Jump to content

Recommended Posts

Kijk uit voor Kroon Casino, had 180€ op me rekening en de volgende dag was het op, na klacht zeiden ze dat ik het opgespeeld had via me mobiel, waar ik nooit op speel,waarop ik uilegde dat ik alleen maar met vaste computer speelde. 

Nog was het me eigen verantwoording en zal ik me wachtwoord wel gedeeld hebben????

nooit meer spelen dus op deze site wel jammer van me geld. :-{

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Opgelicht:

Kijk uit voor Kroon Casino, had 180€ op me rekening en de volgende dag was het op, na klacht zeiden ze dat ik het opgespeeld had via me mobiel, waar ik nooit op speel,waarop ik uilegde dat ik alleen maar met vaste computer speelde. 

Nog was het me eigen verantwoording en zal ik me wachtwoord wel gedeeld hebben????

nooit meer spelen dus op deze site wel jammer van me geld. :-{

Beste @Opgelicht welkom op Onetime.

 

Je zegt dus dat je 180€ op je speel account had staan en dat toen je de volgende keer inlogde om te spelen dit helemaal weg was (op 0€) stond? Je hebt contact gehad met Kroon support en die konden zien dat je alles verloren had via hun mobiele app?  Kan je ons die mails eens hier neer zetten?

 

Ik had ook een vriendje die ook zijn geld kwijt was maar toen we de speelgeschiedenis na pluisde kwam er iets anders naar voren (kom ik later op terug). Kan je ook de speel geschiedenis (staat in je account) hier neer zetten. Als we denken dat het echt de fout van Kroon Casino is dat laten we ze dit forum draadje lezen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei TheGreatOne:

Beste @Opgelicht welkom op Onetime.

 

Je zegt dus dat je 180€ op je speel account had staan en dat toen je de volgende keer inlogde om te spelen dit helemaal weg was (op 0€) stond? Je hebt contact gehad met Kroon support en die konden zien dat je alles verloren had via hun mobiele app?  Kan je ons die mails eens hier neer zetten?

 

Ik had ook een vriendje die ook zijn geld kwijt was maar toen we de speelgeschiedenis na pluisde kwam er iets anders naar voren (kom ik later op terug). Kan je ook de speel geschiedenis (staat in je account) hier neer zetten. Als we denken dat het echt de fout van Kroon Casino is dat laten we ze dit forum draadje lezen.

Ben er mee bezig, ze doen nu moeilijk omdat ik me wachtwoord heb veranderd. Zodra dat is geaccepteerd doe ik copie maken, je hoord van me.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ik dit lees, weet ik dat ik niet de enige ben. Zoiets is mij ook meerdere keren overkomen. Tijdens dat ik grote bedragen won begon de spellen te hangen met een melding dat ik op de knop moet drukken om de pagina te verversen’ in de hoop dat de huidige speelronde gewoon doorgaat naar waar het was gebleven met de winst wat nog op m’n balance moet komen wanneer de ronde over zou gaan aangezien het heel lekker opging. Maar niet dus.. spel gestart zonder de vorige ronde en of winst, alsof het er nooit is geweest. Dit is gebeurd bij het slotspel “gemix” en meerdere keren bij slotspel “zoom” waar het eindelijk mij eens goed wou geven en plotseling blijft hangen! Of dat het slotspel “pinata grande, dat het winstbedrag niet op m’n balance verschijnt terwijl de volgende ronde doorgaat, en wel meerdere slotspellen waar ik me uiteindelijk het bij neer moest leggen, het is ik tegen een Casino die blijkbaar groot is geworden met het oplichten en daarmee zichzelf goed laten ranken bij de top tien beste casino’s, dat is een kwestie van de website eigenaar goed betalen om omhoog te komen. Ik heb hele lange discussie met krooncasino gehad, ze konden niks vinden was hun antwoord, nadat ik langer dan afgesproken antwoord over zou krijgen omdat ik ze bleef “lastig vallen” om nota bene mijn eigen geld. Ze zouden dat namelijk allemaal gaan onderzoeken, maar ik bleef echter alleen maar aan het lijntje gehouden door ze. 

Edited by Kita88
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 uur geleden zei Kita88:

Nu ik dit lees, weet ik dat ik niet de enige ben. Zoiets is mij ook meerdere keren overkomen. Tijdens dat ik grote bedragen won begon de spellen te hangen met een melding dat ik op de knop moet drukken om de pagina te verversen’ in de hoop dat de huidige speelronde gewoon doorgaat naar waar het was gebleven met de winst wat nog op m’n balance moet komen wanneer de ronde over zou gaan aangezien het heel lekker opging. Maar niet dus.. spel gestart zonder de vorige ronde en of winst, alsof het er nooit is geweest. Dit is gebeurd bij het slotspel “gemix” en meerdere keren bij slotspel “zoom” waar het eindelijk mij eens goed wou geven en plotseling blijft hangen! Of dat het slotspel “pinata grande, dat het winstbedrag niet op m’n balance verschijnt terwijl de volgende ronde doorgaat, en wel meerdere slotspellen waar ik me uiteindelijk het bij neer moest leggen, het is ik tegen een Casino die blijkbaar groot is geworden met het oplichten en daarmee zichzelf goed laten ranken bij de top tien beste casino’s, dat is een kwestie van de website eigenaar goed betalen om omhoog te komen. Ik heb hele lange discussie met krooncasino gehad, ze konden niks vinden was hun antwoord, nadat ik langer dan afgesproken antwoord over zou krijgen omdat ik ze bleef “lastig vallen” om nota bene mijn eigen geld. Ze zouden dat namelijk allemaal gaan onderzoeken, maar ik bleef echter alleen maar aan het lijntje gehouden door ze. 

Heb je de game historie of ander 'bewijs'? Screenshots, filmpjes, etc. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik heb genoeg bewijs voor mezelf, ik was er namelijk zelf bij. Het is niet dat ik nu een ander probeer te overtuigen wat ik heb meegemaakt en wat mijn ervaringen bij Krooncasino.com zijn. Het is langer dan een jaar geleden, ik heb me er zo aan geërgerd dat ik het uiteindelijk heb opgegeven. En me liever bezig hou met betrouwbare casino’s waar ik wel geld heb uit kunnen keren. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 9-3-2018 om 17:44 zei Kita88:

Tijdens dat ik grote bedragen won begon de spellen te hangen met een melding dat ik op de knop moet drukken om de pagina te verversen’ in de hoop dat de huidige speelronde gewoon doorgaat naar waar het was gebleven met de winst wat nog op m’n balance moet komen wanneer de ronde over zou gaan aangezien het heel lekker opging. Maar niet dus.. spel gestart zonder de vorige ronde en of winst, alsof het er nooit is geweest. Dit is gebeurd bij het slotspel “gemix” en meerdere keren bij slotspel “zoom” waar het eindelijk mij eens goed wou geven en plotseling blijft hangen! 

Wat jij zegt is niet nieuw en kan bij elke online casino gebeuren en zeer zeker gebeurt niet alleen maar als de winst op je balance moet komen . Kan op elke willekeurige moment gebeuren . . Wat er precies tegen jou gezegd is , dat weet ik niet . Maar ik zal dit uitleggen zodat je volgende keer niet opnieuw in problemen komt .

Stel je maar voor dat je zoiets nog een keer meemaakt net op de moment dat je bonus ronde krijgt  ( zeer vervelend  )  . Do als het volgt :

1- Download software CCleaner  . ( gratis )

2- Ruim alle rootzooi in je PC op .

3- Je mag niet pagina ( of het spel waar je mee bezig bent ) verversen . Sluit the game met een kruisje ( rechts boven ) of gebruik  Hom knop ( links boven ) . op deze manier keer je terug naar de Hom pagina van het casino .

4- LOG UIT . je mag niet terug naar the game . Je moet uitloggen .

5- Wacht maar effe een minuut of 2 

6- Log maar weer in en open dezelfde game waar je mee bezig was .

Je zal zien dat je precies op de zelfde punt terugkeert en mag je de bonus ronde spelen en gewoon doorgaan .

Had je via Live Chat contact opgenomen met het casino ?  Voortaan do dat maar . Elke casino staff is meestal hiermee bekend en kan je dit uitleggen .

Kan zijn dat je iemand had die new was en wist het niet ? Nogmaals , ik weet niet wat happened to you .  ik wil jou alleen maar helpen .

 

PS , als de slot blijft hangen je moet via Live chat contact contact opnemen . want later is het echt moeilijk om achter halen wat er precies gebeurd is waar de storing aan lag !! 

 

 

Citaat

 dat is een kwestie van de website eigenaar goed betalen om omhoog te komen. 

 

Ik weet niet over welke website jij het hebt maar meestal casino's stellen Kritiek juist zeer op prijs want op deze manier kunnen ze hun diensten verbeteren . ( Kritiek , NIET valse beschuldigingen ). Gezond kritiek is gebaseerd op 1- goeie juridische argumenten  2- Bewijzen

Zeg ik hiermee dat je liegt ?? Nee dus . Ik ken jou niet en ik weet niet wat er precies gebeurd is . 

Maar als je kan je verhaal met bewijzen aankaarten dan sta je veel sterker en het casino neemt je argumenten serieuzer in overweging  !! Dus een belangrijk punt

wat je naar mijn mening moet meenemen . voor je eigen belang , niet de mijne !! 

 

6 uur geleden zei Kita88:

 En me liever bezig hou met betrouwbare casino’s waar ik wel geld heb uit kunnen keren. 

 

Betrouwbaarheid van het casino heeft niks met menselijke fouten te maken . Je kan bij de beste  casino's ter wereld (  hetzij bij een online casino als bij elke landbased casino )  spelen en alsnog iets fout gaan . Het is mogelijk .

 

Ik wens je heel veel speel plezier in toekomst en dikke winsten  !! 

 

Gr, 

Pat 

 

Edited by Pat

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 uur geleden zei Pat:

Wat jij zegt is niet nieuw en kan bij elke online casino gebeuren en zeer zeker gebeurt niet alleen maar als de winst op je balance moet komen . Kan op elke willekeurige moment gebeuren . . Wat er precies tegen jou gezegd is , dat weet ik niet . Maar ik zal dit uitleggen zodat je volgende keer niet opnieuw in problemen komt .

Stel je maar voor dat je zoiets nog een keer meemaakt net op de moment dat je bonus ronde krijgt  ( zeer vervelend  )  . Do als het volgt :

1- Download software CCleaner  . ( gratis )

2- Ruim alle rootzooi in je PC op .

3- Je mag niet pagina ( of het spel waar je mee bezig bent ) verversen . Sluit the game met een kruisje ( rechts boven ) of gebruik  Hom knop ( links boven ) . op deze manier keer je terug naar de Hom pagina van het casino .

4- LOG UIT . je mag niet terug naar the game . Je moet uitloggen .

5- Wacht maar effe een minuut of 2 

6- Log maar weer in en open dezelfde game waar je mee bezig was .

Je zal zien dat je precies op de zelfde punt terugkeert en mag je de bonus ronde spelen en gewoon doorgaan .

Had je via Live Chat contact opgenomen met het casino ?  Voortaan do dat maar . Elke casino staff is meestal hiermee bekend en kan je dit uitleggen .

Kan zijn dat je iemand had die new was en wist het niet ? Nogmaals , ik weet niet wat happened to you .  ik wil jou alleen maar helpen .

 

PS , als de slot blijft hangen je moet via Live chat contact contact opnemen . want later is het echt moeilijk om achter halen wat er precies gebeurd is waar de storing aan lag !! 

 

 

 

Ik weet niet over welke website jij het hebt maar meestal casino's stellen Kritiek juist zeer op prijs want op deze manier kunnen ze hun diensten verbeteren . ( Kritiek , NIET valse beschuldigingen ). Gezond kritiek is gebaseerd op 1- goeie juridische argumenten  2- Bewijzen

Zeg ik hiermee dat je liegt ?? Nee dus . Ik ken jou niet en ik weet niet wat er precies gebeurd is . 

Maar als je kan je verhaal met bewijzen aankaarten dan sta je veel sterker en het casino neemt je argumenten serieuzer in overweging  !! Dus een belangrijk punt

wat je naar mijn mening moet meenemen . voor je eigen belang , niet de mijne !! 

 

 

Betrouwbaarheid van het casino heeft niks met menselijke fouten te maken . Je kan bij de beste  casino's ter wereld (  hetzij bij een online casino als bij elke landbased casino )  spelen en alsnog iets fout gaan . Het is mogelijk .

 

Ik wens je heel veel speel plezier in toekomst en dikke winsten  !! 

 

Gr, 

Pat 

 

Dat zijn hele mooie tips met de aanname dat ik op een PC gok. Ik gebruik een Apple tablet, werkt prima voor alle casino’s waar ik speel. Je zegt dat dit niet nieuw is en bij meerdere casino’s gebeurd, en niet alleen tijdens het winnen, dus ook tijdens het verliezen? Je wil zeggen dat als er verlies in een ronde zit dat het verlies niet word meegerekend? Als jij mij kan vertellen welke casino dat is dan speel ik daar voortaan. Ik heb dit alleen bij Krooncasino.com meegemaakt en alleen tijdens het winnen! Ik heb hiervan beeldschermfotos, geen video’s, want ja alsof ik dit van te voren zie aankomen, ga ik niet de hele tijd met m’n tel filmen, slaat nergens op. Er was genoeg bewijs ook voor Krooncasino om er langer dan een week over te doen bij de provider van het spel om na te kijken. Dit is echter niet bij 1 provider gebleven. Ik krijg hier veel (bijdehande) tips. Zelf heb ik 1 goeie tip, en dat is niet gokken bij Krooncasino. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, krooncasino doet moeliıjk voor uitbetalen. İk wou naar mijn skrill card uitbetalen. Ze zeiden eerst dat ik moet geld storten via skrill daarna zeggen ze nee je mag alleen naar je bank rekening uitbetalen..İk wacht al 10 dagen nog steeds hebben ze niks betaald. Live chat werkers nemen  onsniet  serieus. Grootste oplichters van nederland. İk speel al 10 jaar lang online casino maar ik heb eerste keer echt oplichters gezien. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo, krooncasino doet moeliıjk voor uitbetalen. İk wou naar mijn skrill card uitbetalen. Ze zeiden eerst dat ik moet geld storten via skrill daarna zeggen ze nee je mag alleen naar je bank rekening uitbetalen..İk wacht al 10 dagen nog steeds hebben ze niks betaald. Live chat werkers nemen  onsniet  serieus. Grootste oplichters van nederland. İk speel al 10 jaar lang online casino maar ik heb eerste keer echt oplichters gezien. 


Skrill storten => skrill uitbetalen
Bank/paysafestorten => bank uitbetalen.

Niks “oplichters”

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuten geleden zei Kita88:

Dat zijn hele mooie tips met de aanname dat ik op een PC gok. Ik gebruik een Apple tablet, werkt prima voor alle casino’s waar ik speel.

Procedure wat ik uitlegde mbt storing geldt ook voor een tablet !! Blij dat je weinig problemen mee krijgt !! 

33 minuten geleden zei Kita88:

 

Je zegt dat dit niet nieuw is en bij meerdere casino’s gebeurd, en niet alleen tijdens het winnen, dus ook tijdens het verliezen? Je wil zeggen dat als er verlies in een ronde zit dat het verlies niet word meegerekend?

Een slot is Random . Je kan 2 of 3 keer op rij prijzen krijgen en 4e keer helemaal niks !! Jij kan dus onmogelijk van te voren weten dat je met volgende spin gaat winnen of verliezen . 

Behalve als de slot blijft hangen net voordat je Bonus ronde ( of Free spin ronde ) krijgt . Want met Bonus ronde weten we dat de slot 9/10 keer prijzen gaat geven . 

Dit heb ik dus in mijn vorige post uitgelegd hoe je de probleem kan oplossen . 

Nogmaals , ik wou je alleen maar helpen !! 

33 minuten geleden zei Kita88:

Als jij mij kan vertellen welke casino dat is dan speel ik daar voortaan.

Als jij mij kan vertellen met welke slot je kan ruim van te voren 100% voorspellen wat de uitkomst op de volgende spin is , dan ben ik more than happy jou een casino aanbevelen !!☺️

33 minuten geleden zei Kita88:

Ik heb dit alleen bij Krooncasino.com meegemaakt en alleen tijdens het winnen! Ik heb hiervan beeldschermfotos, geen video’s, want ja alsof ik dit van te voren zie aankomen, ga ik niet de hele tijd met m’n tel filmen, slaat nergens op. Er was genoeg bewijs ook voor Krooncasino om er langer dan een week over te doen bij de provider van het spel om na te kijken. Dit is echter niet bij 1 provider gebleven. Ik krijg hier veel (bijdehande) tips. Zelf heb ik 1 goeie tip, en dat is niet gokken bij Krooncasino. 

Het is mogelijk . Zoals ik al aangaf , kan zijn dat je gelijk hebt en ik zeg niet dat je liegt !! Want dat weet ik niet . 

Video recorden vooral net voor de storing is niet makkelijk . Beste optie is met Live chat  contact opnemen en een screenshot van je gesprek met casino staff maken . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

 


Skrill storten => skrill uitbetalen
Bank/paysafestorten => bank uitbetalen.

Niks “oplichters”

 

Dat heb ik al gedaan, wat niks oplichters. İk heb van skrill gestort naar skrill mag niet uitbetalen. İk heb ook van mijn bank gestord en ik heb naar bank rekening uitbetaald. 10dagen geleden. İk had geen bonus geaccepteerd helemaal niks toch doen ze dit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat heb ik al gedaan, wat niks oplichters. İk heb van skrill gestort naar skrill mag niet uitbetalen. İk heb ook van mijn bank gestord en ik heb naar bank rekening uitbetaald. 10dagen geleden. İk had geen bonus geaccepteerd helemaal niks toch doen ze dit.


En hun reden is?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

 


En hun reden is?

 

omdat ik eerst met paysafecard geld heb gestort. Onzin, en banktransfer moet nog verwerkt worden zeggen ze.İk had mail ontvangen vandaag, ze willen  Nog 2 dagen tot verwerkt word.... İk hoop dat niemand zo probleem krijgt van dit soort site's.. Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben wel benieuwd naar de exacte uitleg van Kroon. Dat zegt me wat meer dan "Oplichters dit en oplichters dat".

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol met je bank storten dan met skrill storten en dan boos zijn dat ze niet naar skrill terugstorten. Daar is een reden voor is tegen de regels!!

Als je slots speelt is zodra je op start klikt je winning al bekend. Wat je ziet zijn graphics en die kunnen helaas niet overeenkomen met de waarheid.

Overigens is de eerste klacht een geval van compromised account. en hoe vervelend het ook is het is als speler je eigen verantwoordelijkheid dat niemand je wachtwoord achterhaalt.

Het gebeurt vaak dat bijvoorbeeld je email gehacked word en op die manier achterhalen ze je wachtwoord.

Als casino kan je hier niets aan doen  en logischerwijs staat er dan ook in de T/Cs dat je niet terugkrijgt.

Zouden ze dat wel doen zou het veel te makkelijk zijn om even je wachtwoord aan een vriend te geven die te laten inloggen en bij winst lekker uitbetalen bij verlies huilie huilie gehacked en geld terug.

Overigens zie ik geen onderbouwde klachten alleen maar geschreeuw.

 

Nee ik werk niet voor Kroon Casino!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overigens zie ik geen onderbouwde klachten alleen maar geschreeuw.
 




Na diverse keren vragen of ze iets willen posten wat Kroon zegt via de email en niet op reageren. Zou me niks verbazen als de concurrentie er achter zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt vrolijk wordt van een aantal punten in het Kroon Casino. Via een Kroon Casino review pagina kreeg ik een leuke bonusaanbieding. Ik zou wat geld krijgen zonder dat ik daar een storting voor hoefde te doen. Nou dat klopt  al niet. Er was helemaal geen sprake van een bonus zonder storting. Dat was punt 1. Vervolgens besloot ik maar wat geld over te maken. Dat ging super rap. Via iDeal kon ik wat geld storten. Dat stond er direct op.  Wonder boven wonder won ik ruim 100 euro.  

Toen ik het geld wilde uit laten keren begon het gedonder. Ik moest allerlei gegevens opsturen (copy ID, bankgevens etc etc) . Een heel gedoe dus. Zodoende contact opgenomen met de klantenservice. Op zich werd ik best snel geholpen. De reden dat ik al deze documentatie moest opsturen was ter voorkoming van fraude en omdat zij dit wettelijk verplicht zijn of zoiets. Op de vraag waarom ik geen enkel document hoefde te overleggen na het storten hadden ze niet echt een antwoord. ( Das best vaag natuurlijk) Uiteindelijk na EEN WEEK PAS m'n geld gekregen. Niet veel later dat geld weer gestort en (uiteraard) verloren ( I know.. ) 

Ik denk niet dat dit een Kroon Casino dingetje is, maar meer iets wat bij zo goed als alle casino's voor komt. Storten gaat super makkelij, uitbetalen is ellende. Wellicht heeft iemand wat tips over in welk online casino dit wat makkelijker gaat....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb m'n Krooncasino account een aantal maanden geleden laten sluiten. Ik vind het trucje van de 3-5 dagen pending tijd (zodat je je uitbetaling kan reversen) sluw dus heb ze vriendelijk verzocht m'n account te sluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn uitbetalingen zijn altijd binnen 24 uur verwerkt? En paar dagen later op de bank. Alle casinos hebben wel een tijdje pending. 888 een week das pas lang.

@TheGreatOne @JackPot ik zie een affiliate link 2 posts up. Is dat toegestaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei LuukFOD:

Mijn uitbetalingen zijn altijd binnen 24 uur verwerkt? En paar dagen later op de bank. Alle casinos hebben wel een tijdje pending. 888 een week das pas lang.

@TheGreatOne @JackPot ik zie een affiliate link 2 posts up. Is dat toegestaan?

Dank je, even weggehaald, ook omdat het zijn eerste post is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...