Spring naar bijdragen

OneTimers United (crowd betting)


Brunsie

Aanbevolen berichten

Op basis van de gedane voorspellingen en deelnames is dit de voorlopige weddenschap waar we mee gaan spelen. Odds op dit moment 44.63.
Je kunt hier nog invloed op uitoefenen tot dinsdagmiddag 12.00u. 
Op dinsdag 12.00u ga ik de bet plaatsen. 
Aanmelden en meespelen kan via [email protected]

Screenshot 2021-11-21 10.02.20.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De crowdbet is geplaatst. 
Heel vreemd, maar inzetten op BTTS bij PSV - Sturm Graz behoorde ineens niet meer tot de mogelijkheden bij BetCity.
In overleg met de deelnemers hebben we gekozen voor de vervangende weddenschap: PSV wint en beide teams scoren. Het doelpuntenaantal van 3.5 laten we voor deze crowdbet los. Iedere deelnemer ontvangt bij winst € 29.50 op elke ingelegde euro. 

Screenshot 2021-11-23 13.29.19.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Iemand in voor een nieuwe ronde crowdbetting?

De wedstrijd waar we op spelen is Ajax - AZ.

Heel straight forward. We gaan spelen voor een correcte uitslag.  Meeste stemmen gelden. Als niet meer dan de helft van de stemmen voor één uitslag stemt, worden alle doelpunten van alle voorspellingen opgeteld en gedeeld door het aantal voorspellers. 

Ik trap 'm af voor 5 euro. Het wordt 3-1 voor Ajax. 

Wie doet mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Ik vind de kwartfinales van de Champions League wel een mooie gelegenheid om weer een crowd betting op te zetten.
Nee, we gaan niet direct aan de slag met Tikkies et cetera.

We spelen het deze keer als volgt:
Ik stel € 5,- ter beschikking. We gaan inzetten op welke vier teams zich plaatsen voor de halve finale van de Champions League.
Je kunt tot 20.00u vanavond mee doen. 

Hoe doe je mee?
Geef hieronder in de reacties door welke vier teams er volgens jou doorgaan naar de halve finales in de Champions League. De vier teams die het vaakst genoemd worden in de reacties zijn de teams waarop ik in ga zetten. Halen die vier teams daadwerkelijk de halve finale en zijn dit ook de vier teams die jij getipt hebt, dan deel ik de winst met jou!

Laat die tips maar komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crowd Bet Europa League

We spelen het deze keer als volgt:
Ik stel € 5,- ter beschikking. We gaan inzetten op welke vier teams zich plaatsen voor de halve finale van de Europa League.
Je kunt tot 20.00u vanavond mee doen.  

Hoe doe je mee?
Geef hieronder in de reacties door welke vier teams er volgens jou doorgaan naar de halve finales in de Europa League. De vier teams die het vaakst genoemd worden in de reacties zijn de teams waarop ik in ga zetten. Halen die vier teams daadwerkelijk de halve finale en zijn dit ook de vier teams die jij getipt hebt, dan deel ik de winst met jou!

Laat die tips maar komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FreebetFreddie:

Zelf voor Bayern gekozen? In de reacties was het een gelijkspel.

Voor de Europa League: Rangers, Barcelona, Lyon en Atalanta. 

Ja, bij een gelijkspel moet je iets. Ik had meer vertrouwen in Bayern en alle statistieken behalve het scorebord geven me gelijk. Helaas is dat scorebord toch het belangrijkst. 
🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.