Spring naar bijdragen

V75 Paardenwedden - Tips en betslips


Remco86

Aanbevolen berichten

Hallo Forumleden! Naar aanleiding van het 'Wedden op Paarden'-topic leek het mij en @Jackpot handig aparte topics aan te maken voor de grote races. Vandaar dat ik nu dus een speciaal V75 topic heb aangemaakt waarin wij (bijna) al onze tips en weddenschappen op de V75 met de community kunnen delen. De V75 is natuurlijk het wedspel der paardenwedspellen. De bedoeling van de V75 is dat je van de 7 races van minimaal 5 races de winnaar juist voorspelt. Bij 5 goed krijg je een minimale uitbetaling, de echte koning ben je natuurlijk pas als je ze alle 7 goed voorspelt.

Morgen, zaterdag 15 augustus, vindt de V75 plaats op de baan van Åby. Ik ga hier zelf natuurlijk ook een weddenschap op plaatsen. Ik ben tot mijn winnende paarden gekomen door per race eens goed naar de laatste 5 races van de verschillende deelnemers te kijken (standaard stats van bijvoorbeeld Runnerz.nl). Hierbij heb ik vooral gekeken naar de baanlengte, de gemiddelde tijd per km én natuurlijk het daarbij behaalde resultaat. Dit heb ik bij alle 7 races gedaan. Daarna ben ik wat gaan saneren door wat tips van verschillende websites er naast te leggen. Mijn weddenschap ziet er als volgt uit:

V7-1 : 2,4,8

V7-2 : 4,12

V7-3 : 2,3

V7-4 : 5,6,8

V7-5 : 1,5,7

V7-6 : 4,9

V7-7 : 1,5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Het zijn echt geen makkelijke koersen want er lopen heel veel toppers tegen elkaar.

Het mooie van Aby morgen is dat er een dubbele open stretch is waar ik zelf een groot voorstander van ben, hierdoor kunnen de paarden aan de binnenkant alsnog een aanval plaatsen de laatste rechte lijn wat meestal niet kan als je achter de koploper ligt, dus hierdoor krijg je hele mooie finishes let maar op morgen..

En is het hier op deze baan een mooie positie om op de rug van de koploper te liggen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kortebaan vanuit de lier is is morgen ook live te zien op runnerz maar dit terzijde.

V75-1 Als Royal Fighter nu wel de start goed overleeft zie ik die gewoon winnen.

V75-2 Als de 1 niet sprint dan loopt die denk ik in het koppel.

V75-4 De 6 sprint naar plek 1-2

Verder morgen even de info uit de stallen en het weer afwachten ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik speel regelmatig het groepsspel van Runnerz, maar alleen als er een jackpot of dubbele jackpot op de V75 zit. Wat ook een hele leuke is: het groepsspel kwartet op Zuidafrika iedere zondag. Hier zit altijd veel in de pot en deze wordt ook wat vaker geraden. Regelmatig 10 tot 15x mijn inleg mee gewonnen. Pak meestal wel een paar aandeeltjes. Ook leuk om zelf op te spelen, kwartet op Zuid Afrika speel je al voor een dubbeltje per combinatie en er zitten vaak mooie uitbetalingen tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Dit weekend zaterdag en zondag V75 !

Tipje; Je kan op Unibet ook op die koersen paarden winnend (en plaats) spelen, en vaak zijn die cotes op Unibet veel hoger dan op de baan (omgekeerd kan ook), maar vaak kan je hier een slag mee slaan, dat heb ik iig al menigmaal gedaan dit jaar.

Voorbeeldje; Morgen loopt in koers 7 Harry Haythrow een V75 paard bij uitstek en in vorm en die stond op dit moment favoriet aan de cote 2.40 maar bij Unibet staat hij nu aan 18-1 genoteerd ;-)

Zeker geen vaste winnaar maar wel een zeer interessante cote, ik heb die iig alvast gespeeld.

En zo zijn er nog wel een paar te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die dat nu nog staat wel ja. je krijgt daar vaste cotes... plaats cote was 3.45 Als hij een GOEDE koers krijgt moet dat zeker wel lukken.

In race 10 heb ik Aristocat Boko alvast gespeeld die staat 25-1 bij UNibet en in Zweden staat hij nu 4.50.

In die race loopt een paard wat normaal gesproken niet te kloppen is Venkatesh maar die heeft nu niet zijn vaste rijder Kihlstrom, en dat scheelt nogal wat met de rijder van morgen. Dus hopen maar :-)

Denk wel dat ik Mind your face er ook nog bij speel a 15-1. (ook race10).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoge quotes inderdaad. Ik zie ze alleen allebei niet winnen morgen. (Hoop het natuurlijk wel voor je). Vooral die koers met aristocat boko zijn er in mijn ogen 10 kanshebbers voor de overwinning waarvan veel paarden normaal gesproken beter zijn dan aristocat boko.

Maar hopelijk heb ik het mis!

Hoi MLK leuk dat er weer iemand bij is gekomen die ook van paardenraces houdt :-)

Ik ben het ook gedeeltelijk met je eens, ik hoop echter op een hele snelle race en dan denk ik dat Aristocat Boko een goede kans maakt om met zijn eindschot te winnen net zoals bij zijn laatste koers.

Het paard van Ulf Ohlsson is normaal iets beter, zelfde trainer maar ook die heeft al gezegd dat Aristo Boko ook zou kunnen winnen..

En het is zeker een open race en daarom vind ik zijn cote veel te hoog, en die van Mind your face ook met Erik Adielsson,.

In de race met good old Harry Haythtrow zijn er imho 4 paarden die de race kunnen winnen en daar is Harry er 1 van, indien hij weer van start vliegt zoals hij eerder deed en misschien zelfs de kop neemt, of anders hopelijk een mooi ruggetje krijgt dan zijn er gewoon kansen, en wat ik zei zeker geen vaste winnaar maar wel een interessante omdat hij weer in vorm lijkt te zijn, zijn laatste race werd hij 3e omdat hij er niet uit kon anders zeker 1 of 2, en de race ervoor won hij...

Maar nogmaals ik wilde gewoon een punt maken dat er vaak geld valt te verdienen via Unibet, en hopelijk heb ik een goed voorbeeld gegeven.

Vorige week had ik zelf bijv een mooie slag met On Track Piraya die ook 18-1 bij Unibet bracht.

Wel 2 mooie dagen en zondag een paar grote races o,a het Swedish Criterium waar ik denk dat Readly Express het paard is wat gaat winnen, John Bootsman schijnt dat ook te denken en die ziet het meestal ook wel goed, het paard was ook wel heel goed de laatste keer, maar dat zien we zondag wel eerst morgen maar eens wat geld zien te winnen ;-)

Morgen nog even sites lezen en tips bekijken en misschien nog wat extra info van @Geldwolf...

Succes alvast iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ging niet helemaal zoals gehoopt maar mag toch niet klagen met Mind your Face ( die wel de race kreeg waar ik op hoopte) winnend en het koppel goed en als die klote Ohlson 2 was gebleven had ik het trio goed gehad.. En Ik had ook nog Only one winner winnend en natuurlijk "onze" Diamond in race 3.

V75 eruit door die verrassing van de 14 bij de leerlingen.

Harry Haythrow liep goed maar die Peter Untersteiner rijdt hopeloos slecht op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.