Spring naar bijdragen

Arthur's betting streak


Arthur

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Zo, ik zie nu weer onze laatste weddenschappen. Toch wel balen van dat Brazilië tijdens het WK. We waren zo dichtbij om van slechts € 30 meer dan 1K te maken‼ Dat had toch wel lekker geweest 😁 Helaas, helaas . . . . Neymar scoorde 16 minuten te laat.

Zoals destijds aangegeven was het beter om even te stoppen; er waren weinig makkelijk goed voorspelbare weddenschappen. Maar een nieuw jaar, dus nieuwe ronden, nieuwe kansen. Ik heb er wel vertrouwen in. Sommige competities gaan weer van start, dus ik ben even wezen rondneuzen. Ik heb er vast een paar voor aankomend weekend: 

• Sampdoria - Napoli → Napoli wint 1.40

• Sampdoria - Napoli → Napoli (Asian Handicap -1) 1.66 

• CS Maritimo - Sporting CP → Sporting CP wint 1.40

Dit zijn voornamelijk 1X2 weddenschappen, maar het mag natuurlijk van alles zijn. Ik hoor het graag als je er ook èèn of meerdere hebt gevonden, dan neem ik die mee in de poll.

Op naar de 1K↗️

bewerkt door Arthur (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer gaan we weer starten? ☺️

Op 1-1-2023 om 23:42 zei Arthur:

Zo, ik zie nu weer onze laatste weddenschappen. Toch wel balen van dat Brazilië tijdens het WK. We waren zo dichtbij om van slechts € 30 meer dan 1K te maken‼ Dat had toch wel lekker geweest 😁 Helaas, helaas . . . . Neymar scoorde 16 minuten te laat.

Zoals destijds aangegeven was het beter om even te stoppen; er waren weinig makkelijk goed voorspelbare weddenschappen. Maar een nieuw jaar, dus nieuwe ronden, nieuwe kansen. Ik heb er wel vertrouwen in. Sommige competities gaan weer van start, dus ik ben even wezen rondneuzen. Ik heb er vast een paar voor aankomend weekend: 

• Sampdoria - Napoli → Napoli wint 1.40

• Sampdoria - Napoli → Napoli (Asian Handicap -1) 1.66 

• CS Maritimo - Sporting CP → Sporting CP wint 1.40

Dit zijn voornamelijk 1X2 weddenschappen, maar het mag natuurlijk van alles zijn. Ik hoor het graag als je er ook èèn of meerdere hebt gevonden, dan neem ik die mee in de poll.

Op naar de 1K↗️

Ik ben er "klaar voor" gas erop en doorrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Pimmio:

Wanneer gaan we weer starten? ☺️

Ik ben er "klaar voor" gas erop en doorrrr

Ik ben van mening dat we aankomend weekend weer door kunnen gaan! Ik maak morgen de poll en dan zien we welke weddenschap het is geworden!

Sampdoria heeft de degradatiewedstrijd tegen Sassuolo gewonnen en Napoli heeft verloren. Napoli zal gebrand zijn om te winnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk er trouwens aan om op BET365 te gaan spelen. Unibet biedt niets extra's en dat doet BET365 wel. De odds zijn hetzelfde, dus dat is al prima. Bij BET365 is je bet al goed als je team een 2 doelpunten voorsprong heeft:

2 doelpunten voorsprong - Vroege uitbetaling
Voor enkelvoudige weddenschappen geldt dat als jouw team op welk moment dan ook tijdens de wedstrijd met 2 doelpunten verschil voorstaat, je weddenschap volledig wordt afgehandeld ongeacht of de tegenstander de gelijkmaker scoort of de wedstrijd wint.


Dat kan cruciaal zijn. Wat is jullie mening?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Arthur:

Ik denk er trouwens aan om op Bet365 te gaan spelen. Unibet biedt niets extra's en dat doet Bet365 wel. De odds zijn hetzelfde, dus dat is al prima. Bij Bet365 is je bet al goed als je team een 2 doelpunten voorsprong heeft:

2 doelpunten voorsprong - Vroege uitbetaling
Voor enkelvoudige weddenschappen geldt dat als jouw team op welk moment dan ook tijdens de wedstrijd met 2 doelpunten verschil voorstaat, je weddenschap volledig wordt afgehandeld ongeacht of de tegenstander de gelijkmaker scoort of de wedstrijd wint.


Dat kan cruciaal zijn. Wat is jullie mening?

 

Lekker doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. De resultaten zijn bekend, zie hieronder welke weddenschap het geworden is:

 

image.png.a862396af7d25aa3405a35ef8b274695.png

De 1X2 variant heeft slechts 1 stem meer, dat wordt hem voor ons! De wedstrijd begint om 18:00 en is te zien op Ziggo.
Zoals eerder aangegeven spelen we op BET365, hier het wedbriefje:

image.png.0248bff346dfe41f36cf2636e2c0d462.png

Veel plezier allemaal vanavond met kijken!

bewerkt door Arthur (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Arthur:

Goedemorgen allemaal. De resultaten zijn bekend, zie hieronder welke weddenschap het geworden is:

 

image.png.a862396af7d25aa3405a35ef8b274695.png

De 1X2 variant heeft slechts 1 stem meer, dat wordt hem voor ons! De wedstrijd begint om 18:00 en is te zien op Ziggo.
Zoals eerder aangegeven spelen we op Bet365, hier het wedbriefje:

image.png.0248bff346dfe41f36cf2636e2c0d462.png

Veel plezier allemaal vanavond met kijken!

Spannend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Desje:

Mocht deze goed gaan, doen we het gewoon opnieuw en zal ik het deze keer overnemen van Arthur! Vind het een leuke opzet en zeker met meer inspraak word er ook over gedacht! 
 

Dus mocht er animo voor zijn gaan we gewoon verder na deze streak! 😁

Ik was vanaf 19:00 onderweg, dus kon niet meer kijken of het nu al binnen was of niet! De vroege uitbetaling heeft gewerkt, dat was niet cruciaal in deze pot. 

Nog 1 pot met een quotering van 1.4 en hij is binnen! En dan mag jij het uiteraard overnemen Desje! Maar eerst nog een mooie quotering vinden voor volgende week! Ik zal straks even kijken of ik al iets kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komend weekend staan er een aantal mooie potjes op het programma. De quotering is loopt wel uiteen van 1.2* tot 1.6*, iets er tussenin is er dan weer niet. Het gaat om KRC Genk die als koploper van de Jupiler Pro League de nummer èèn na laatst ontvangt. En Eibar die als koploper van Laliga 2 ook de nummer èèn na laatst ontvangt. 

Of we combineren PSG en KRC Genk. PSG speelt woensdag tegen de nummer laatst. De gecombineerde quotering is 1.38 en dat is genoeg om de 1K te halen!

 

image.png.5cd5641f0ff494c5ea8eca9bd5def02c.png

Doen?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arthur:

Komend weekend staan er een aantal mooie potjes op het programma. De quotering is loopt wel uiteen van 1.2* tot 1.6*, iets er tussenin is er dan weer niet. Het gaat om KRC Genk die als koploper van de Jupiler Pro League de nummer èèn na laatst ontvangt. En Eibar die als koploper van Laliga 2 ook de nummer èèn na laatst ontvangt. 

Of we combineren PSG en KRC Genk. PSG speelt woensdag tegen de nummer laatst. De gecombineerde quotering is 1.38 en dat is genoeg om de 1K te halen!

 

image.png.5cd5641f0ff494c5ea8eca9bd5def02c.png

Doen?
 

Combinatiebetjes altijd spannend 😅 maar dit lijkt een mooie.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Joos-Close:

Combinatiebetjes altijd spannend 😅 maar dit lijkt een mooie.. 

Inderdaad, ze zijn zeker spannend. Toch lijkt dit een formaliteitje . .  en tel de vroege uitbetaling er bij op en het kan toch bijna niet meer . . . nee ik ga het niet zeggen. Ik zal dit in de PM vermelden zodat we wat sneller kunnen schakelen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.