Spring naar bijdragen

Ervaringsgok poule 20€ p.p.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Na diverse succesvolle en minder succesvolle (gok) poules op Onetime is het nu de beurt aan een variatie gok ervaringspoule waarbij je maximaal 1 aandeel mag kopen voor een bedrag van 20€. Met maximaal 20 Onetimers krijgen we zo een pot van 400€. Met deze pot zal ik elke week iets gaan doen wat gok gerelateerd is en dit ook beschrijven (met foto's) of filmen. Dit kan zijn een gokje op een paard, een Staats of kraslot of gewoon 10 trekken a 5€ op de Mega Millions, de TOTO of de roulette e.d. Per week zal ik maximaal 40€ uitgeven en alles wat we aan omzet terug krijgen komt weer in de pot. Het is do or die en bij de magische grens van 10.000€ betalen we iedereen 500€ uit en heb je toch je geld ver vijfentwintig voudigd. Dat dit waarschijnlijk een utopie is een feit maar je krijgt wel lol van je inleg opzoek naar die Onetimer. Ergste wat er kan gebeuren is dat we na 10 weken broke zijn als we helemaal niks winnen.

Mag je zelf meebeslissen, nope dit is een dictatuur gok poule waarin de meester jullie de fijne kneepjes van het vak gaat uitleggen ;-) Waarom maximaal 1 aandeel a 20€, omdat het gewoon fun moet zijn. Wat als de poule niet vol komt, dan was het toch geen goed idee :-) Bij 20 man/vrouw gaan we los, wie o wie?

 

1 aandeel voor mij nog 19 to go :-)

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.