Spring naar bijdragen

Dopey's sportweddenschap tips, voorbeschouwingen, freebets etc...


Dopey

Aanbevolen berichten

 
Onlangs is er met The Great One en Jackpot een gesprek geweest om het sportbetting op Onetime wat meer aandacht te geven via het forum. Daaruit is gekomen dat ik voor OneTime wat voetbal voorbeschouwingen ga schrijven en meer sportweddenschappen tips, bonusacties, freebets etc met jullie ga delen. Hiermee hoop ik dat jullie aan mijn tips een leuk zakcentje aan kunnen
overhouden.
 
Laat ik voorop stellen dat mijn strategie of tips geen garantie is voor iedereen om winstgevend de maand af te sluiten. Voor mij is sportbetting ook een uit de hand gelopen hobby. En geld verdienen met sport kijken is natuurlijk mooi meegenomen. Iedereen speelt het uiteraard op zijn eigen manier en men hoeft het ook niet altijd met mijn tips eens te zijn. De tips die ik hier zal plaatsen
speel ik sowieso zelf ook en de strategie blijkt bij mij tot nu toe te werken. Ik wissel verschillende strategieën af zodat ik het plezier in sportbetting blijf houden. Op dit moment speel ik voornamelijk een 3 stappen bet en dat gaat mij prima af. De cijfers voor deze maand zijn 70,08%, anders gezegd 89 van de 127 bets goed voorspeld. Mijn strategie is als volgt. Ik speel 3 stappen waarbij elke stap een combi bet is van circa @2. Dat kan een losse bet van bv @1,92 zijn of twee losse single bets van rond de @1.40. Indien de uitkomst van een stap positief is plaats ik het volledige winbedrag op de volgende stap 2. Bij stap 3 (de laatste stap), haal ik mijn inleg van stap 1 eraf en speel ik dus freeroll de laatste stap. Zelf ben ik destijds begonnen met stappen van €10,00 en naar mate je bankroll groeit, gaan je inleggen stapsgewijs mee omhoog. Een stap van €25,00 is uiteindelijk goed voor €150,00 winst. Om break even te draaien dien je 1 van de 6 pogingen te winnen.
Het mooie van zo'n stappen poule is ook dat als je verliest bij stap 3 dat
de schade dan nog €0,00 is vanwege de verzekering die je hebt afgenomen.
Ik speel met name op voetbal en zo nu en dan pak ik
wel eens een tennis,dart en snooker wedstrijd mee.
Maar mijn focus ligt vooral op voetbal en sinds kort ook steeds meer op tennis. Op voetbal gebied is dat natuurlijk erg breed, denk aan 1X2, under/over doelpunten/corners, balbezit, doelpuntmaker, gele kaarten, stats bets etc. Indien ik er ook tijd voor heb speel ik ook live wedstrijden. Ik zet zelf voornamelijk in op competities die ik leuk vind om te kijken (CL, EL, Eredivisie, Premier League, Serie A, Bundesliga, Primera Division o.a). 

Wil je enigszins een beetje winst maken zul je sportwedden serieus moeten benaderen. Dat doe je alleen als je zelf dus de sport volgt, veel sportnieuws leest/uitzoekt en vooral discipline hebt. Wees realistisch en probeer voor je zelf altijd een grens te trekken, tot hier en niet verder. Speel met een bankroll management zoals met poker. Ga geen emotionele bets aan omdat je in een week veel verloren hebt en dit wilt proberen goed te maken, want dat werkt 99 van de 100 keer niet! Ga ook geen forse bedragen inzetten nadat je wel een paar keer goed zit. En mijn laatste tip is, zorg dat je ook nooit een grote roll op je account hebt staan, zodat je niet in de verleiding komt om hogere bedragen in te zetten. Natuurlijk speel ik zelf ook wel eens funbetjes, maar om op die manier winstgevend te blijven is erg moeilijk. Bij een stappen bet zoals hierboven omschreven zoek ik eerst de wedstrijden uit. Nadat ik die verzameld heb ga ik ze zelf één voor één nalopen om de beste tips eruit te vissen. Als je geluk hebt blijven er een paar over, maar komt ook voor dat er niks overblijft. Het nalopen doe ik vooral op basis van statistieken, als die niet positief zijn streep ik ze direct weg. Daarnaast kijk ik vooral naar de vorm, blessures/schorsingen, H2H, (tennis) ondergrond en zelfs het toernooi/ land waar ze spelen. Het thuisvoordeel bestaat gewoon echt!, daarom speel ik ook nooit favoriete uitspelende ploegen. Men gaat hierbij te vaak de mist in. Je ziet niks voor niks ploegen die thuis de meeste overwinningen behalen in welk sport dan ook. Mijn free tip is dus, speel geen favoriete uitspelende ploegen. Maar goed, mocht ik nog tijd over hebben,loop ik de tips die overblijven nog na op andere sites waar met name sport experts hun mening over geven. Zij zijn tenslotte elke dag met die club/sport bezig en hebben vaak nog extra informatie. Zo ken ik iemand die zelfs de trainingen gaat bekijken voor een belangrijke wedstrijd waar hij van plan is grote bedragen op in te zetten. Eigenlijk zoek ik voor mijzelf een soort bevestiging dat ik goed zit met mijn gevoel om een bet uiteindelijk te plaatsen. 

Ik hoop dat jullie er iets aan zullen hebben en mijn topic blijven volgen. Reageren is van harte welkom. Zelf speel ik via Unibet, 888sport of Betfair.
 
Succes en lets make some money.
 
ps: tips volgen is op eigen risico ;)

 

Polen vs Portugal (donderdag 30 juni 21:00 uur):

Donderdag staat de eerste kwart Finale wedstrijd op het programma tussen Polen en Portugal. De Portugezen staan volgens de bookmakers licht favoriet. De Oost-Europeanen kenden met 7 punten een prima start en hadden als nummer twee uiteindelijk slechts één doelpunt minder als groepswinnaar Duitsland. Polen wordt gezien als een degelijke ploeg die zijn momenten lijkt uit tekiezen. Tegen de Noord-Ierland wonnen ze door een goal van Milik. Tegen favoriet Duitsland werd het een doelpuntloos gelijkspel, maar hadden ze wel meerdere grote kansen om op voorsprong te komen. In de laatste groepswedstrijd tegen Oekraïne liet Polen wel hun tanden zien en werd Oekraïne met 1-0 naar huis gestuurd. In de achtste finale tegen Zwitserland was het vooral de       wedstrijd met een prachtige omhaal doelpunt van Shaqiri. Maar ook het moment van Milik die al na een paar minuten voor een leeg doel hoog over schoot zal ik niet snel vergeten. Overigens was dit doelpunt pas de eerste treffer die Polen moest incasseren op het EK. Het scoren daarin tegen met 3 uit 4 gaat wel nog redelijk moeizaam. Met Lewandowski en Milik hebben ze genoeg aanvallende kwaliteiten in huis die een wedstrijd met een individuele actie kan beslissen. Al is het wel verrassend dat Lewandowski het net nog niet heeft weten te vinden. De man die met dertien doelpunten topscorer was van de EK-kwalificatie wacht bij het eindtoernooi in Frankrijk nog altijd op zijn eerste treffer. De grote man bij Polen is tot nu toe middenvelder Blaszczykowski met twee doelpunten. 

Tegenstander Portugal werd derde in de groepsfase achter Hongarije en IJsland, en dat ging niet zonder slag of stoot. In de achtste finale werd verrassend Kroatië in de verlenging verslagen door een doelpunt van invaller Quaresma.  Verder zal bij Portugal alle
ogen weer gericht staan op Cristiano Ronaldo. De aanvaller van Real Madrid begon allesbehalve overtuigend aan het EK met als dieptepunt het missen van een penalty tegen Oostenrijk. Tegen Hongarije stond hij met twee doelpunten wel weer in de
spotlights. Daarnaast heeft hij in het groepsduel met Hongarije twee records op zijn naam geschreven. De Portugese sterspeler kwam voor de zeventiende keer in actie op een EK en is daarmee recordhouder. Bovendien werd hij de eerste speler die op vier  Europese eindtoernooien wist te scoren. De Portugese bondscoach heeft in de aanloop naar de kwartfinale te maken met twee
probleemgevallen binnen zijn selectie. Verdediger Guerreiro en middenvelder Gomes kampen met fysieke problemen. Beide
basisspelers hadden vorige week ook al klachten en hebben gisteren een training overgeslagen. Ik hoop in ieder geval dat we wat meer van Renato Sanches zullen zien. Tegen Hongarije en Kroatië maakte hij als invaller een sterke indruk.
 
Prognose:
Ik verwacht een wedstrijd wat redelijk gelijk op zal gaan. Portugal die waarschijnlijk het spel zal mogen gaan maken, die op hun beurt weer zullen loeren op een foutje in de defensie. Toch is Portugal in mijn ogen de favoriet, omdat het simpelweg over meer kwaliteit beschikt. Makkelijk zal het sowieso niet voor ze gaan worden. Een vergelijking in onderlinge resultaten is moeilijk te maken 
aangezien hun laatste ontmoeting een vriendschappelijke wedstrijd was in 2012. Toen vielen er geen doelpunten en ik verwacht dat er dit keer wederom weinig gescoord zal worden. 
 
Statistieken op het EK:
Portugal 74 pogingen op doel waarvan 24 tussen de palen
Polen 55 pogingen op doel waarvan 12 tussen de palen
Portugal 32 corners
Polen 17 corners
Portugal 56% gemiddeld balbezit
Polen 44% gemiddeld balbezit
Portugal 3 gele kaarten
Polen 8 gele kaarten
Ronaldo 9x buitenspel
 
Wedtips:
Half time draw @1.83 (4/5)
Ronaldomost shots on target  vs Lewandowski @1.80 (4/5)
Portugal team to go through @1.58  (3/5)
Portugal most corners @1.45 (3/5)
Ronaldo over 0.5 offside @1.30 (4/5)
 
Natuurlijk heb ik niet altijd tijd om de bets goed uit te kunnen pluizen. Om toch even een idee te geven hoeveel vertrouwen ik in een bet heb zal ik dat aangeven met 1/5. Een 1 heb ik weinig vertrouwen en neemt dat bv veel risico met zich mee bv een funbetje, en bij een 5 heb ik er erg veel vertrouwen in. Je begrijpt dat de meeste bets dus 3/4 of 5 zullen worden.
 
Al deze tips zijn op 888sport te spelen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
Zoals jullie al gemerkt hebben is op dit moment  het grote tennistournooi Wimbledon aan de gang. Van de vier grandslamtoernooien spreekt Wimbledon mij het meest aan. Dit jaar spelen ze alweer het 130ste editie en zijn ze het oudste tennistournooi ter wereld. Bij het mannenenkelspel is Djokovic de titelverdediger en bij het vrouwen enkelspel is de Amerikaanse Serena Williams. Het tournooi wordt gespeeld in de Engelse hoofdstad London. Wimbledon staat ook wel bekend om de strakke dresscode die alle deelnemers verplicht maakt om witte kleding te dragen. Naast de enkelspelen heb je uiteraard ook de dubbelspel, mix dubbels en junior wedstrijden, maar deze trekt mij totaal niet aan. Elk jaar doen er maar liefst 128 spelers mee aan dit tournooi, en natuurlijk wordt er vaak gewed wie uiteindelijk de titel zal winnen. Helaas moest kanshebber Rafael Nadal wegens een blessure zijn deelname afzeggen, anders had ik hem zeker een kans gegeven om dit tournooi voor de derde keer te winnen. De grote meneer en regerend nummer één van de wereld Novak Djokovic is natuurlijk bij alle sportbookies de grote favoriet. In 2011, 2014 en 2015 wist hij dit tournooi al te winnen. Een andere grote kanshebber is de nummer twee van de wereld Andy Murray. Ik ben persoonlijk totaal geen fan van zijn manier van spelen, maar blijft het wel natuurlijk een fantastische tennisspeler. Andrew Murray is een Brits tennisser afkomstig uit Schotland, en speelt dus eigenlijk een thuiswedstrijd. Bovendien wist hij in 2013 Djokovic  in de finale te verslaan. Maar goed, genoeg over de kanshebbers en Wimbledon zelf, want ik wil jullie eigenlijk iets anders laten zien.
 
Zoals de meeste van jullie weten speel ik ook op Betfair exchange. Het verschil tussen wedden bij een bettingexchange en bij een bookmaker is dat je niet tegen een bookmaker wed, maar tegen andere betters. Deze bettershebben dan op een andere uitslag ingezet en de odds zijn hierdoor vaak stuk hoger. Het mooie van deze site is dat je vaak de mogelijkheid hebt om tijdens de wedstrijd/tournooi uit te kunnen cashen. Hou er wel rekening mee dat er bij Betfair een commissie over de winst van je weddenschap betaald moet worden achteraf.
 
Ik heb het Wimbledon schema even nagelopen en zie dat Djokovic (1), Federer (3), Nishokori (5) en Raonic (6) aan de bovenkant van het schema zitten. Murray (2), Wrawinka (4), Gasguet (7) en Thiem (8) zitten aan de onderkant. Zo op het eerste gezicht lijkt mij de onderkant dus de zwakkere kant en wordt dit door de sportbookies bevestigd. De top 4favorieten voor de eindzege zitten aan de bovenzijde. Ik ga proberen winst te maken door op een aantal kanshebbers te wedden die onderaan het schema zitten. Daarnaast heb ik ook een speler genomen die een hoge odds heeft waarvan ik verwacht dat de odds straks goed zal gaan dalen naar mate hij verder komt. En zodra mijn gekozen spelers enkele rondes verder komen ga ik kijken of ik ze met winst kan uitcashen. Zo valt mijn oog bv op Alexander Zverev die onlangs op gras de finale wist te bereiken in Halle door groot favoriet Federer te verslaan inde halve finale. De odds voor dit groot talentje die ik afgelopen jaar nu aan het volgen ben geeft 110x je inzet als hij de Finale weet te winnen. Nu acht ik die kans natuurlijk erg klein, maar dat is opzich niet mijn doel.
 
Bij Betfair exchange moet je minimaal 2,00 inzetten indien je een bet wilt plaatsen. Bij de winst bedragen is het totale inleg er al afgetrokken. Ik heb € 33,50 totaal ingezet en ga kijken of ik er winst uit kan halen. Ik ga per ronde eenupdate plaatsen wat er gebeurd met de odds van de gekozen spelers en eventuele winst bedragen. Dit betreft een test project van mij, dus ik adviseer niet om blindelings met mij mee te gaan.
 
Wawrinka € 5,00 odds 60 = € 264,50
Del Potro € 3,50 odds 95 =  € 297,00
Zverev 5,00 odds 119,82 = 568,60
Nishikori € 4,00 odds 120 =  € 440,50
Gasguet € 2,00 odds 150 =  € 266,50
Berdych € 2,00 odds 170 =  € 306,50
Tsonga € 2,00 odds 240 =  € 446,50
Tomic € 2,00 odds 350 =  € 666,50
Granollers € 2,00 odds 1000 =  1966,50
Troicki € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50
Bautista € 2,00 odds 1000 = € 1966,50
Sousa € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50
Vesely € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50
 
edit:
Heb nu live Vesely @1000 erbij genomen aangezien hij net 2-0 in set voor komt tegen Thiem.
bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Start @Dopey Bankroll op 888sport

Op de weddenschappen voor Portugal waren de laatste twee quoteringen te laag geworden, dus heb niet de most corners en buitenspel meer dan 0.5 genomen.
Wel de andere 3:
Team to go trough: 6 euro quote 1.65
Most shots on target: 8 euro quote 1.70
Draw half time: 8 euro tegen quotering 1.78

 

Helaas kan ik niet inzetten op Wimbledon via deze bookmaker dus ik sla de Wimbledon weddenschappen helaas even over. Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei JackPot:

Start @Dopey Bankroll op 888sport

Op de weddenschappen voor Portugal waren de laatste twee quoteringen te laag geworden, dus heb niet de most corners en buitenspel meer dan 0.5 genomen.
Wel de andere 3:
Team to go trough: 6 euro quote 1.65
Most shots on target: 8 euro quote 1.70
Draw half time: 8 euro tegen quotering 1.78

 

Helaas kan ik niet inzetten op Wimbledon via deze bookmaker dus ik sla de Wimbledon weddenschappen helaas even over. Thanks!

Leuk dat je mee speelt, ik zal één deze dagen anders een stappen poule hier gaan plaatsen die ik via 888sport zal meespelen. Puur gericht op het EK en Wimbledon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JackPot:

Kan ik die laatste weddenschap zien als een funbetje, dus met 1/5? Maar hij staat 2-0 in sets voor en quote van 1.000? Of zie ik het verkeerd?

Deze bet hoort bij het Wimbledon "project", staat los van normale bets. Bij de Wimbledon bets ben ik aan het kijken of het mogelijk is om wat winst te maken door verrassende spelers te betten die eigenlijk kansloos zijn op voor de eindoverwinning. Het is de bedoeling om te kijken of men wat winst kunt maken door voortijdig uit te kunnen cashen zodra deze spelers een aantal rondes verder komen. En Vesely behoort ook tot de onderste kanshebbers van het tennis schema.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volledig duidelijk. Kon me al niet voorstellen dat er een quotering was van 1000 x je inzet op een wedstrijd maar het betreft dus het winnen van wimbledon. Dergelijke exchange bets betekent relatief wel veel werk om bij te houden hoe de quotes lopen. Maar wel superleuk om ook die kant van de wedden medaille een keer te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29 juni 2016 om 21:49 zei Seabert:

Dopey, heel veel succes met dit topic! Ik ga het zeker volgen en speel ook zeker eens met je mee. Voor de wedstrijd van morgen kies ik de Ronaldo vs Lewandowski bet. GL!

Dat was geen goede start. Die Lewandowski schiet hem er na 2 minuten al in en Ronaldo raakt een paar keer lucht als hij de bal voor het inschieten heeft. Op naar de volgende. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb je het alleen over die bet inderdaad. De andere bets die @Dopey voorstelde vielen voor mij gelukkig wel goed uit, hoewel mijn saldo ook maar 2.14 euro is gestegen.

Draw bij Halftime was goed, winst 6.24 euro

Bet van Ronaldo en Lewandowski was fout -8 euro

Bet van Portugal to go trough was goed + 3.90 euro

Vandaag ga ik de bets van @WouterM plaatsen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-6-2015 om 14:04 zei Dopey:

Wedtips:

Half time draw @1.83 (4/5)
Ronaldo most shots on target  vs Lewandowski @1.80 (4/5)
Portugal team to go through @1.58  (3/5)
Portugal most corners @1.45 (3/5)
Ronaldo over 0.5 offside @1.30 (4/5)

3 vd 5, al stond Ronaldo volgens mij een keer buitenspel, maar liet de scheids gewoon doorspelen omdat Polen de bal kreeg. Verder vond ik het wel gaan wat ik verwacht had, Polen die afwacht en Portugal die de meeste balbezit had. Lewandowski werd eindelijk wakker deze wedstrijd en schoot deze wedstrijd een paar keer op doel, daar waar Ronaldo ze miste.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Seabert:

Dat was geen goede start. Die Lewandowski schiet hem er na 2 minuten al in en Ronaldo raakt een paar keer lucht als hij de bal voor het inschieten heeft. Op naar de volgende. 


Ronaldo zat niet echt lekker in de wedstrijd nee. Vond je het wel verdiend dat Portugal naar de halve finale gaat of vond je dat Polen er meer recht op had? gezien het hele tournooi dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Dopey:

Wawrinka € 5,00 odds 60 = € 264,50
Del Potro € 3,50 odds 95 =  € 297,00
Zverev € 5,00 odds 119,82 =  € 568,60
Nishikori € 4,00 odds 120 =  € 440,50
Gasguet € 2,00 odds 150 =  € 266,50
Berdych € 2,00 odds 170 =  € 306,50
Tsonga € 2,00 odds 240 =  € 446,50
Tomic € 2,00 odds 350 =  € 666,50
Granollers € 2,00 odds 1000 =  1966,50
Troicki € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50
Bautista € 2,00 odds 1000 = € 1966,50
Sousa € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50
Vesely € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50

 

Eerste dag zit erop, kijken wat de schade is. 

Eigenlijk is het een topdag geweest aangezien één van de favorieten uit het onderste deel van het schema Thiem uitgeschakeld is. Nadat zijn tegenstander Vesely op 2-0 in set voor kwam besloot ik daar gelijk € 2,00  op te plaatsen met odds 1000. Zijn odds is gelijk gezakt naar 500, eens kijken wat de rest nu gedaan heeft.

Nishikori, Tomic, Bautista, Sousa en Vesely hebben gewonnen. Gasguet versloeg Granollers en helaas heeft Troicki zijn match verloren. De overige spelers zijn gisteren niet in actie gekomen. Vandaag mogen Berdych, Tsongo, Wawrinka vs del Potro, en Zverev de baan op.

Laten we eens kijken wat het veranderd heeft aan de odds.

Wawrinka € 5,00 odds 60 = € 264,50 ----> nog steeds odds 60
Del Potro € 3,50 odds 95 =  € 297,00 ----> gestegen naar odds 110
Zverev € 5,00 odds 119,82 =  € 568,60 ----> gezakt naar odds 110
Nishikori € 4,00 odds 120 =  € 440,50 ----> gezakt naar odds 100
Gasguet € 2,00 odds 150 =  € 266,50 ----> nog steeds odds 150
Berdych € 2,00 odds 170 =  € 306,50 ----> gezakt naar odds 160
Tsonga € 2,00 odds 240 =  € 446,50 ----> gezakt naar odds 230
Tomic € 2,00 odds 350 =  € 666,50 ----> gezakt naar odds 340
Granollers € 2,00 odds 1000 =  1966,50
Troicki € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50
Bautista € 2,00 odds 1000 = € 1966,50 ----> nog steeds odds 1000
Sousa € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50 ---->  nog steeds odds 1000
Vesely € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50 ---->  gezakt naar odds 500

Als ik nu alles uitcash sta ik op  -5.68. Opzich een prima dag geweest, zeker omdat favoriet Thiem werd uitgeschakeld en dus kansen ligen voor één van bovenstaande jongens nu om wat verder te komen. Verder verloor ik maar twee spelers waarvan één in een onderlinge match.
bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, hierbij mijn eerste stap bet voor vandaag. Er is vandaag weer lekker veel tennis op het programma, en daar heb ik de volgende twee bets voor uitgekozen. Ik speel op verschillende sport accounts zodat ik de beste odds eruit kan pikken.

Ik heb een roll van 500,00 hiervoor gereserveerd, en speel met stappen van 25,00. Dat betekend dat ik 20 pogingen mag verprutsen voordat ik broke ben.

Stap 1:
Mahut win handicap -1.5 set vs Herbert @1.60
Nishikori win vs Kuznetsov @1.21

Samen maakt dit @1,93 en speel deze op marathonbet.

Mahut de nummer 51 speelt vanmiddag tegen Herbert die op 81 staat. Mahut is voor mij een prima graspeler en heeft dat onlangs bewezen door het tournooi Rosmalen voor de derde keer op zijn naam te schrijven. Zijn stats 107/51 op gras liegen er ook niet om en zo maakt hij voor mij sowieso een favoriete rol tegen Herbert (19/10). Nu is dat natuurlijk niet zo spannend, want win staat op @1.29. Daarom kies ik voor win handicap -1.5 set, dat betekend dat hij met 3-0 of 3-1 in set moet winnen om de bet goed te hebben.

De andere bet is Nishokori nr 5 win vs Kuznetsov nr 42. Nishikori die op Wimbledon nooit verder kwam dan de vierde ronde zou tegen Kuznetsov geen probleem moeten ondervinden.

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe update betreft Wimbledon.

Na Thiem is ook een nieuwe favoriet uitgeschakeld. Wawrinka werd met 3-1 in sets door del Potro aan de kant geschoven. Hierdoor zakt zijn odds helemaal naar 25. Tjongo ondervond geen problemen met Monaco en won keurig 3-0. Zijn odds zakte ook een beetje. En Berdych had een makkelijke middag tegen Becker en won ook in 3-0 set. De wedstrijd van Zverev werd door regen gestaakt en staat in 2-2 sets gelijk. De rest moet nog in actie komen. Gisteren stonden we nog op een kleine -5.68. Vandaag eindigen we de dag met een + 12.06, tenminste als we nu alles uit gaan cashen. Natuurlijk ga ik dat niet doen, ik verwacht dat we nog gaan stijgen komende dagen.

Wawrinka € 5,00 odds 60 = € 264,50 ----> nog steeds odds 60
Del Potro € 3,50 odds 95 =  € 297,00 ----> gestegen naar odds 110 ----> gezakt naar odds 25
Zverev € 5,00 odds 119,82 =  € 568,60 ----> gezakt naar odds 110
Nishikori € 4,00 odds 120 =  € 440,50 ----> gezakt naar odds 100
Gasguet € 2,00 odds 150 =  € 266,50 ----> nog steeds odds 150
Berdych € 2,00 odds 170 =  € 306,50 ----> gezakt naar odds 160 ----> gezakt naar odds 60
Tsonga € 2,00 odds 240 =  € 446,50 ----> gezakt naar odds 230 ----> gezakt naar odds 170
Tomic € 2,00 odds 350 =  € 666,50 ----> gezakt naar odds 340
Granollers € 2,00 odds 1000 =  1966,50
Troicki € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50
Bautista € 2,00 odds 1000 = € 1966,50 ----> nog steeds odds 1000
Sousa € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50 ---->  nog steeds odds 1000
Vesely € 2,00 odds 1000 =  € 1966,50 ---->  gezakt naar odds 500

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Dopey:

Oke, hierbij mijn eerste stap bet voor vandaag. Er is vandaag weer lekker veel tennis op het programma, en daar heb ik de volgende twee bets voor uitgekozen. Ik speel op verschillende sport accounts zodat ik de beste odds eruit kan pikken.

Ik heb een roll van 500,00 hiervoor gereserveerd, en speel met stappen van 25,00. Dat betekend dat ik 20 pogingen mag verprutsen voordat ik broke ben.

Stap 1:
Mahut win handicap -1.5 set vs Herbert @1.60
Nishikori win vs Kuznetsov @1.21

Samen maakt dit @1,93 en speel deze op marathonbet.

Ik ga nog een stap 1 ernaast spelen. Ik zie namelijk Federer wel kans maken om tot de kwart finales te komen. Hij moet nog twee wedstrijden winnen waarvan de eerste tegenstander zal gaan tussen Johnsson of Dimitrov. Dit zou voor hem geen probleem moeten opleveren. Indien hij een ronde verder komt zal de beslissende match hoogst waarschijnlijk gaan tussen Cilic of Nishikori. Beide zijn geen gras specialisten en dat is ook duidelijk te merken aan hun stats 35/24 en 32/18. Cilic moet het vooral hebben van zijn goede service, maar heeft op gras nou nooit echt toppers weten te verslaan. Nishikori is de enige die roet in het eten zou kunnen gooien, maar gras is niet zijn favoriete ondergrond. Op Wimbledon is hij nooit echt diep gekomen. Federer daarin tegen heeft volgens mij gras in zijn slaapkamer liggen. Met 151/23 is het een absolute een koning op gras. 7x wist hij te winnen en 3x verloor hij de finale waaronder 2x afgelopen edities.

Als combinatie pak ik Kyrgios win vs Lopez. Ik vond hem gisteren erg sterk serveren en spelen. Al had ie wel 5 sets nodig om te winnen.  Hij behoort bij de bookies tot de top 5 kanshebbers om Wimbledon te winnen, dus moet het nu dan even waarmaken.

Stap 1:
Federer wint quarter 2 @1.60
Kyrgios @1.36

Totaal brengt dit op odds @2.18

deze tips speel ik op 888sport

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei rbccrazyboy:

Zo Dopey ben door je tips en verwachtingen heen gelezen. Duidelijke uitleg mijn complimenten ik ga het zeker volgen en ga zeker wat tips van je overnemen.

Plaats je hier al jou zelf geplaatste weddenschappen of maar een gedeelte van je zelf geplaatste weddenschappen?

 

@rbccrazyboy, Ik kan ze niet allemaal gaan plaatsen, daar ben ik teveel tijd voor kwijt. Ik speel ook veel live last minute, dus daar hebben jullie ook niet zoveel aan. Het is de bedoeling dat ik wat voorbeschouwingen ga schrijven met name wedstrijden waar ik wat interessante tips aan kan koppelen. Daar om heen ben ik met Wimbledon nu iets aan het testen met betting exchange en laat ik zien hoe je met een prima klein stappenplan geld kunt verdienen. Uiteraard als ik wat losse tips heb zal ik ze hier ook neerzetten. Ik weet dat jij vooral in het wielrennen zit, misschien kan jij een mooie topic openen met wat tips, analyses en verhalen over de Tour de France.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...