Spring naar bijdragen

Timespot

Members
  • Aantal bijdragen

    14
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Timespot's Achievements

Member

Member (2/3)

7

Waardering in de gemeenschap

  1. Zojuist hebben wij je, namens de afdeling Verantwoord Spelen, telefonisch proberen te bereiken, helaas zonder succes. Graag komen wij met je in contact om je een aantal vragen te stellen omtrent je recente speelgedrag. Door te reageren op deze e-mail kun je aangeven wanneer dit het beste voor je uitkomt. Daarnaast zijn wij, vanwege de toegenomen activiteit op je account, verplicht om een financiële controle uit te voeren. Dit betekent dat wij een bewijs van inkomen nodig hebben of andere documenten waarbij de oorsprong van je stortingen worden aangetoond.
  2. Nee, ze zeiden dat het kwam omdat ik een bepaald bedrag bereikt had. Dus had niks te maken met mijn spel gedrag. Dus in dat opzicht is het gewoon heel raar.
  3. Timespot

    Bonussen stop gezet

    Vorige week kreeg ik een verzoek om financiële gegevens aan te leveren. Dit is een gebruikelijke procedure waar ik geen moeite mee heb. Wat me echter wel zo irriteert , is dat ze in dat geval je bonussen stopzetten. Zijn er anderen die dit ook hebben meegemaakt? Goedemorgen, Helaas kan je geen gebruik maken van de huidige promoties tot 17-8-2023 omdat wij als legale kansspel aanbieder, verplicht zijn om spelers die risicovol speelgedrag vertonen en die bij ons opvallen hiermee, één maand lang geen bonussen en/of promoties mogen aanbieden omdat wij spelers met verhoogd en/of risicovol speelgedrag, op dat moment niet mogen bevorderen tot spelen door middel van het aanbieden van promoties. Ik begrijp dat dit natuurlijk vervelend is maar helaas kunnen wij hier niet in af wijken omdat dit een wettelijke verplichting betreft voor ons als kansspelaanbieder.
  4. @BetCity Helpdesk Ik wil graag even terugkomen op het probleem dat ik heb ervaren bij BetCity. Ik ben oprecht blij dat ik nu zwart op wit duidelijkheid heb gekregen over de voorwaarden. Desondanks ben ik opgelucht dat dit probleem nu is opgelost. Ik begrijp dat er sprake is geweest van miscommunicatie en het heeft me inderdaad aardig wat moeite gekost om tot deze helderheid te komen. Ik hoop dat BetCity ervoor zorgt dat deze fout standaard uit het systeem wordt gehaald, zodat toekomstige spelers niet met dezelfde verwarring te maken krijgen. Ik waardeer uw inspanningen om dit probleem aan te pakken en ik ben blij dat we nu tot een oplossing zijn gekomen. Het heeft me weliswaar wat tijd en moeite gekost, maar ik ben tevreden dat het nu is opgehelderd.
  5. nee je kan niks cancel. en egbert bestaat echt want aan de telefoon zei die ook hetzelfde. Uiteraard kan dat ook ai zijn 😀. En uiteraard laten ze weer erg lang op zich wachten met terugmailen.
  6. Ik heb dit nou van 3 verschillende mensen van bericht gehoord: (08:55:56) Egbert: De refer a friend bonus dient 20 keer rondgespeeld te worden en op dit moment heb je nog niet aan de rondspeelvoorwaarden voldaan ik zeg daar dus bij dat ik al naar 0 heb gespeeld. En dat dit met nieuwe stortingen heb gedaan. Maar ook dan blijft het antwoord hetzelfde
  7. Nee ik had hem al bewust helemaal naar 0,0 gespeeld.
  8. Timespot

    Vriend Bonus issue

    Goedemorgen, ik heb een probleem met BetCity. Twee dagen geleden ontving ik een vriendenbonus van 50 euro. Ik was me ervan bewust dat ik deze bonus 20 keer moest rondspelen voordat ik kon laten uitbetalen. Helaas was het bedrag binnen een uur al verdwenen en had ik meer dan 300 euro rondgespeeld, waarna ik op 0 euro uitkwam. Dus ik dacht dat het jammer was, maar het was niet anders. Vannacht tijdens mijn rustige dienst besloot ik het nogmaals te proberen, dus ik deed drie normale stortingen. Nu wilde ik laten uitbetalen en tot mijn verbazing blijkt dat de 20x-eis nog steeds van toepassing is en dat de gestorte bedragen onder mijn bonus vallen. Heeft iemand anders dit eerder meegemaakt? Op deze manier wil je natuurlijk nooit meer een vriendenbonus ontvangen. Je krijgt 50 euro, speelt rond voor 60 euro. Als je 940 euro overhoudt, moet je blijven storten totdat je 940 euro hebt rondgespeeld voordat je kunt uitbetalen.
  9. Timespot

    Oplichters

    Oke jullie hebben gelijk oplichters is een te groot woord. Ik vraag me nog steeds af waarom ze het moeten nakijken hebben ze geen vertrouwen in hun eigen systemen ?
  10. Timespot

    Oplichters

    Sorry ik ben sinds dinsdag bezig dit is absurd! Maar omdat het een goede sponsor van jullie is zal ik me wel moeten inhouden Ze antwoorden steeds pas na 24 uur. dus voordat je alle stappen bent doorgelopen ben je een week verder.
  11. Timespot

    Oplichters

    Paul (22-12-2022 10:22:32): Hallo martijn, mijn naam is Paul. Waarmee kan ik je helpen vandaag? Paul (22-12-2022 10:22:36): Hallo martijn (22-12-2022 10:22:53): Wat betekend het als de betaling in de wacht staat ? Paul (22-12-2022 10:23:10): De uitbetaling zal zo snel mogelijk worden gevalideerd, en na validatie worden overgeschreven op je rekening. De validatie duurt 1 - 2 werkdagen, en na de validatie duurt het 1 - 3 werkdagen voordat het geld op je bankrekening staat. martijn (22-12-2022 10:23:12): Jullie maken er wel een hele toer van met uitbetalen martijn (22-12-2022 10:24:10): dat is geen antwoord op mijn vraag martijn (22-12-2022 10:24:21): ik vraag wat het betekend als die in de wacht staat. martijn (22-12-2022 10:26:38): Eerst validatie 1,5 dag en dan nog 3 dagen wachten met overmaken ? Ik hoop dat jullie deze onzin snel aanpassen. want jullie spelaanbod is leuk. Maar dat lange wachten vind ik zo 2015 Paul (22-12-2022 10:27:45): Wij houden dit als max aantal dagen en werken er momenteel hard aan achter de schermen om dit procies te versnellen martijn (22-12-2022 10:28:41): dat nog geen antwoord op mijn vraag martijn (22-12-2022 10:28:53): ik vraag wat het betekend als die in de wacht staat martijn (22-12-2022 10:29:19): wachten tot iemand het handmatig gaat overmaken Paul (22-12-2022 10:29:42): De betaling moet nog worden nagekeken en zodra deze gevalideerd is zal deze worden overgemaakt Paul (22-12-2022 10:29:46): Kan ik je verder nog ergens mee helpen martijn (22-12-2022 10:29:52): nee dat was al martijn (22-12-2022 10:30:06): dat was de validatie periode martijn (22-12-2022 10:30:21): jullie hebben 2 validatie periodes Paul (22-12-2022 10:30:57): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen. martijn (22-12-2022 10:31:08): nee wil graag antwoord Paul (22-12-2022 10:32:16): Waarop wi je antwoord? Ik zie geen vraag staan ? martijn (22-12-2022 10:32:33): ik vraag wat het betekend als die in de wacht staat martijn (22-12-2022 10:32:53): hij stond hiervoor op dat die gevalideerd moest worden Paul (22-12-2022 10:32:55): Dat de betaling moet nog worden nagekeken martijn (22-12-2022 10:32:58): dus dat hebben we al gehad martijn (22-12-2022 10:33:02): nog een keer ? martijn (22-12-2022 10:33:18): hoezo 2 keer ? Paul (22-12-2022 10:33:50): De betaling wordt na 8u vastgezet zodat jij deze niet meer kan annuleren. Dat is de eerste verandering. Nou staat deze in de wacht omdat hij moet worden nagekeken martijn (22-12-2022 10:34:03): of moet ik nog documenten opsturen zoals ik bij veel lees martijn (22-12-2022 10:34:08): want dan kan beter direct weten martijn (22-12-2022 10:34:19): na 8 uur Paul (22-12-2022 10:34:22): Gelieve mij de volgende gegevens te bevestigen, ik kan het account dan voor je bekijken en behandelen. - Volledige naam - Geboortedatum - Adres - Geregistreerde e-mailadres martijn (22-12-2022 10:34:29): bij mij was 32 uur martijn (22-12-2022 10:34:57): martijn (22-12-2022 10:35:28): was bij mij naar 32 uur dat die niet meer kon annuleren martijn (22-12-2022 10:37:25): dus nu is nog 2 dagen validatie en dan nog 3 dagen overmaken. Dan krijg ik het in het nieuwe jaar Paul (22-12-2022 10:37:25): Dankjewel Paul (22-12-2022 10:37:38): Ik zie dat wij nog een selfie missen in ons systeem, zou je deze willen mailen naar [email protected] martijn (22-12-2022 10:38:08): ik heb geen mobiel waar je selphie mee kunt maken! martijn (22-12-2022 10:38:12): waarvoor is dat Paul (22-12-2022 10:38:57): Graag ontvangen wij een selfie waarbij jij je ID kaart naast je gezicht houdt zodat wij daadwerkelijk zien dat jij de accounthouder bent. Deze mag je mailen naar [email protected] Paul (22-12-2022 10:39:05): Misschien zou je het met een ander apparaat kunnen doen. martijn (22-12-2022 10:39:10): Grapje zeker !!! Paul (22-12-2022 10:40:23): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen. martijn (22-12-2022 10:40:33): wacht even martijn (22-12-2022 10:40:57): dus ik moet nog een selphie met paspoort ernaast naar jullie toesturen Paul (22-12-2022 10:41:08): Graag martijn (22-12-2022 10:41:55): ik heb dat nergens hoeven doen martijn (22-12-2022 10:42:09): kijken waar dit voor nodig is Paul (22-12-2022 10:42:23): Kan ik je verder nog ergens mee helpen? martijn (22-12-2022 10:42:42): lul er maar overheen Paul (22-12-2022 10:42:52): Als je grove of beledigende taal blijft gebruiken kunnen we je niet verder helpen. Wij zijn altijd respectvol tegen onze klanten, en verwachten dezelfde behandeling terug. We vragen je vriendelijk je taalgebruik aan te passen, of we zullen je verzoek niet verder beantwoorden. Alvast dank voor je begrip en medewerking. Paul (22-12-2022 10:42:56): Mocht jij verder geen vragen meer hebben dan wil ik je bedanken voor het contacteren en bij deze nog een hele fijne dag toewensen.
  12. Timespot

    Oplichters

    wat een oplichters bij 777. nu na 2 dagen krijg ik 2 horen dat ze kopie paspoort en een shelpie ernaast naar hun toe moet sturen.
  13. Het is eindelijk na 26 keer heen en weer mailen opgelost.
  14. Goedeavond Iedereen, Ik heb vorige week per ongeluk 2 stortingen bij Betcity gedaan vanaf mijn vrouw haar rekening. Dit omdat we beide toegang hebben tot elkaar rekening en ik gewoon de verkeerde rekening had gekozen. Nu zou naar 1 of 2 werkdagen het bedrag teruggestort moeten worden. We zijn nu een week verder en het geld is nog steeds niet terug. Meer mensen met deze ergvaring? Ze zeggen dat ik de ABN moet bellen. Dit is natuurlijk onzin want het ligt gewoon bij hun betaalprovider Ayden. Martijn
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.