Spring naar bijdragen

Keesjan

Members
  • Aantal bijdragen

    17
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Keesjan's Achievements

Member

Member (2/3)

16

Waardering in de gemeenschap

  1. Op Marktplaats moet je net als op de rest van het internet je gezonde verstand gebruiken. Dat betekent bijvoorbeeld ook dat ik niet zomaar mijn gegevens op een vreemde website ga invullen. Ik neem aan dat je dit op een openbaar forum post om hier (verder) te brainstormen. Wat extra informatie zal daarom welkom zijn.
  2. Ik begrijp wel waar het geklaag vandaan komt. Des te meer je post, des te meer kans op likes. Als je de boel een beetje opstookt zodat mensen op je gaan reageren, dan zijn er ook altijd mensen die het met je eens zijn en gaan liken. En anderen willen gewoon aandacht.
  3. Lees even verder tot mijn laatste 2 berichten. Zoals je hierboven kunt lezen vroeg ik om bewijs, bleek dat bewijs er niet te zijn, gaven ze toe dat het een foutje was en is het probleem inmiddels opgelost. Dus nee, als je beschuldigd wordt van fraude terwijl je weet dat het niet waar is, dan ga je niet klakkeloos uit van hun gelijk. Dan blijf je redelijk, verzoek je om informatie en zet je mensen met een redelijke dialoog aan het denken. Het is helemaal mooi als je mensen met meer ervaring zoals op dit forum kunt vragen om advies. Dat is wat ik heb gedaan en met succes.
  4. Nu gaat het snel. De withdraw is vrijgegeven. Deze zaak is hiermee opgelost. Je zaakjes op orde hebben en afgaan op de concrete feiten, is dus de sleutel tot het succes.
  5. Stom, niet aan gedacht. Ik kreeg meteen een verificatiemogelijkheid voor mijn eigen rekening op de website en toen had ik de chat al weggeklikt. Maar nu zal het wel in orde moeten komen.
  6. Opeens is er een doorbraak in deze zaak! Ik dacht, ik ga nog 1 keer in de chat om mijn volledige deposit geschiedenis op te vragen. Dat was niet mogelijk. Ik legde uit dat ik dat wilde weten omdat er iemand op mijn account gestort zou hebben. Het gesprek kwam weer op die onbekende bankrekening, maar deze keer ging de medewerker actief opzoek naar meer informatie. En toen kwam uit het niets het verlossende woord: Er was een foutje gemaakt! Die persoon had niet gestort! Wel moet ik mijn eigen bankafschrift opsturen, maar dat mag geen probleem zijn. Nog even afwachten dus, maar oef, dit is echt een pak van mijn hart. Het is erg frustrerend om zeker te weten dat je niks verkeerd hebt gedaan en dat maar niet kan bewijzen. Bedankt iedereen voor de support en het meedenken!
  7. Nee, het bedrag zeggen ze ook niet. De history laat alleen datums, ID's en bedragen zien van de afgelopen 4 maanden, geen rekeningnummers of namen. Ik heb ze nu al verschillende malen in de chat en per mail gezegd dat ik die persoon niet ken. Nog een keer zou een herhaling van zetten zijn. Het is nu een welles-nietes spelletje geworden waar niks meer aan te doen valt.
  8. Dit is de exacte mail die ik heb gekregen. Steeds hetzelfde antwoord. Via de chat en per mail. Geen informatie, geen oplossing. Als ik een datum/tijd/reference ID kreeg, dan kan ik bewijzen of de storting wel/niet van mijn rekening komt. Maar dat wordt gewoon genegeerd.
  9. Update, weer een reactie per mail: "Helaas is er in het verleden gestort met de een bankrekening waarvan de laatste 4 cijfers -0089 zijn. Deze rekening staat op naam van N. van Rooijen. Daar het niet is toegestaan met andermans rekeningen te storten, hebben wij ter verificatie een afschrift van deze rekening nodig. Terugkomende op uw opmerking betreft het storten. Wij gebruiken meerdere providers, die dus onder verschillende namen in uw overzicht te zijn kunnen zijn. Voor u maakt het geen verschil welke uw storting behandeld." Om moedeloos van te worden. Ik ken deze persoon en bankrekening niet. Ik krijg verder geen enkele informatie. Geen datum of tijd, geen ID, geen referentie ID, geen bedrag en geen bankrekeningnummer. Alleen een vage naam en 4 cijfers. Mijn account is vorig jaar nog geverifieerd en alle stortingen op de website staan gewoon op mijn bankafschriften. Deze storing is echter nergens terug te vinden. Geen idee wat ik nu moet doen om dit op te lossen.
  10. Net weer bericht gehad per mail, ze willen: "Een kopie van het bankafschrift eindigend op de cijfers 0089 waar het banklogo, uw naam en uw bankrekeningnummer op staan vermeld." Ik schreef terug: Het "bankafschrift eindigend op de cijfers 0089" is mij onbekend. Alle deposits/withdraws in mijn account komen van en naar bankrekening *IBAN eigen rekening*. Dat is ook de enige rekening die gebruikt is en toegang kan en mag hebben tot mijn account. Graag dubbel checken en nader onderzoeken, ik heb het gevoel dat hier iets mis gaat. Kunt u mij de naam, rekeningnummer, datum/tijd van dat bankafschrift en het bewijs van ID in combinatie met dat rekeningnummer verstrekken? Ik wil ten behoeve van het onderzoek de volgende verklaring opnemen in mijn dossier: Alle deposits / withdraws zijn vanaf dezelfde bankrekening via iDeal gedaan. Ik zie bij "Deposits" op de website de ene keer "Instant bank transfer" staan en de andere keer "Entercash". Op mijn bankafschriften staan bij de tegenrekeningen de laatste keren "Worldpay AP Limited", maar er stond ook wel eens "PPRO Financial Ltd". Ook is het betalen via iDeal verschillende malen veranderd op de website van Unibet. Wellicht dat daar de fout zit. Ik zou graag willen weten hoe ik dit kan oplossen.
  11. Van de naam krijg ik alleen een achternaam die mij niet bekend is. Van het rekeningnummer geven ze alleen de laatste 4 cijfers. Datum en tijd van de storting kunnen ze niet nakijken. Op elke andere vraag copy/pasten ze tekst uit de standaardmail. Zo wordt het wel erg lastig. Er is echt maar 1 rekening gebruikt. Al 3 jaar. Vorig jaar is mijn account nog geverifieerd (ID, bankafschrift). Sindsdien vele deposits en een aantal withdraws gedaan zonder problemen. Tot deze week.
  12. Bedankt voor de hulp. Heeft u voor contact met Unibet iets aan het "Reference ID" waaronder deze zaak bij hun bekend staat? Op dit openbare forum heb ik een andere naam. Hoe kan ik dit het beste in de chat kort en bondig formuleren? Ik merk dat ik daar moeite mee heb omdat ik tijdens de eerste chat het gevoel had niet begrepen te worden. Ik heb gister na die chat meteen mijn ID en bankafschrift naar ze verstuurd ter beoordeling. Moet ik daar niet eerst op wachten?
  13. Nee, dat kan ik uitsluiten. Niemand kent mijn account. Alle betalingen heb ik zelf gedaan via iDeal. Wel zie ik bij "Deposits" de ene keer "Instant bank transfer" staan en de andere keer "Entercash". Op mijn bankafschriften staan bij de tegenrekeningen de laatste keren "Worldpay AP Limited", maar er stond ook wel eens "PPRO Financial Ltd". Blijkbaar wisselt Unibet zelf wel eens van bank bij iDealbetalingen.
  14. De odd was zo hoog omdat hij 5 wedstrijden moest winnen, tegen de wereldkampioen moest en hij al jarenlang niet gewonnen had. Erg mooie bet inderdaad, maar nu vrees ik dat ik alles kwijt ben.
  15. Voor de World Match Play darts begon, anderhalf week geleden, heb ik gewed dat Phil Taylor in de finale zou komen tegen een odd van 9 keer de inzet. Als je dat doet met enkele honderden euro's, win je een paar duizend. Ik speel overigens al jaren zonder problemen bij Unibet en heb ook al vaker withdraws van een paar duizend gedaan. (En daarna ook weer verloren, dat dan weer wel.)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.