Spring naar bijdragen
LasVegasNic

Wiet kopen voortaan legaal in Las Vegas

Recommended Posts

Past prima in Las Vegas, waar ook prostitutie nog illegaal is, maar je het binnen 18 seconden hebt.
Benieuwd naar de ervaringen van [mention=213]ROELETTE[/mention] en [mention=240]Hillichance[/mention] die dit ongetwijfeld gaan uittesten voor ons en op het Youtube kanaal een hit laten worden.

Ape-zat en knetterend-stoned op de Strip... ik durf niks te beloven, maar zet 23-28 sept. maar alvast in de agenda!
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik het geen slimme zet. Zo gaan mensen slecht denken over Las Vegas. Je mag er immers nu wiet roken, zuipen, hoeren neuken ( sorry voor taalgebruik ). Een getrouwde man mag nu vast niet meer naar Las Vegas van zijn vrouw. ( ik denk in mijn toekomst ) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Persoonlijk vind ik het geen slimme zet. Zo gaan mensen slecht denken over Las Vegas. Je mag er immers nu wiet roken, zuipen, hoeren neuken ( sorry voor taalgebruik ). Een getrouwde man mag nu vast niet meer naar Las Vegas van zijn vrouw. ( ik denk in mijn toekomst ) 

Doen veel mensen toch al wel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Cannabis Lounges Looking More Likely in Las Vegas

Nevada is moving forward on consumption lounges after a letter from its legislative council bureau to State Sen. Tick Segerblom last weekend said such businesses would not violate state law.

https://www.leafly.com/news/politics/cannabis-lounges-looking-more-likely-in-las-vegas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou dat worden dan daar ook dronken / high on dope Engelsen die uit hotelramen gaan springen omdat ze denken dat ze kunnen vliegen. ;)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei DFM:

Nou dat worden dan daar ook dronken / high on dope Engelsen die uit hotelramen gaan springen omdat ze denken dat ze kunnen vliegen. ;)

Het is maar goed dat er geen balkons te vinden zijn (op een enkeling daargelaten).

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[mention=5]JackPot[/mention], [mention=487]Rmnd78[/mention], [mention=419]hotshot123[/mention], [mention=437]bethdoth[/mention], [mention=438]DraaiPiloot[/mention], [mention=4]TheGreatOne[/mention] dat wordt een groot feest in Las Vegas. Alles wat god verboden heeft  What happens at Vegas stays at Vegas ! 
We hebben geen tijd om te roken bonusgames wachten op ons.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden