Jump to content

Bets verkeerd beoordeeld klantenservice niet thuis.


Recommended Posts

Screenshot_20211028-085215.thumb.png.e4025bd48d61b73cc0266603135f22ac.pngHallo

 

Na 3 dagen leek het me een goed idee om iedereen hier even te informeren hoe kansloos Holland Casino met klachten omgaat.

Woensdag ochtend 2 weddenschappen geplaats beide op dezelfde uitkomst de een iets later waardoor de notering iets hoger is.

Deze weddenschap is gewonnen mijn gekozen team won set 3 met 22-tegen 25

Holland Casino heeft deze weddenschap verkeerd beoordeeld en als verloren aagemerkt.

Nu zal je denken kan gebeuren support even contacteren is het zo klaar, vergeet het maar dan begint de ellende pas.

In de live chat geweest zou nagekeken worden krijg ik een kwartiertje later een email met een ongelofelijke uitleg zoals te zien is op de screenshot in de bijlage de uitslag zou 1-1 en dus gelijk zijn geweest nou er is geschiedenis geschreven voor het eerst is een point handicap plus 2.5 in een gelijkspel beeindigd...

Na die amateuristische email heb ik op donderdag gebeld met de klantenservice die kwam ook met allerhande vreemde ideen over dat het asian handicap was en de weddenschap mischien toch echt wel verloren was?????? Echt niet te beschrijven.

die heeft nadat ik hem alles moest uitlegen hoe weddenschappen werken en ik toch echt gewonnen had nogmaals de klacht doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling die dus de klanten kei en de keihard in de kou laat staan.

Mijn vraag is willen jullie bevestigen dat ik toch echt mijn weddenschap heb gewonnen of dat ik snel naar de dokter toe moet.

En heeft iemand tips wat ik nu nog kan doen om mijn geld te krijgen het gaat toch om een leuk bedrag totaal 339.5 euro.

Alvast bedankt.

Net weer telefonisch contact gehad als er dinsdag avond geen afhandeling van het probleem is kan ik een oficiele klacht indienen voor wat het waard is.

De medewerker deed overigend zeer goed zijn werk en was duidelijk en correct alleen heeft helaas geen bevoegdheid.

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20211028-085215.png

Edited by woozie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Helaas heb ik geen relevant contact bij HC, vanuit "ondersteuning@hollandcasino.nl" heb ik ooit een tweedelijns support antwoord gekregen, maar kwalitatief nog bedroevend.


Uit het beeld dat ik krijg van het issue zoals hier gepost,  ziet dit er behoorlijk vreemd en slecht uit voor HC.
Een heel voorzichtige kanttekening dat we niet altijd alle relevante feiten zien op fora zoals deze, al ziet het er nog zo raar uit er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.

Eerst is er blijkbaar verkeerd gesettled (door een service die HC inkoopt naar ik aanneem) en daarna krijg  je van HC customer support een onzinnig antwoord.
Een mogelijke maar heel onwaarschijnlijke alternatieve verklaring zou kunnen zijn dat de bets correct gesettled zijn, maar de wedbonnetjes verkeerd geprint.

Uit de screenshots in de thread zie ik op dat je twee livebets op Guandong hebt gemaakt op +2.5 punten handicap  in de 3e set,
en dat die set door jouw team met 25-22 is gewonnen. Deze bet is heel royaal binnengekomen, zelfs bij -2.5 punten handicap had je deze gewonnen.

Volgens de voorwaarden van HC is dit een weddenschap vallend onder: 51.13. Set X – Puntenhandicap
Kies de winnaar van de gegeven set (X) nadat de handicapspreiding is toegepast op het totale aantal punten door elk team.
Mogelijke selecties: x,x-handicap voor Thuisteam, x,x-handicap voor Uitteam.

HC support lijkt onder meer in de war te zijn met het verschil tussen een bet op punten in de 3e set, en een bet op het verschil in aantals sets over de hele wedstrijd.
Een weddenschap op handicap in sets valt onder 51.3. Set – Handicap
Kies de winnaar nadat de gegeven sethandicap is toegepast op het totale aantal teamsets volgens het officiële eindresultaat.
Mogelijke selecties: x,x-handicap voor Thuisteam, x,x-handicap voor Uitteam.


Dat is nog niet alles, want Guandong verliest de wedstrijd met 3-1  = 2 sets minder dan tegenstander en je weddenschap op een 2.5 set handicap zou aldus ook als winnend gesettled moeten worden.

Indien dit issue niet vanuit HC wordt opgelost omdat ze meelezen of hier op geattendeerd worden door iemand, zou ik de klachtenprocedure in werking zetten.
De klachtenprocedure staat onder Hoofdstuk 11 van de Voorwaarden: "11. Customer Services".
 https://www.hollandcasino.nl/terms-conditions

Ik zou mailen naar HC (ondersteuning@hollandcasino.nl of mailen in de HC client)  melden dat je het niet eens bent met de afhandeling van issue tot dusver en vraagt de beslissing te heroverwegen, en alvast aankondigen dat je het issue indien de beslissing niet veranderd wordt, bij schrijven tot klacht escaleert.
Letterlijk volgens de voorwaarden is de contactmogelijkheid met HC het telefoonnummer 088-0900 500 maar dat lijkt me niet praktisch.

HC heeft conform voorwaarden 72 uur om je klacht in behandeling te nemen of 1 week om je te melden dat de klacht niet in behandeling genomen zou worden.
Daarna kun je volgens HC voorwaarden nog terecht bij een Europese Commissie voor online geschillenbeslechting en/of Nederlandse rechter,
maar dat moet allemaal hopelijk niet nodig zijn.

Veel succes met de afhandeling van dit issue, ik hoop dat dit snel voor je rechtgezet wordt.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je bericht Rudi.

Ze zijn al over hun 72 uur heen maar heb afgesproken telefonisch dat ze tot dinadagavond hebben om het af te handelen.

Mijn laatste weddenschap is hier natuurlijk gespeeld dat je er meerdere keren achteraan moet en het minstent 5 dagen duurt om je gewonnen geld te ontvangen is natuurlijk schrijnend.

Je geeft aan dat als ze het niet goed afhandelen ik een klacht moet indienen bij hc, ik stuur dit inclusief conversatie dan ook zeker door aan de kanspel commisie die mogen ook wel weten wat voor een puinhoop ze er van maken.

Hier de weddenschap nog eens zonder bon nummer in beeld, zodat het voor lezers wat duidelijker is waar het over gaat.

 

Screenshot_20211031-090246.png

Edited by woozie
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...