Jeroenstudentfontys Posted October 9, 2019 Report Share Posted October 9, 2019 Beste iedereen, Ik ben Jeroen, ik studeer toegepaste psychologie en doe de minor verslavingskunde. Samen met een medestudent doen wij een project over online gokken. Bij dit project is het van belang dat we iemand interviewen die ervaringsdeskundige is op het gebied van online gokken. Zou iemand ons kunnen helpen om in contact te komen met iemand die hierover zou willen praten? Met vriendelijke groet, Jeroen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 9, 2019 Report Share Posted October 9, 2019 Voor een linkje en sushi ren ik mijn voeten onder mijn lijf vandaan ;-) (bereikbaar via de website) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobbelsteen Posted October 12, 2019 Report Share Posted October 12, 2019 Jackpot is de man die je zoekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 13, 2019 Report Share Posted October 13, 2019 Klopt helemaal. Hoor dat vaker dat men me zoekt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts