Spring naar bijdragen
hotshot123

Hotshot123 en Pastoor123 Goes Las Vegas

Recommended Posts

jaaa vandaag over 10 weken zitten we in het vliegtuig en gaan we naar las Vegas

mijn 2de trip maar voor @pastoor123 zijn eerste keer,zelfs zijn eerste keer vliegen

12 maart om 10.00 vliegen we naar Las Vegas waar we verblijven in het MgM Grand

we gaan natuurlijk weer veel filmen en fotos maken,ook komen wij Live via de app periscope

jullie krijgen de mogelijkheid om mee te spelen...voor 30 euro heb je 1 aandeel Las Vegas 

en komen wij 6 dagen Live om 11.00, Nederlandse tijd 20.00 en gaan wij proberen 1 van de Jackpots winnen die Las Vegas rijk is

van je 30 euro gaan wij elke dag  1 spin doen van +- 5 dollar

dus bij BV 20 verkochte aandelen doen de 20 spins per dag van +- 5 dollar ..daarna stoppen we en betalen we uit

eind van de 6 dagen hou je geld over...of mischien hebben we zelfs wel winst, dit kan je uitbetalen of inzetten op een slot naar keuze

de slots die we gaan spelen zijn Lightning Link , Wheel of Fortune , Dancing drums,Lock It Link,Mega Bucks en Wheel Of Fortune Goldspin

ik zal de kasten spelen en met maatje @pastoor123 zal alles filmen....en jullie kunnen live mee kijken

oke ik doe mee met 2 aandelen, en de pastoor123 doet ook mee met 2 aandelen ,dus de eerste 120 euro zit al in de pot

wie van jullie wil er ook mee doen?.....na betaling kom je in de app groep Viva Las Vegas 2019.....en kan je ons op de voet volgen

elke foto en filmpjes die we maken zetten we in de app groep,

wil je niet mee spelen met aandelen van 30 euro,maar wil je wel een bet doen op een andere slot laat het me weten,dan gaan we die spelen en filmen

wij hebben er onwijs veel zin in 

en bij deze Allemaal een gelukkig ,liefdevol en gezond 2019

bewerkt door hotshot123
  • Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei LangeRuud:

Heerlijk vooruitzicht!

zeker weten,Las Vegas is 1 groot feest,wat een stad 😊

en een 3de trip komt er ook in de toekomst, ik wil de rechtstreekse vlucht ook is een keer meemaken😁

maar voor nu,nog 69 dagen te gaan dan zijn we weer in onze pretstad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Skale:

Heel veel plezier gewenst!

thxx...nu nog 63 dagen te gaan,....de eerste slot die we gaan spelen is World Of Wonka en die spelen we max bet😁 ...en dat gaan we filmen

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei hotshot123:

thxx...nu nog 63 dagen te gaan,....de eerste slot die we gaan spelen is World Of Wonka en die spelen we max bet😁 ...en dat gaan we filmen

Maak me gek, dat is al bijna! Zo mooi mensen die naar Vegas gaan en de voorpret, alleen daarvoor zal ik al boeken. In 1999 ging ik met een vriend die nog nooit geweest was, we werkten samen en iedere dag hadden we het erover, de rest van de collega's werden gek van ons. Herken jij dat ook 🙂

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TheGreatOne:

Maak me gek, dat is al bijna! Zo mooi mensen die naar Vegas gaan en de voorpret, alleen daarvoor zal ik al boeken. In 1999 ging ik met een vriend die nog nooit geweest was, we werkten samen en iedere dag hadden we het erover, de rest van de collega's werden gek van ons. Herken jij dat ook 🙂

me vriendin word nu al helemaal gek van me😂😁,...me maatje @pastoor123 was hier net bij me thuis ff bakkie doen

en natuurlijk op youtube fimpjes kijken over Las Vegas ...heerlijk als ik er zo mee bezig ben krijg ik gewoon kriebels in me buik.... zo veel zin er in 🙂

het mooiste virus, is het Vegas virus 😁

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden