Spring naar bijdragen

Empty Wallet goes Crypto - III - Lezen, leren en meer


Aanbevolen berichten

Laatste keer dat ik vertelde ging het over bitvavo enz.

Op Facebook volg ik wat groepen en ook op Youtube volg ik het een en ander. Op het moment ik de geavanceerde versie opende van bitvavo schrok ik me helemaal kapot, hoe kom ik hier wijs uit.. Dan maar eens een YT bekijken en goed luisteren wat de experts vertellen. Het ging over candles, over indicators, steun, vloer, plafond en weet ik het allemaal. WOW... dat snap ik niet... lol.
Wel blijven doorkijken en veel meeschrijven met alles en iedereen. 
Al snel kwam ik er achter dat bitvavo niet de fijnste is qua layout en mij werd aangeraden op eens op binance te gaan kijken. Daar een account aangemaakt en 250€ gestort. Dan ook meteen maar wat aankopen, het werd ETH (Ether) van Ethereum. Het aandeel bleek net in een stijgende trend te zitten met een aantal groene candles. Een eerste verkooporder werd ingesteld en werd verkocht. Binnen een korte tijd meteen een beetje winst. Sindsdien ben ik bezig om te kijken wat er allemaal mogelijk is. Mijn eerste ervaring op binance was wél positief, op bitvavo niet, dat werd een paniekverkoop(ligt niet aan bitvavo uiteraard) ahahha.
Wat voor eerste ervaringen hebben jullie met de cryptobeurs, en heb je er wat van geleerd?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.