Spring naar bijdragen

tips gevraagd


De eenarmige bandiet

Aanbevolen berichten

goedemorgen sportbetters,

Ik heb nog 2 dagen de tijd om mijn bonus rond te spelen op binggoal anders vervalt deze. Ik heb nog zo'n 120 euro te gaan, dus ik moet vandaag even een paar goede succesvolle sportbets neer gaan zetten. De competities waar ik normaal gesproken op inzet zijn allemaal met vakantie, dus ik kan het lastig kiezen.
Met darten ben ik meestal niet zo succesvol en de engelse championship is voor mij meestal ook het waterloo van gesneuvelde bets ;)

Dus mijn hoop is even gevestigd op jullie. 
De bets moeten minimaal 1,40 odds hebben om mee te tellen met de bonus. Voor de rest zijn er geen restricties. 

Dus mochten jullie nog goede tips hebben met een redelijke kans van succes dan hoor ik dat graag. Afhankelijk van de hoeveelheid tips zal ik het bedrag dan wat spreiden over meerdere bets.

Mijn dank is groot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, 

Zet in op topvoetbal, wegens lage marges lage kans op afgelasting wegens corona.
 

Op Bingoal zet je EUR 120 op Valencia wint tegen 1.77:

image.png.383b7832d3682cd6237784c6a4e61f27.png 

Op Betcity zet je EUR 100 in op dubbele kans Espanyol of gelijkspel.

image.png.5ad2dbec08d88fe56a8adf7134465bc9.png 

 

Je betaalt altijd EUR 120 + EUR 100 = 220 en je krijgt altijd EUR 212 terug voor een gegarandeerd verlies van EUR 8 = slechts 3,6% 

Ik geef je wel mee dat volgens de kleine lettertjes van Bingoal dit eigenlijk niet mag. Ik denk niet dat ze hier ooit iemand op gepakt hebben.
 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.