Spring naar bijdragen

Koop scooters!


marrio

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou zeker een gebruikte Vespa aanraden. Neem het zelf. Toen betaalde ik 800 euro voor een gebruikte Vespa. Je kunt ze meestal krijgen voor $ 900-1000. Dan heb je wat anders voor eventuele reparaties. En visueel komt niets voor mij in de buurt van een klassieke Vespa. Ofwel voor mannen of vrouwen. In deze online winkel https://vector-nl.com/1808856/van-nieuvkerk-scooters heb je een heel mooi assortiment van verschillende scooters. kijk om je heen Groetjes en succes met je zoektocht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelden zo'n mooie creatieve inkop post spam post gezien, hij is te mooi om weg te halen 🙂

Dank jullie wel hiervoor.

 

Ik was vroeger groot brommer fan, zelfs een tijdje geld er mee verdiend, om oude brommers op te kopen in het zuiden van het land en in het westen te verkopen (daar waren de Honda SS50 een stuk populairder vanwege de kakkers. 🙂

Ik ben links met die MTX, vanuit Loosdrecht naar Zuid Frankrijk gereden en weer terug (1989), denk je dat een Vespa dat ook kan?

7d4a9bbc-305f-4a5a-a448-d8c931fe3e6f.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei JackPot:

Van Nieuwkerk scooters uit Amstelveen heeft wel veel negatieve recensies. Ik zou niet graag daar een scooter kopen en al helemaal geen tweedehands. Beter ergens anders een Chinese scooter aanschaffen.

Binnenkort zal ik samen met @TheGallant of @ROELETTE in een live uitzending geen bellen met Nieuwkerk Scooters, eens kijken of we onze kijkers kunnen laten lachen 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort zal ik samen met [mention=62]TheGallant[/mention] of [mention=213]ROELETTE[/mention] in een live uitzending geen bellen met Nieuwkerk Scooters, eens kijken of we onze kijkers kunnen laten lachen

Ze kunnen nu nog de link weghalen, anders zullen ze echt spijt gaan krijgen. Spam army van Onetime is er niet zo maar eentje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheGreatOne:

Zelden zo'n mooie creatieve inkop post spam post gezien, hij is te mooi om weg te halen 🙂

Dank jullie wel hiervoor.

 

Ik was vroeger groot brommer fan, zelfs een tijdje geld er mee verdiend, om oude brommers op te kopen in het zuiden van het land en in het westen te verkopen (daar waren de Honda SS50 een stuk populairder vanwege de kakkers. 🙂

Ik ben links met die MTX, vanuit Loosdrecht naar Zuid Frankrijk gereden en weer terug (1989), denk je dat een Vespa dat ook kan?

7d4a9bbc-305f-4a5a-a448-d8c931fe3e6f.jpg

Held! Ik reed ook altijd Honda. MT5 en MB5. Heerlijke tijden, reed van Den Haag naar Gent over Zeeland en een paar keer met de pont. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.