Spring naar bijdragen

Prijsvraag - Wie wint Expeditie Robinson 2015


Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
Moet ik mijn adres doorgeven of iets? Voor het lot?

Ik ga het lot voor je kopen voor de trekking van 10 januari en zal het lot nummer hier neerzetten en bij prijs naar je overmaken. Kan hem eventueel ook naar je toesturen maar als die kwijt is dat voor eigen risico.

Wat jij wilt, gefeliciteerd, hopelijk valt er een mooie prijs op.

We geven nu ook via onze Facebook pagina https://www.facebook.com/onetimeNL/ een lot weg in de poule (deel en like actie) voor de oudejaars staatsloterij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 jaren later...

Ik ben groot liefhebber van Expeditie Robinson, maar moest wel ff lachen toen ik dit artikel las in de Telegraaf. 

RTL wil praten met voormalige Expeditie Robinson-deelnemers die het Mars-verhaal van Britt Dekker herkennen. Dat laat een woordvoerder van de zender maandag weten. Dekker zei in het NPO3-programma Media Inside dat een cameraman van het programma deelnemers Mars-repen aanbood in ruil voor seksuele gunsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.