Spring naar bijdragen

Is Unibet betrouwbaar?


Nomore

Aanbevolen berichten

We hebben vandaag met een hele grote groep een weddenschap geplaatst dat Nadal zou winnen van Monfils. Dit was inderdaad een quotering die te mooi was om waar te zijn, maar hij is gewoon uitbetaald en goed verklaard. 

Nu is de wedstrijd afgelopen en heeft men toch de wedstrijd geannuleerd en worden alle winsten terug gedraaid. Men geeft als reden dat het te mooi was om waar te zijn, maar wat was er gebeurd als Nadal dus verloren had? Had men dan ook de weddenschappen teruggedraaid? Of was dit dus vooral voor het onbetrouwbare Unibet, zo blijkt, een gratis weddenschap geweest om geld binnen te harken?

Oftewel de vraag hier is of Unibet een partij is waar je vertrouwd je voetbal gokje kan wagen of zou Unibet geen vergunning verdienen voor de Nederlandse kansspelwetgeving? 

Unibet is hier zeker een behoorlijke verklaring schuldig mijn inziens want is dit betrouwbaar gedrag als aanbieden van online sportsbetting?

Hoe denken jullie hierover en kunnen jullie dit beargumenteerd hier vermelden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Ik ben de chat ingegaan op 888 sport. En ja mijn Engels is slecht.

Het komt erop neer dat hij er geen zak van snapte en het doorgestuurd heeft naar iemand die wel iets mag beslissen.

Eddy F.: Hi, my name is Eddy F.. Welcome to live chat!
 Ikke: Hi
 Ikke: Nadal my winning bet is paid out. And now the money from my account is removed and the bet is canceled.
 Eddy F.: Hi, while I locate your account, please confirm your full name and the answer to the security question you selected when creating your account.
Ikke: Heeft niemand wat mee te maken
 Eddy F.: Thank you
 Eddy F.: Ok bear with me as i look into your account
 Ikke: Yes please
 Eddy F.: When did you place the bet on Nadal?
 Eddy F.: I cannot see it
 Ikke: today
 Ikke: Monfils Gael -Nadal Rafael
 Ikke: today 12:29:24
 Eddy F.: ah i have found it one second while i take a look
 Eddy F.: Ok i am unsure as to what has happened there, i will raise the case with our traders now and please allow 24 hours for a response if the funds do not appear in your account.
 Eddy F.: I apologise about this Christiaan.
 Ikke: Yes i want to now want This can not be done afterwards so you can reverse any winning bet later. What happens when Monfils won. Dan had nothing been reversed.
 Ikke: I won the bet fair
 Ikke: i am new here on 888 but this can not be canceld after te bet is winning and payed.
 Eddy F.: I understand your frustration, but unfortunately i do not have the information here as to why this has happened.
 Eddy F.: I will raise the case with our traders and they will be in contact shortly. Or the funds will automatically appear in your account once the issue has been dealt with
 Ikke: They e-mail me?
 Eddy F.: Yes if there is a problem with the bet, if there is no problem the bet will be settled and the money will appear in your account.
 Ikke: Ok
Ikke: thanks I assume that the money i get back. Otherwise I doubt I'll keep playing here. Thanks for your time
 Eddy F.: I am not sure what will happen please wait for a response from our traders.
 Eddy F.: No problem take care ikke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe vervelend ook. Kijkende naar de bet zelf is het een logisch iets. Er staat niet eens wat voor weddenschap het is. Handicap +0.5 Nadal. ja +0.5 wat? het staat nergens gespecificeerd. Dus in dat opzicht staan ze absoluut in het recht dat we gewoon een ongeldige bet hebben geplaatst. 

Het schimmige vind ik het achteraf eerst uitbetalen en dan alsnog voiden. Wat was er gebeurd bij een ander resultaat? Ik neem aan hetzelfde, maar toch..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij word het ook bij iedere site gecancelled als die zon fout maakt, dus dan moet je nergens meer spelen.

Er zijn wel sites die soms clement zijn zoals ik laatst een keer bij pferdewetten een paard winnend had gespeeld en mijn bet gecancelled werd omdat de koers al gestart zou zijn toen ik hem speelde.. Maar ik kon aantonen dat er valse starts waren geweest en toen keurden ze hem alsnog goed. En niet elke site doet dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.