Spring naar bijdragen

Actie Unibet bij finale Europaleague


Seabert

Aanbevolen berichten

Een echte one timer actie bij UB.
Voorspel wie de eerste doelpuntenmaker wordt in de EL-finale en in welke minuut die speler dat doelpunt maakt.
Heb je beide goed dan win je 25000 euro. Hebben meerdere deelnemers het goed dan wordt de prijs verdeeld onder die deelnemers.
Deelname is gratis. Je kunt ook een 2e en 3e poging wagen maar daarvoor moet je dan in de komende weken 25 euro (2e poging) en 25 euro (derde poging) inzetten op voetbalwedstrijden. Dat mogen ook 25 weddenschappen van 1 euro zijn.

Wie doet er mee en wat heb je voorspeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TheMikeyx:

Ik wil ool graag meedoen met de mijne! En mocht iemand goeie bets weten voor die €50, dan kan ik ook 3x meedoen

Ik heb ingezet op winst Utrecht en AZ voor aankomende zaterdag als de Play off worden gespeeld (25€ per inzet). Maar zoals je weet run ik behoorlijk slecht met mijn sporttips dus zou het tegenovergestelde doen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2017-5-18 om 14:42 zei TheGreatOne:

Ik heb ingezet op winst Utrecht en AZ voor aankomende zaterdag als de Play off worden gespeeld (25€ per inzet). Maar zoals je weet run ik behoorlijk slecht met mijn sporttips dus zou het tegenovergestelde doen ;-)

Beide goed :-)

 

Mag nu 3 voorspellingen doen, kom er maar in @Dopey

 

Win 25.000 EUR with your Free Prediction!
Hi 
 
This Wednesday it is time for the Europa Final! At Unibet you can win 25.000 EUR if you predict the first goalscorer & the minute of the first goal in the Europa League Final! And the best thing of all... It's free! 
 
How does it work?
- Opt-in for the promotion.
- Predict the first goalscorer and the minute of the first goal in the Europa League final.
- Unibet is giving away 25.000 EUR in cash to the player(s) who have made the correct prediction. 
 
Please note: you can earn a 2nd prediction if you bet at least €25 on Football during the promotion period.
 
Good luck and have a great weekend!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei DraaiPiloot:

Heb je hiervan een bericht gehad in het message centre op de Unibet site?

Ik heb geen bericht gehad maar kan wel een (2e) voorspelling invullen zo te zien.

De eerste kan je gewoon doen, nummer 2 en eventueel 3 via de inbox (daar krijg je bericht van als je een afgeronde voetbal bet gedaan heb)

 

Ik heb ze alle 3 ingevuld via mijn manager @Dopey. Hup Dolberg :-) Hup Ajax

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.