Spring naar bijdragen

De persoonlijke Albert Heijn Bonuskaart


Bon Sjans

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje heeft Albert Heijn een persoonlijke bonuskaart die kan zien wat voor artikelen je allemaal bij hun in de winkel koopt. Met deze informatie krijg ik vervolgens persoonlijke aanbiedingen (met korting dus). Handig zou je denken, maar wat ik tot nu toe allemaal te zien krijg zijn vooral producten die er op lijken, maar uiteindelijk niet de producten die ik eerder heb gekocht.

Ik had laatst bijvoorbeeld een keer een bakje met AH knoflooksaus gekocht en toen kreeg ik na een aantal weken een 'persoonlijke aanbieding' voor een bakje AH prei bies­look dip. Wie zegt dat een AH prei bieslook dip lust? Nou moet ik wel zeggen dat ik erg blij ben met dit soort innovaties, maar op dit moment gaat het volgens mij nog niet helemaal goed :P

Wat zijn jullie ervaringen met de AH Bonuskaart? Hebben jullie wél eens een 'persoonlijke aanbieding' gekregen van een product wat je eerder hebt gekocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...

Volgens mij krijg ik al tijden wekelijks een mailtje van ze waar naast de bonus aanbiedingen ook bonus aanbiedingen speciaal voor mij in staan. En dat zijn altijd dingen die ik nooit koop. Logisch ook wel, want de dingen die ik wel koop, koop ik blijkbaar ook zonder bonusvoordeel. Voor de andere dingen zullen ze me op een bepaalde manier over de streep moeten trekken. Neemt niet weg dat ik zelf liever aanbiedingen krijg voor de dingen die ik toch koop. Hamstereeeeeeeeeeeeeeeen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@CashCow Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat Albert Heijn mij toch echt een keer een geschikte persoonlijke aanbieding gaat sturen dan! ^:)^

@TheGreatOne Mooi dat ze daar zo van profiteert! Maar mijn vraag blijft: krijgt ze ook echt persoonlijke aanbiedingen waar ze wat aan heeft én zijn dit ook producten die ze eerder al eens heeft gekocht?

Toevallig ook even aan mijn mammi gevraagd en die zegt dat ze juist wel hele gerichte aanbiedingen krijgt, blijkbaar is dat toch voor iedereen een beetje verschillend lijkt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Dit past allemaal in het hele "big Data" verhaal.

Er is een hele hoop hype en poespas omheen, maar heel weinig bedrijven gebruiken het ook echt op een fatsoenlijke manier.

Het is echt een typisch marketing buzzword.

In 2010 was het WEB 2.0

In 2011 was het SEO

In 2012 was het Social Media

In 2013 was het Content Marketing

En in 2014 was het Big Data

Beste video die ik kon vinden: (Ik verwacht echt niet dat je na minuut 4 nog kijkt, daarna wordt het wel heel technisch.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Ik maak vaak gebruik van een AH Pick-Up-Point om mijn boodschappen op te halen. Hierbij krijg je altijd 1 of meerdere producten gratis erbij geleverd. Natuurlijk altijd mooi, maar ik zag dat wel dat iedereen dezelfde producten er gratis bij krijgt. Lijkt me handig voor AH als ze dit ook wat persoonlijker maken of dat je bijvoorbeeld van te voren zelf je gratis producten kunt kiezen uit een selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boodschappen thuis laten bezorgen is echt een trend van de laatste twee jaar. Ik wacht op het moment dat ik 's avonds online broodjes kan bestellen bij een bedrijf en die dan de volgende ochtend netjes mijn twee kaiserbroodjes met beleg in een zakje aan de deur hangen, net als in sommige resorts. Ik ben best bereid om hier wat extra's voor te betalen, ik heb namelijk geen zin om zelf mijn brood halen bij de bakker met als gevolg dat ik om 13.00 pizza eet als ontbijt (geen grap, lol) Hoe denken jullie hier over? Zou het een gat in de markt zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.