ik een update heb. Dat is vervelend! De meeste spellen waarderen een bonus (bonusaankoop) als 80-100x, ze zouden dat moeten betalen in plaats van de spins.
  10. Bedankt voor je reactie! Vier dagen lang geen antwoord van Circus. Ik wacht gewoon op nieuws nadat ik ze het bericht op 9/6 heb gestuurd. Als ze het niet betalen of me in ieder geval een bonus geven, stop ik met spelen bij Circus.
  11. Ik screenshot toen het spel werd gepauzeerd en vervolgens de foutmelding. Ik heb dit gedeeld met de klantenservice. De geschiedenis toont het eindsaldo toen ik nog 21/30 spins te spelen had. Ik mis de winst van die 21 spins. Ik kan het spel niet meer selecteren.
  12. Ik had een gratis spin-bonus gewonnen die midden in het uitspelen was en het casino haalde het spel offline en zei dat er een fout was. Ik had nog 21 spins te gaan. Ik heb de afgelopen 4 dagen om het resultaat gevraagd, maar ze hebben me niet geantwoord. Ik speel al vele jaren in casino's en heb nog nooit een probleem als dit gehad. De game die ik aan het spelen was (Majestic King / Spinomenal) is niet eens meer beschikbaar in de gamelijst.
  13. JTown

    Het 200,- foutje

    Ik had geen idee van deze 200 bonusuitgave (heb het zelf niet ontvangen). Op maandag 25 juli heb ik een opname gedaan voor EUR 200. Dit is sindsdien in behandeling, terwijl andere opnames zijn uitbetaald. Het lijkt erop dat Toto een systeem heeft om alle opnames van EUR 200 te controleren, wat de uitbetaling vertraagt. Klantenservice kan me nog steeds niet vertellen waarom het niet wordt uitbetaald. Het is beter om 2xEUR 100 op te nemen. Wat een slechte klantenservice. Delen zodat andere mensen dit probleem niet hebben, kun je het beste voorlopig geen "EUR200"-opnames vermijden, zelfs als je geen foutbonus hebt ontvangen. screenshot van vandaag (28/5). Geen nieuws van niet bestaande klantenservice.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.