Spring naar bijdragen

Geld nodig! Heb je iets te verpanden?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Haha cool! Ik heb Saving Private Ryan - Band of Brothers Airborne jassen liggen, inclusief AA (All American, niet Alcoholics Anonimous) 82nd Airborne patch op de mouw...OK die gasten in de film waren van the 101st Screaming Eagles  maar dat is maar een detail. Ik heb zowel de vroege WWII M42 jacket (Operation Overlord Normandy Campaign, zie Private Ryan en eerste afleveringen Band of Brothers), als de M43 (Operation Market Garden Arnhem Campaign, zie A Bridge Too Far en de afleveringen van Band of Brothers vanaf Hells Highway.) Wie maakt me los? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren avond nog Pawn Shop gekeken en aangezien ik er volgende week ben vraag ik mij het volgende af: Zal ik andere mensen aantreffen in deze Pawn Shop, aangezien die 24u per dag open is zullen ze er ongetwijfeld niet altijd zijn. Als de camera's niet draaien zullen de mensen dat echt belazerd worden als ze met iets komen wat ze willen verkopen maar totaal geen verstand van hebben? Wat zou het goedkoopste zijn om er te kopen. Toch leuk om als souveniertje iets mee te nemen daar :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren avond nog Pawn Shop gekeken en aangezien ik er volgende week ben vraag ik mij het volgende af: Zal ik andere mensen aantreffen in deze Pawn Shop, aangezien die 24u per dag open is zullen ze er ongetwijfeld niet altijd zijn. Als de camera's niet draaien zullen de mensen dat echt belazerd worden als ze met iets komen wat ze willen verkopen maar totaal geen verstand van hebben? Wat zou het goedkoopste zijn om er te kopen. Toch leuk om als souveniertje iets mee te nemen daar :-)

Als je erheen gaat, laat je achteraf dan nog ff weten of het de moeite waard is? Wij zitten in twijfel of we dit in ons dagtrapje op moeten nemen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is toch een zegen voor dat soort tenten. Discovery Channel komt langs en BOOM! Zelfde is ook gebeurd met Green Valley Ranch. Geen hond gaat naar just for fun GVR, ligt aardig eind uit de route en zo speciaal is het allemaal niet, maar omdat ze op TV zijn geweest wil iedereen toch even gluren.

Klopt, valt op dat ze de laatste tijd wel heel veel docu-stories hebben over Las Vegas bedrijven. Van auto's tot grote aquariums en nog veel meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat met die aquaria snap ik ook niet zo. Sowieso ben ik even kwijt waar Discovery Channel mee bezig is: Alleen nog maar rare real-life docu's over auto's pimpen, wacky bedrijven die boshutten bouwen en krabvissers. Vroeger waren het echt leuke series zoals "We build this city" duurde gewoon een paar uurtjes en dan deden ze even uit de doeken hoe New York/Istanbul/Peking tot stand is gekomen. Veel leuker.

En dan natuurlijk de klassieker: How it is made!

how-feat.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.