Spring naar bijdragen

Freakadel

Members
  • Aantal bijdragen

    11
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Freakadel's Achievements

Member

Member (2/3)

5

Waardering in de gemeenschap

  1. Toegangsverbod volgde pas nadat ik een winst behaalde. Dus heb naar eer en geweten een account aangemaakt, een deposit gedaan en ben gaan spelen. Niet wetende dat een self-exclusion bij Spinit een aantal jaren terug bij dit casino problemen op zou leveren. Karma is a bitch, want blijkbaar heb ik dus per ongeluk 2x mijn achternaam ingevuld bij het registreren, zodat ze bij VegasHero nu denken dat ik de boel heb willen omzeilen door de self-exslusion Spinit (Een andere website, een ander casino..... zou je denken) Een dag later kon ik niet meer inloggen en toen begon het balletje te rollen.
  2. Skale, bedankt voor de info die je hebt gehaald uit de TC&S. Daarom begrijp ik ook helemaal niets van de beslissing de ze genomen hebben. En met een beetje empathie moet dit op te lossen zijn. Maar Deze informatie heb ik niet gekregen na het aanvragen van een self-exclusion bij spinit. En wat je zegt over het punt 4.12 geeft natuurlijk ook te denken. Niet in zee gaan met dit casino dus, er zijn voldoende betere en betrouwbaardere opties. Wist inderdaad niet dat spinit een zuster of moederbedrijf is van VegasHero. Ik kan toch niet weten onder welk hoedje al die casino s vallen. De reden van mijn self-exclusion is geweest dat ik een aantal jaren geleden na wat wild west verhalen op internet weinig vertrouwen had in online casino's. Daarom besloot ik een self-exclusion aan te vragen.
  3. Ik heb ooit bij spinit (enkele jaren terug) een self exclusion ingediend omdat ik de boel niet vertrouwde. Jaren later blijkt dit dus zowat helaas juist te zijn. Niet omdat ik een probleemgokker ben, echter stop ik er wel mee want dit gezeik wil ik niet nog een keer hebben. Nogmaals, die winst interesseert met niet eens. Ze pakken me mijn geld af door me een deposit te laten doen. Dat vind ik veel erger.
  4. Ze verwijzen door naar hun TC&S, maar zelfs na het lezen van deze voorwaarden is het erg wazig. Slappe hap om ineens moeilijk te gaan doen als iemand een withdrawal maakt. Volgens mij zijn je documenten rechtsgeldig en niet het verkeerd of per ongeluk 2 keer invullen van een achternaam of iets dergelijks. Dan kunnen ze dus al struikelen over bijvoorbeeld 1 spelfoutje. Ze nemen het in bescherming nemen van hun klanten wel erg letterlijk. Zelfs mijn deposit ben ik kwijt, dan ben je als casino lekker bezig zeg. Eerst iemand een bedrag laten storten, vervolgens doodleuk enkele uren laten spelen, en na het aanvragen van een uitbetaling die persoon blokkeren. En hoe kan ik weten dat spinit een zustercasino is van VegasHero. Heb een email terug ontvangen van MGA, deze gaan informatie opvragen bij VegasHero. Ben benieuw hoe dit af gaat lopen. Een waarschuwing dus aan een ieder die ooit een uitsluiting heeft aangevraagd bij een casino. Hou goed in de gaten welke casino s er aan elkaar gelinkt zijn bij het openen van een account. Overigens geen idee waar je dat kan zien. Het probleem is nu ook dat ik al mijn vertrouwen in online casino s volledig kwijt ben, ondanks de goede ervaringen die ik ermee had. Er jammer dit.
  5. Zou er dan inderdaad maar mee uitkijken LuukFod. Had ik het maar gedaan, en daarom deel ik dit ook met jullie. Ik heb inmiddels ook navraag gedaan bij andere casino s die meerdere zustercasino s hebben. Wanneer je bij deze casino s een self exclusion (bijvoorbeeld Turbo Casino) zou hebben is het niet mogelijk om je aan te melden. Dat staat los van het eventueel verkeerd invullen van je naam om zogenaamd deze self exclusion (die je nota bene zelf aanvraagt) te omzeilen. Zij beoordelen een aanmelding daar helemaal niet op. Het lijkt er zowat op dat ze een reden zoeken me niet uit te hoeven betalen. Zo n self exclusion bij een zustercasino grijpen ze dan aan. Ik ben nooit uitgesloten voor wat dan ook door spinit zelf. Dus het omzeilen om me aan te kunnen melden slaat echt helemaal nergens op. Zelfs mijn deposit ben ik kwijt, dat kan toch echt niet. Fijn dat ik reactie krijg van jullie en de hulp/tips! Dit was de email die ik binnenkreeg: Thank you for getting in contact with us. Unfortunately, your case has already been reviewed and we can see that you were already informed of the final decision. Hereby is an example on how you have signed up to bypass the system, by adding twice your last name when registering (Arie van Oord van Oord) If you are not satisfied with the outcome of your case, please see the Complaints e-mail from MGA hereby [email protected]. if you feel your complaint has not been resolved and feel that you have to lodge a complaint directly with the relevant authority, If you need further information or have other questions, please do not hesitate to contact us! Kind regards, Vegas Hero Support [email protected]
  6. VegasHero kan me geen support meer geven en verwijzen mij nu zelf al door naar de MGA. In de reactie hierop heb ik ze geinformeerd dat ik MGA aan ging schrijven en alle documentatie naar de MGA door zou sturen. Die heb ik inmiddels gemaild met een officiele klacht en tot in de detail uitgelegd wat het verhaal is. Ook een screenshot meegestuurd van de medewerker die me verzekerde dat mijn uitbetaling geen probleem op zou leverern. De laaste mail van VegasHero heb ik ook meegestuurd, hier staat dus zwart op wit de reden waarom ze mij niet uit willen betalen. Ben benieuwd wat het antwoord op mijn klacht is. Verwacht er niet veel van maar ik blijf het proberen. En anders schakel ik door naar websites die reviews schrijven over online casino's en zoals aangegeven door TheGreatOne het KSA. Het is zo vaag allemaal, door mijn withdrawal struikelen ze ineens over een achternaam die per ongeluk 2x genoteerd is. Terwijl zo n self exclusion bij een ander casino helemaal niets te maken heeft met deze uitbetaling. Dat zijn zelfs de woorden van de helpdeskmedewerker, maar gelukkig heb ik daar een screenshot van.
  7. Heb inmiddels een mail ontvangen van VegasHero. Er zit een fout bij de registratie van mijn achternaam, deze staat 2x achter elkaar geschreven. Dus 2x achter elkaar dezelfde achternaam. Hoe dit heeft kunnen gebeuren heb ik geen flauw benul van, echt niet. Waarom zou ik iets willen omzeilen zodat ik mezelf in kan schrijven. Ik wist niet eens meer dat ik een self-exclusion had bij zustercasino Spinit. Heb keurig netjes een deposit gedaan, niet eens gebruik gemaakt van een gratis bonus of wat dan ook. Sterker nog, een medewerker van de chat verzekerde me, dat mijn withdrawal geen enkel probleem op zou leveren. Ook niet door die self exclusion, op dat moment kon ik ook al niet meer inloggen bij VegasHero omdat ze blijkbaar ineens achter die self exclusion kwamen bij spinit. Dat was nog voordat ze mijn documenten gekeurd hadden. En nu struikelen ze ineens over het feit dat mijn achternaam 2x achter elkaar staat geschreven tijdens het aanmaken van een account. Ben er inmiddels wel echt moe van, ook omdat alles in het Engels gecommuniceerd moet worden kost het veel meer energie. Ik blijf correct want ik besef me dat schelden toch alleen maar averechts werkt. Overigens zit ik zo toch al niet in elkaar. Ga proberen de MGA in te schakelen, bedankt voor je tip The Great One. Sushi en een cola heb ik er best voor over haha. Vind het echt vervelend, het gaat me niet eens om het geld maar ik voel me gewoon genaaid.
  8. Klopt Skale, daarom wil ik graag weten welke gegevens ze van mij dan allemaal hebben. Dat moet voor hen makkelijk te achterhalen zijn. Als het puur om adresgegevens zou gaan of een ander emailadres hebben ze geen poot om op te staan. Dat kan ook niet anders want zou niet weten wat ik verkeerd gedaan heb. Spinit is overigens al enkele jaren geleden en toen woonde ik op een ander adres. Maar ja, hoe sterk sta ik om mijn storting terug te krijgen en eventueel mijn winst zelfs nog te krijgen. Ga er wel alles aan doen, al is het alleen maar uit principe. Zou niet weten wat ik verkeerd gedaan heb. Spinit is overigens al enkele jaren geleden, en toen woonde ik op een ander adres. Overigens zijn mijn verdere ervaringen niet negatief met online casino's. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak.
  9. Klopt ook wat je zegt, en de meneer of mevrouw achter de chat helpdesk houdt zich ook alleen maar aan de regels natuurlijk. Alleen heb ik het idee dat ze echt niet weten wat ze met mijn verhaal moeten, en dan is de makkelijkste manier om te zeggen dat het allemaal niet rechtsgeldig gegaan is, en ze me dus uitsluiten. Maar dan nog hebben ze me een storting laten doen, dat vind ik eigenlijk nog veel erger dan die paar honderd euro winst. Heb al meerdere keren via de mail contact met ze gehad maar krijg geen antwoord op de vragen die ik stel. Krijg wel een mail terug, maar ze verwijzen ze me steeds door naar hun voorschriften. Ik wil gewoon weten welke persoonlijke gegevens er verschillend zijn. Kan met gemak al mijn gegevens onderbouwen. ID kaart en bankgegevens moeten hierin toch leidend zijn? Daar kan absoluut geen verschil tussen zitten. Overigens heb ik nogmaals een mails gestuurd en op een correcte en rustige manier gevraagd om hulp en antwoord. Inmiddels wel een mail terug gekregen dat ze mijn vraag in behandeling nemen dus ben benieuwd. Was het maar een casino zonder registratie en waar je in kan loggen dmv je bankgegevens. Die hebben niet eens documentatie nodig, dan had dit ook nooit gebeurd. Maar goed, daar heb ik op dit moment even niets aan. Heb weinig vertrouwen in een goede afloop, de volgende stap zou wellicht kunnen zijn om de Autoriteit en vergunningverstrekker op Malta te benaderen met dit verhaal?
  10. Bedankt voor jullie input en het meedenken naar een oplossing. Heb VegasHero meerdere malen benaderd via de mail. Maar krijg geen respons op de vraag welke gegevens er dan niet kloppen. Zelfs spinit heb ik benaderd maar die verwijzen me weer terug naar VegasHero. Ook willen ze mij geen persoonsgegevens verstrekken. Mijn ID kaart kan het niet zijn, dat is onmogelijk, evenals mijn bankgegevens. Dan moet het haast wel een verschil zijn mbt adresgegevens of een geboortedatum. Echter zoals eerder vermeld krijg ik hier geen antwoord op en word ik blijkbaar gewoon genegeerd. Ga toch nog een poging wagen via de chat met deze vraag. Echter ben ik bang dat ze me opnieuw doorverwijzen naar de support helpdesk via de mail. Zal proberen hier geen genoegen mee te nemen maar ze hebben me al een keer van de chat afgegooid. Ben altijd netjes en correct gebleven, maar volgens mij weten ze niet wat ze met me aanmoeten. VegasHero zegt mijn account geaccepteerd te hebben doordat ik iets heb weten te omzeilen tijdens het aanmaken van een account. Dat is dus net het probleem, heb echt geen idee wat ze bedoelen. Heb alles naar eer en geweten ingevuld en mijn documenten netjes doorgestuurd. Maar zo kunnen ze dus (wat ze gedaan hebben volgens de regels in de TC&S) iemand uitsluiten. En kun je dus fluiten naar je centen. Blijkbaar zelfs ook naar je deposit, wat natuurlijk helemaal idioot is. Groet, Freakadel (Frikadel (favorietie snack) + prettig gestoord (ben ik) = Freakadel. Gestoord word ik overigens inmiddels wel echt van dat casino.
  11. Ik heb ooit een self exclusion ingediend bij spinit casino. Vervolgens heb ik een maand geleden een account aangemaakt bij VegasHero. Dit schijnt een zustercasino te zijn van spinit. Ze hebben mij geaccepteerd en heb een deposit geplaatst. Vervolgens ben ik gaan spelen. Hier heb ik een winst uit behaald en deze heb ik uit willen laten betalen. Na het uploaden van mijn documenten kon ik ineens niet meer inloggen en heb ik een medewerker benaderd via de chat. Deze gaf mij te kennen dat ik niet meer in kon loggen omdat ik ooit bij spinit casino een self exclusion had aangevraagd. Maar volgens deze medewerker zou het uitbetalen van mijn winst geen enkel probleem geven. Echter, nu wijken mijn persoonlijke gegevens volgens VegasHero af bij de gegevens zoals bekend bij Spinit. Dit is onmogelijk, en heb vervolgens gevraagd of ze dan het verschil aan willen geven. Welke stap zou ik kunnen ondernemen om toch mijn winst uitbetaald te gaan krijgen? Heeft iemand wellicht de gouden tip.... Vr groet, Arie
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.