Spring naar bijdragen
TheGreatOne

Spot Johan en krijg een ingestraald mooi kraslot!

Recommended Posts

Johan draagt dit nieuwe jaar trots het logo van Onetime tijdens zijn poker toernooien bij de ONK en Pokeren.nl Series in 2018. Mocht je Johan tegenkomen met zijn prachtige shirt en je gaat met hem op de foto en post deze in dit topic. Dat stuur ik je persoonlijk een enveloppe met een mooi kraslot toe en een lief kaartje (en vooral dat kaartje kan later iets moois gaan betekenen ;-) )

Succes Johan met al je toernooien door het land!

089f8759-60b3-457d-9e5a-dfccd4908305.JPG

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei TheGreatOne:

Johan draagt dit nieuwe jaar trots het logo van Onetime tijdens zijn poker toernooien bij de ONK en Pokeren.nl Series in 2018. Mocht je Johan tegenkomen met zijn prachtige shirt en je gaat met hem op de foto en post deze in dit topic. Dat stuur ik je persoonlijk een enveloppe met een mooi kraslot toe en een lief kaartje (en vooral dat kaartje kan later iets moois gaan betekenen ;-) )

het eerste kraslot is natuurlijk wel voor mij . ik sta al op de foto met mijzelf . 

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
poker binkie">
Zojuist zei Johan poker binkie:

het eerste kraslot is natuurlijk wel voor mij . ik sta al op de foto met mijzelf . 

Haha, absoluut. Als ik je de volgende keer zie neem ik een prachtig lot voor je mee :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het even helemaal gemist maar is Johan een ambassadeur oid dat hij zoveel ONK pokertoernooien afgaat?

Super leuke actie overigens. @Johan poker binkie laat even weten wanneer je in Malta gaat kaarten scoor ik vanaf hier dat  gratis kraslot!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎10‎-‎1‎-‎2018 om 13:31 zei TheGreatOne:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-1-2018 om 16:26 zei TheGreatOne:

Eerste kraslot al verstuurd naar Hielke.

26240391_1412642038846330_7219082748012170512_o.jpg

Niet getreurd Hielke, dat Onetime kaartje kan tzt zomaar eens je Onetimer betekenen :-)

kraslot.jpg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat een geweldig topic.

Goed bedacht Armijn.

Johan is denk ik binnen een jaar bekender dan Marcel Luske in de pokerscene :-)

Ze blijven maar binnenkomen die foto’s, nu maar hopen dat ze dat Onetime kaartje maar lang genoeg bewaren :-)

IMG_8917.JPGIMG_8917.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden