Spring naar bijdragen

Hoi, Ik ben Frank en doe onderzoek naar online gokreclames! Help je mee?


frankvd_

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben Frank en voor mijn masterstudie doe ik onderzoek naar de effecten van BN'ers in online gokreclames. Zouden jullie mij hierbij willen helpen door onderstaande survey in te vullen? Het duurt nog geen 5 minuten en helpt mij enorm. Ook kan het interessante inzichten bieden, omdat zulke reclames binnenkort verboden zijn, maar de effecten nog steeds niet goed onderzocht zijn. 

https://vueconomics.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_9SqCZ8hIv8MOWcC


Alvast heel erg bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei FreebetFreddie:

Ingevuld.

Je antwoorden zullen wel redelijk biased zijn omdat de meeste mensen hier wel (enigzins) positief over online gokken zullen zijn. 

Voor de rest voelen sommige vragen een beetje dubbel. Daarnaast zullen de antwoorden ook heel anders zijn als het over Toto en Donnie of Disck Advocaat zou gaan bijvoorbeeld.

Bedankt! Ik snap wat je bedoelt. Juist heb ik dit bewust gedaan om te kijken of er verschil zit tussen gokkers en niet gokkers. Op basis van voorgaande literatuur zou het zo moeten zijn dat er een verschil zit tussen deze 2 doelgroepen.

 

Sommige vragen zijn inderdaad dubbel. In het onderzoek mag ik zelf niet de vragen bepalen, maar moet ik gevalideerde vragenlijsten gebruiken, die wetenschappelijk 'bewezen' zijn.

Nogmaals bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.