Spring naar bijdragen

Feyenoord conference league


Rudi

Aanbevolen berichten

Holla

Feyenoord is ver gekomen in de Conference League en ik heb daar nog een paar outrights op staan.

Op TOTO deze:
image.png.0c84ebe8c841a7e6bb184fb70721c245.png

En op Betcity deze:
image.png.12da5f0f568557b895526bb9c3c50417.png

De outright odds bij de diverse bookies zijn als volgt.
conference.jpg.2a16c172b308b19b059871621f0b9c79.jpg

De marge op deze markt is met bijna 10% enorm. Voor de finale wedstrijd zal deze zakken richting 3,5%.

Het cashout aanbod van TOTO met EUR 271,74 is tov de echte winkans slecht, maar is wel EUR 36 gunstiger dan hedgen wegens de hoge marge.

Hebben er meer mensen deze outrights of andere weddenschappen Feyenoord openstaan, ideeen over uitcashen/hedgen? 

Vooralsnog neig ik naar laten staan..
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rudi:

Holla

Feyenoord is ver gekomen in de Conference League en ik heb daar nog een paar outrights op staan.

Op Toto deze:
image.png.0c84ebe8c841a7e6bb184fb70721c245.png

En op Betcity deze:
image.png.12da5f0f568557b895526bb9c3c50417.png

De outright odds bij de diverse bookies zijn als volgt.
conference.jpg.2a16c172b308b19b059871621f0b9c79.jpg

De marge op deze markt is met bijna 10% enorm. Voor de finale wedstrijd zal deze zakken richting 3,5%.

Het cashout aanbod van Toto met EUR 271,74 is tov de echte winkans slecht, maar is wel EUR 36 gunstiger dan hedgen wegens de hoge marge.

Hebben er meer mensen deze outrights of andere weddenschappen Feyenoord openstaan, ideeen over uitcashen/hedgen? 

Vooralsnog neig ik naar laten staan..
 

Ik heb de Betcity aanbieding gedeeltelijk gehedged met een weddenschap dat ze de finale niet halen waarbij ik nagenoeg quitte speel als dat het geval is, met het idee dat ik hopelijk een goede hedge kan vinden als ze de finale wel halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minutes ago, DeValsspeler said:

Ik heb de Betcity aanbieding gedeeltelijk gehedged met een weddenschap dat ze de finale niet halen waarbij ik nagenoeg quitte speel als dat het geval is, met het idee dat ik hopelijk een goede hedge kan vinden als ze de finale wel halen.

Op zich geen gekke gedachte: Marseille naar de finale noteert bij B365 2,62 en Feyenoord naar finale in de markt 1,50.
Daar zit 5% marge op en je verzekering gaat over een lager bedrag dan bij de outrights.

Voor de gelukkigen die 'boost my odds' mogen activeren op Bingoal: Feyenoord naar de finale noteert daar 1,65. Tel uit je winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik juich met je mee, Rudi! Ik heb ook nog een openstaande weddenschap staan op Feyenoord. Uitcashen doe ik echter zelden, tenzij ik er echt een interessante edge uit kan halen. Stel, er breekt corona uit bij Feyenoord en 5 basisspelers kunnen niet spelen en ik kan hem nog uitcashen voor dezelfde prijs, dan zou ik het wel doen.

Voor nu lekker laten staan, Marseille gaan ze wel pakken.

image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minutes ago, OddsBeater said:

Ik juich met je mee, Rudi! Ik heb ook nog een openstaande weddenschap staan op Feyenoord. Uitcashen doe ik echter zelden, tenzij ik er echt een interessante edge uit kan halen. Stel, er breekt corona uit bij Feyenoord en 5 basisspelers kunnen niet spelen en ik kan hem nog uitcashen voor dezelfde prijs, dan zou ik het wel doen.

Ah leuk om te zien dat er nog iemand deze weddenschap nog heeft staan, en voor een heel aardig bedrag. Baas boven baas!

Bij TOTO altijd wel even opletten, cashout value ligt meestal rond 75% van hun eigen koersen maar ze wijken daar soms zo af, dat de cashout value hoger kan liggen dan de marktwaarde. Dit heb ik eerder gehad met NFL, toen de future odds voor Buccaneers SuperBowl 2022  in één klap van 30,00 naar 8,00 gingen. TOTO gaf een dermate hoge cashout value dat het zou lonen om te pakken en elders weer in te zetten :D 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Rudi:

Bij jacks is een verhoogde odd voor Feyenoord: voor een maximale inzet van een tientje krijg je 5,00 odd als Feyenoord de finale haalt.
Ook bij bingoal is een verhoogde odd voor hetzelfde, maar daar ben ik helaas uitgesloten van deelname.

Waar zie je deze ergens staan ? Als ik bij jacks special kijk zie ik hem niet zo snel en ook niet bij de wedstrijd pagina ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Hahahaha twee weken lang heeft TOTO me geen cashout opties op openstaande weddenschappen aangeboden.

Niet dat ik die nodig heb, maar ik ben wel nieuwsgierig en het zou niet de eerste keer zijn dat de TOTO cashout value hoger is dan de marktprijs.
Vandaag zag ik voor het eerst in twee weken weer cashout aanbiedingen, maar cashout offers voor mijn Feyenoord-Roma of NBA Celtics-Heat weddenschappen zijn er niet.

Prutsers.

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, OddsBeater said:

Succes vanavond @Rudi, of ga je hem verzekeren?

Ook succes OddsBeater!
Lastig iets te zeggen over verzekeren omdat je bij sommige bookies de T&C breekt als je arbitreert.

Ik draag Feyenoord een warm hart toe, maar ik heb mijn fanshirtje al aan:

ASroma.jpg.f9b128762578fcb673cd36a4226bece6.jpg

Mijn (live) freebets zet ik in op: 1-0 Roma, 2-0 Roma, 0-0 gelijkspel.
Goaltje Tammy, goaltje Pellegrini.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.