Spring naar bijdragen

Saskia2502

Members
  • Aantal bijdragen

    33
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Profile Information

  • Locatie
    Nederland

Recente profielbezoeken

684 profielweergaven

Saskia2502's Achievements

Member

Member (2/3)

43

Waardering in de gemeenschap

  1. Saskia2502

    In afwachting..

    Hey is opgelost! Het ging niet zo zeer om de betaling die vertraging had dat kan waar technische handelingen zijn kunnen er ook storingen en problemen zijn dat is onmacht maar de antwoorden van de mensen op de chat dat is echt waar ik zo niet tegen kan.. eigenlijk typen ze veel maar eigenlijk niks en als je het niet weet wat kan kun je dat ook zeggen en geen flauwekul verhaal ophangen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  2. Saskia2502

    In afwachting..

    Vanaf maandag ochtend half 8 heb ik bij Jacks een uitbetaling staan die in afwachting is. Nooit problemen gehad alles geverifieerd eerdere stortingen en uitbetalingen geen enkel probleem en nu het vage antwoord dat er een probleem is met de betalings provider en mijn bank SNS die dus al zowel stortingen en uitbetalen altijd zonder probleem verwerkt heeft. De chat 2 x verschillende heren geven alleen het vage antwoord over de betaal provider en de vraag hoe en of dit vaker gebeurd geen antwoord ook op de vraag waarom ik geen enkel bericht hierover ontvang snappen ze niet en krijg als enige antwoord als het in orde is ziet u het Nahhh sorry maar dit is voor mij ook echt reden om hierna mijn account te sluiten bij deze spelers onvriendelijke circustent. Heeft er iemand eerder zoiets aan de hand gehad misschien? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  3. Ik dus ook de 200 en zelf iets van 48.60 balans en voor 248 uitbetaling maar 48,60 is ook weg nu.. 0,75 uit de spins[emoji23] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  4. Nou ik dus net omdat ik ging vragen in de chat wanneer de 2de set spins beschikbaar is.. Krijg ik als antwoord een vroeger Unibet account ten eerste die had ik niet en hoe kan het dat ik gister de spins wel kreeg m’n account geverifieerd is en geen enkel bericht ontvangen of een melding ergens medewerker zegt dat ik bericht heb gehad is niet het geval en geverifieerd en daarbij toegang tot alle! Diensten/producten nah is toch niet normaal ik snap er niks van en ben nu tot 3-9 geblokkeerd voor bonussen [emoji23] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  5. Ik ben een hele tijd niet in staat geweest nog iets te posten over het hele gebeuren bij FairPlay maar ik zal jullie zeggen afgelopen week nog 2 x gemailt omdat ik NOG niks terug gehoord heb en wat denk je… nu nog niet nog niet een standaard mailtje terug echt ongelofelijk dit[emoji23][emoji256] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  6. Nee! Exact hetzelfde hier. Ik ook mails gestuurd op de chat aantal x daar ook gezegd dat er meer spelers eigenlijk steeds maar worden afgewimpeld met het slappe excuus dat ze er zo druk mee zijn… Het is echt ongelofelijk ze zijn met de spel provider in overleg ja prachtig allemaal maar bedenk even een oplossing zo moeilijk kan het niet zijn… ik stond in de 3 vrije spin van dag 1 op 4 euro nog wat nog 19 fs tegoed in de bonus en 19 van de verdere 20 en dan dus die 4 dagen 20f Dus ik zou zeggen compenseren en andere provider of weet ik wat maar dit is echt te schandalig voor woorden [emoji256] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  7. Ik had net precies hetzelfde eindelijk toegang tot account na een week technische problemen vanaf casino stort net mn eerste x en nu ook beperking door meisjes/getrouwde naam[emoji2962][emoji2962][emoji2962] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  8. Hier hetzelfde vanaf 16 nov 1 X mail ontvangen nadat ik een chat had gehad over de storing… in de mail stond….. dat er storing is[emoji23][emoji23][emoji2962] daarna niks meer ik vind dit echt ongelofelijk gewoon Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  9. Ja echt hè MOET je nog 4 dagen achter elkaar terug maar schrale troost van m’n eerste dag 20 spins spins 3 een dubbele bonus en vanaf toen was het stil wel echt zuinig heb nog dus tegoed staan mooi[emoji23][emoji23][emoji256] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  10. Gedaan! Eerlijk is eerlijk voor wat vele van ons gewend zijn geraakt is Betcity tot nu voor mij de beste aanbieder en idd niet zoals in elk geval mijn verwachtingen waren fair play holland casino maar goed Betcity It is for now[emoji23][emoji256][emoji256] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  11. Hoi! Jazeker niet 1 niet 2 niet 3 ach [emoji23][emoji23][emoji23] ik denk dat het personeel klaar is ket de snuffel stage en nu lekker met z’n alleen een weekje naar Malta zijn om in het kader ken je collega’s eens te kijken hoe het nou moet[emoji23][emoji23] flauwekul hoor en t gaat niet eens om die bonus of de spins maar kan oprecht niet bedenken dat je als ‘nieuw’ bestaand ook niet trouwens bedrijf zo denkt spreken is zilver zwijgen goud alleen in dit geval net de plank mis [emoji23][emoji23][emoji23][emoji256][emoji256] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  12. Pfff nou met recht hè ik hoop met je mee zo jammer dit[emoji256] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  13. Ja echt hè precies dit ja:) Exact zelfde melding in een bonus en nogmaals foutje kan hoor echt maar hoezo komt er gewoon geen antwoord of iets van een oplossing spins op andere slot of iets niks lijkt mogelijk bij fair play Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  14. Hallo Op 16-11 kreeg ik van fair play casino een aanbieding 50€ storten 50% bonus en 100 spins op een aantal kasten van microgaming 20 per dag verdeeld over 5 dagen. Na een eerdere storting ( vrijwel direct na online gaan) was ik eigenlijk al klaar om te spelen hier want zowel vastlopende spellen als meerdere malen in een spel alles vastgelopen of eruit gegooid worden en dat is echt iets wat ik maar ik denk heel veel spelers bloed irritant vind en dus nooit meer gespeeld. Maar toen die aanbieding kwam waren we ruim een maand verder en hey fair play toch een wat ‘bekender’ casino heeft vast wat opstart problemen gehad net als vrijwel elk nieuw online casino dus een nog een kans geven is dan best ‘fair’[emoji23][emoji256] Nadat ik ben begonnen met dus 50€ inleg en 25€ bonus waar ik voor mijn idee ik ben alleen slot speler en 20ct Max 40ct inzet dus geen grote speler nog nooit zo snel doorheen was! Maar als je speelt ook je verlies nemen geen probleem gelukkig! Toen de 20 spins op het spel legacy of oz uitgekozen als bonus en 2 de ronde van de 20 hop bonus ronde en in de bonus weer een bonus erbij gaat lekker zou je denken[emoji23] hadden ze van fair play misschien ook bedacht want bam kreeg de melding saldo ontoereikend [emoji848]vreemd uitloggen weer inloggen alle cookies opgegeten en nog maar eens… dat nog eens duurt tot op de dag van vandaag en na 3 x zelf een nette mail en een chat te hebben gestuurd is het enige antwoord ja we weten het niet je hoort van ons als het is opgelost.. inmiddels 21-11 dus 5 dagen verder compleet niks gedaan gehoord of wat voor vorm van info dan ook vanuit fair play! Sorry ik begrijp echt dat er een technische fout kan optreden alle begrip en geduld en dat dat even duurt ook geen probleem maar na 5 dagen en niks laten weten ben ik echt klaar met dit casino en was mijn eerste ervaring de juiste! Als dit opgelost is account bij fair play sluiten en hopelijk dat ik een ander leuk casino [emoji620] alleen slots spelen vind waar alles wel een beetje loopt en een wat groter keuze aanbod in slots heeft! Dank alvast voor het lezen van mijn gefrustreerde berichtje ahahahhaahb maar is gewoon erg jammer! [emoji256][emoji256][emoji256] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  15. Nou idd wat je zegt dit is echt niet te doen speel altijd alleen maar op iPhone maar elke slot ongeacht provider niet te spelen met als winnaar van niet te doen bij mij in elk geval alles van Pragmetic ik ben er op fp wel weer klaar mee.. jammer dat wel[emoji256] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.