Spring naar bijdragen

Uitbetalingen goedgekeurd maar blijven in afwachting staan


donalducker

Aanbevolen berichten

Ik heb om 19:14u en 19:41u twee uitbetalingen aangevraagd. Beide zijn direct goedgekeurd, aldus de e-mails. Echter, de statussen bij ‘wachtende opnames’ blijven voor beide uitbetalingen op ‘In afwachting’ staan. 

Het gaat om bedragen van 300,- en 200,-. Voorheen bij hogere uitbetalingen gingen de betalingen bij wachtende opnames binnen enkele minuten weg en was het geld dus daadwerkelijk uitbetaald. Nu wordt het dus vastgehouden?

Vreemd wel.. mijn meest recente uitbetaling stond binnen twee uur(!) op mijn rekening. Iemand ervaring hiermee? 

bewerkt door donalducker (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei TheGreatOne:

Heel even wachten en als het morgen ochtend nog niet verwerkt is, gooi dan nog even update in dit draadje. Normaal zijn ze super snel en worden steeds sneller, misschien zijn ze even aan het ping pongen daar in hun mooie kantoor 🙂 , no worries.

Haha mag ook wel eens! De vorige keer was echt bizar mbt uitbetalen, stond letterlijk binnen twee uur op mijn rekening..

ik wacht het inderdaad even af tot morgenvroeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Vandaag om 13.45 een uitbetaling van 300 aangevraagd. 10 uur later nog niets gestort. Helpdesk antwoordde dat ik moest afwachten. 
 

Account geactiveerd, maar status is nog steeds dat zij “aan het wachten zijn”. Waarop in hemelsnaam ? 
 

Ik vrees ondertussen met grote vrezen dat ik naar mijn geld kan fluiten.
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Jeannette:

Vandaag om 13.45 een uitbetaling van 300 aangevraagd. 10 uur later nog niets gestort. Helpdesk antwoordde dat ik moest afwachten. 
 

Account geactiveerd, maar status is nog steeds dat zij “aan het wachten zijn”. Waarop in hemelsnaam ? 
 

Ik vrees ondertussen met grote vrezen dat ik naar mijn geld kan fluiten.
 

 

Als je uitbetaling niet direct wordt verwerkt, moet die wellicht manueel worden gecontroleerd. Dat gebeurd over het algemeen op werkdagen. Nog geen reden voor zorgen, alleen een beetje geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jeannette:

Vandaag om 13.45 een uitbetaling van 300 aangevraagd. 10 uur later nog niets gestort. Helpdesk antwoordde dat ik moest afwachten. 
 

Account geactiveerd, maar status is nog steeds dat zij “aan het wachten zijn”. Waarop in hemelsnaam ? 
 

Ik vrees ondertussen met grote vrezen dat ik naar mijn geld kan fluiten.
 

 

Als alles volgens de regels gegaan is zul je altijd je geld krijgen. Heb je iets tegen de regels gedans dan is er een kans dat je naar je geld kunt fluiten.

Om na 10 uur direct te panikeren lijkt me wat overdreven. Als er een manuele check moet worden gedaan is dat vaak in t weekend niet mogelijk. 

Maandag weer even verder kijken en checken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.