Spring naar bijdragen

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge


thedeeprun

Aanbevolen berichten

Hey @JackPot, dankjewel! Geen dank voor de updates, bij elk interessante dingetje zal ik het niet laten om jullie op de hoogte te stellen!

HeyGuys, goed weekend gehad?
Ik ben ondertussen weer onderweg naar mijn geliefde set-up en zal over anderhalf uur om 5 uur weer live zijn! De rest van de week, dinsdag, woensdag en donderdag, zal ik om 10 uur weer live zijn. Ik hoop jullie daar weer te zien. http://www.twitch.tv/thedeeprun

Nog een kleine update over de doelen van de 24 uurs stream:
Het viewgoal is bereikt, het doel was 2,5k views en ik heb 4k+ views gehad!
Het volgersdoel van 100 is op 17 na niet bereikt. Dat betekent toch een stabiele 17% groei op m'n volgers.
Qua donation goal, wat niet alleen voor de 24 uurs sessie was zijn we ook royaal gestegen. Ik heb nu nog +- 80$ nodig voor een nieuwe lay out!
Eigenlijk constant boven de 50 viewers gedraaid, alleen tussen 2 en half 4 iets eronder. Daarna (na een host van Matt Staples aka pokerstaplespa (broertje van Jaime Staples)) een lange tijd 100+ kijkers gedraaid en de rest van de nacht gemiddeld 75 kijkers schat ik zo.

Prima stream resultaten, en ben ook zeer tevreden om over 24 uur na een klein $800 aan buy ins een semi-break-even gedraaid te hebben.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-7-2016 om 10:02 zei thedeeprun:

Gaat lekker, voel me wel flink verdelgd maar heb zeer veel plezier gehad.
Momenteel precies op de 10:00 afgesloten. Perfect haha.
Als ik nog op de 1 of andere magische manier $1 had weten te verdienen in mijn laatste toernooi stond ik breakeven voor vandaag. Voor hoe ik het heb bijgehouden zijn mijn buy ins voor deze 24 uur $770 en mijn totale cashes $769.

Ik wil iedereen bedanken die heeft heeft bijgedragen aan de stream in de chat of door te kijken. Ik ben maandag weer terug, precieze tijd zal volgen op het forum.

Tot die tijd fijn weekend iedereen, tot maandag!

Ik ben weer in het land en helaas het gemist (de live stream), dank voor de updates en ga je in augustus weer volgen aangezien ik toch regelmatig in de tuin lig :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas het niet waar kunnen maken. 34e in de big 16,50 en ongeveer 90e in de mini battle royale.

Al met al kleine verlies dag van $55, en dat brengt de roll op $2635. Het goede nieuws is dat we nog $45 aan donaties nodig hebben voor de nieuwe lay-out, we zijn bijna daar bij die enorme verbetering aan de stream! Voor de mensen die daarvan niet op de hoogte zijn; ik ben een soort door de stream voor de stream crowdfunding actie gestart voor de aanschaf van een nieuwe lay-out. Deze zal gemaakt worden door vedran premuzic, de maker van lay-outs van onder andere Tonkaaaap, Lex Velhuis, Easywithaces enz enz.  De kosten hiervan bedragen $250 en daarvan hebben we nu dus $205, almost there!

Morgen ben ik weer om 10 uur live en ik hoop jullie daar weer te zien!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goodfellas, raar van die link, had ik laatst ook al..

Helaas heads up niet kunnen winnen. We hadden de winst voor 75% binnen toen we AK vs A5 erin wisten te krijgen, hit hij helaas zijn wheel op de river. Beetje jammer maar niks aan te doen.

Tijd om weekend te vieren en maandag zal ik weer terug zijn. Fijn weekend iedereen en tot dan!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dan, het weekend zit er weer op en dat betekent dat het leuke deel van de week weer aanwezig is!
Ik ben bijna aanwezig in m'n crib en heb er zin aan om weer te beginnen. Zodra ik aanwezig ben zal ik snel wat voedsel inslaan en om half 12 de stream weer live gooien en de grind van deze week beginnen.

Ik hoop deze week weer voor veel mensen een leuke stream neer te zetten, wil je niks missen? Klik hier http://www.twitch.tv/thedeeprun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.