Spring naar bijdragen

Zijn er hier mensen die ook Forex handelen?


RouletteMaster

Aanbevolen berichten

Ik ben nu een paar jaar bezig met winstgevend handelen met Forex. In het begin ging het soms goed en dan verloor ik weer alles. De laatste tijd gaat het redelijk goed en sluit ik iedere maand af met ongeveer 35% winst. Mijn plan is om de winsten te compounden, totdat ik over een aantal maanden een supper leuk bedrag heb en dan uitcashen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 maanden later...

@JJG Ik trade technisch en ben een daghandelaar. Aan het einde van de dag zijn al mijn posities gesloten. Ik heb een zeer goede strategie ontwikkeld in de afgelopen jaren en tot nu toe goede performance mee behaald. Ik concentreer mij alleen op de EUR/USD (ik trade dus 1 valuta paar).

Hoe kan jij 28 paren in de gaten houden tegelijk? Is het niet eenbeetje teveel 28 paren te traden die je nooit allemaal kunt masteren? Ik zou gewoon 1 valuta een paar weken in de gaten houden en kijen hoe die beweegt en alle ins en outs bestuderen en dan gaan traden.

Fundamenteel is lastig voor korte termijn of je moet iets voor langere periode moeten houden en dat is niet mijn trading style.

Nieuwshandel is ook heel erg lastig, soms is nieuws positief voor een bepaalde valuta en dan gaat het alsnog omlaag. Het is heel lastig om te bepalen hoe andere mensen nieuws bericht interpreteren etc...Verder verhogen heel veel brokers de spread tijdens grote nieuws events (spread kan tot wel 40pips wijd zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JackPot zei:

Mooie rendementen heren, beleggen is overigens echt iets anders dan wat jullie hier doen. Maar dit speculeren is wel een stuk leuker en spannender dan beleggen voor 3% per jaar na kosten. 

Beleggen doe ik zelf graag via Plus500, waar je ook vrijblijvend kunt starten met 25 euro gratis.

Plus500 gaat meer over beleggen dus, mijn pensioen wordt gedaan door NN,

die beleggen voor mij ook in de AEX-top25, het rendement daarin is voor

mij voldoende, jammer is dat NN zoveel commissie afhoud.

Ik volg het een beetje, in deze reeks aan topics, eigenlijk had ik er me al jaren geleden in moeten verdiepen. Veel voorspoed aan allen die zich hiermee bezig houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.