Spring naar bijdragen

Anthony Joshua vs. Oleksandr Usyk (25-09-2021)


Rudi

Aanbevolen berichten

Holla holla,

zaterdagavond is er ouderwets een avondje boksen op de tv.
RTL 7 zendt zaterdagavond van 22:40 - 00:30 een wedstrijd tussen Antony Joshua (AJ) en Oleksandr Usyk uit.

Joshua is titelhouder voor de bonden  WBA (Super), IBF, WBO, and IBO .
Usyk heeft als 'verplichte uitdager' van de WBO recht op een gevecht met Joshua.

Iedereen zit eigenlijk te wachten op een gevecht tussen Antony Joshua en WBC titelhouder Tyson Fury voor alle belts,
maar helaas is er dat gevecht nog niet van gekomen. Tyson Fury mag op 9 oktober voor de derde keer (!) tegen Deontay Wilder boksen.

Bij boksen op TV kijken hoort op boksen wedden :) 

Bij wedden op boksen, is het eerste dat ik doe is me afvragen of het een echte wedstrijd op doorgestoken kaart betreft en of er mogelijk een biased jury is. (zie Mike Tyson - Roy Jones https://www.onetime.nl/forum/topic/7305-mike-tyson-roy-jones/?tab=comments#comment-106106 )
Dit is een echte wedstrijd die in Engeland gehouden wordt.
Als het aankomt op jurering is er een flink voordeel voor AJ wegens thuisvoordeel en de veel grotere naam cq toekomstige commerciele belangen.


AJ (1,98m 2,08m) heeft lengte en reachvoordeel tegen Usyk (1,91m 1,98m)  en is een echte zwaargewicht
terwijl Usyk eigenlijk op een lagere gewichtsklasse bokst: cruisergewicht. (tot 91kg)
Usyk heeft pas twee potjes in het zwaargewicht achter de rug: één tegen een nobody-invaller en eentje tegen Chisora, 
dat is wel een aardige bokser maar geen supertopper en kwam conditie tekort in die partij.

Ik verwacht een eenvoudige winst voor AJ en wel op (T)KO , en zie geen plan hoe Usyk dit gevecht moet winnen.

Het valt voor een niet natuurlijke zwaargewicht niet mee om twaalf ronden tegen een echte zwaargewicht te boksen,
en tegen Chisora zag Usyk er behoorlijk hittable uit.

Ik verwacht wel dat AJ 1 of 2 rondjes voorzichtig start, maar niet dat hij genoegen neemt met een duidelijke puntenoverwinning.
Dit wordt(T)KO maar ik ben er voor mezelf niet goed uit of dat al in ronde 1-6 wordt of pas later.

Helaas is mijn favoriet ook de betting favoriet bij de bookies en zijn er dus weinig of geen goede odds te verwachten.
Sharp bookie Pinnacle heeft 'AJ wint' in een moneyline weddenschap op 1.384 staan, en de o/u voor rondjes op 9,5.

Toch loont het behoorlijk om goed rond te shoppen voor beste odds, promo's en winstboosters.

De mooiste booster vond ik op Betway, winst AJ op (T)KO of disqualificatie voor 3.00 elders 2.00-2.15 waar ik de toegestane max. inzette:

image.png.d3f1beadce69267d7f5369bf7625adb4.png

Op Will Hill krijg je als je minimaal EUR 5 inzet op de wedstrijd, een EUR 5 free bet op voetbal Arsenal vs Spurs:
Hier ook een betje tegen 'boosted odds': winst AJ in ronde 1-6:
image.png.285c9941bf21b5f9dee6af9930b1119c.png

 De beste odds reguliere odds vond ik op Pokerstars, waar ik volgende weddenschappen plaatste:

image.png.b401096be8ecaf30570171ef8e170803.png

Met dezelfde bets op TOTO.nl zou ik tegen 1,37 en 2,00 EUR 393 kunnen winnen, dit is 11,6% minder dan bij Pstars.

Veel plezier met de wedstrijd!




 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pokerstars en andere nette aanbieders die ooit nog op de NL markt willen komen zullen wel voor 1 oktober of 1 november (wegens brief Sander Dekker aan KSA) op zwart gaan, en dan komen we in een periode waarin het maar de vraag is wat voor odds we krijgen bij de legale aanbieders. Tot nog toe valt TOTO.nl me nog mee bij sommige andere sporten maar de odds op deze partij daar zijn superdroevig en niet competitief. Bet365 heeft wel uitstekende odds voor sommige markten, hopelijk krijgen we in NL dezelfde odds als de internationale markten.

Doemscenario is dat we, net als Duitsland, een strafkorting van 5% op alle odds krijgen. Daar ga ik nog even niet van uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.