Spring naar bijdragen

Unibet wil me bellen?


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei QueenOfDiamonds:

Er staat "wegens het lange wachten en alle stress die wij u bezorgen hebben we besloten u 10.000 euro uit te keren ipv 4100..." 

Haha! 

Nee hoor, staat noch immer op hold. 

Maar zodat jullie het alvast weten. Ik kijk het volgende week nog aan, en als er dan niks is gebeurd dan ga ik pas weer bellen. 

Haha.

Dank voor de update. Ik ben heel toevallig bezig met een onafhankelijk review over Unibet, dus speel er zelf nu ook. Hou ons op de hoogte en als er iets raars in de kabel komt zal ik er echt een dossier van maken en hogerop zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens shoot me! Hart klopt in mijn keel alles he! Ik ben net gebeld... ik moest antwoord geven op vragen en ik mocht niet overleggen moest gelijk antwoord geven en mocht de vraag niet herhalen. 

Ging echt om verificatie van me account dus wat is je adres, wat is je rekening nr, wanneer heb je voor het laatst ingezet, met hoeveel speel je gemiddeld, wat speel je zoal, etc. etc.

En ik kon natuurlijk op alles gelijk antwoord geven aangezien ik de enigste ben die op mijn account speelt, dus hij zei aan het einde "ik ga mijn bevindingen door geven en ze gaan het snel over maken. Verwacht wordt dat het volgende week op mijn rekening staat"

Ik hou jullie op de hoogte als het er daadwerkelijk is.

Oh man oh man als ik nu kon opschrijven hoe blij ik ben, en wat een pak van mijn hart dit is dan was ik over een uur nog aan het schrijven. Ik ben ZO opgelucht guys je wil niet weten!

bewerkt door QueenOfDiamonds (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei QueenOfDiamonds:

Jongens shoot me! Hart klopt in mijn keel alles he! Ik ben net gebeld... ik moest antwoord geven op vragen en ik mocht niet overleggen moest gelijk antwoord geven en mocht de vraag niet herhalen. 

Ging echt om verificatie van me account dus wat is je adres, wat is je rekening nr, wanneer heb je voor het laatst ingezet, met hoeveel speel je gemiddeld, wat speel je zoal, etc. etc.

En ik kon natuurlijk op alles gelijk antwoord geven aangezien ik de enigste ben die op mijn account speelt, dus hij zei aan het einde "ik ga mijn bevindingen door geven en ze gaan het snel over maken. Verwacht wordt dat het volgende week op mijn rekening staat"

Ik hou jullie op de hoogte als het er daadwerkelijk is.

Oh man oh man als ik nu kon opschrijven hoe blij ik ben, en wat een pak van mijn hart dit is dan was ik over een uur nog aan het schrijven. Ik ben ZO opgelucht guys je wil niet weten!

Wanneer gaan we naar Vegas ;-)

 

Super nieuws om zo het weekend in te gaan. Het is niet voor niks vrijdag = gokdag.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yoo heren,

toevallig heb ik precies hetzelfde probleem. Had 2 maanden geleden een keertje perongeluk met m'n vriend zijn rekening gestort op mijn eigen account. Had toen 100 euro gewonnen in roulette en wou dit uitkeren. Ze deden moeilijk moest toen al Mn documenten versturen etc. Heb dat gedaan, ze deden natuurlijk wat moeilijk over de andere rekening en moest toen ook zijn ID gegevens versturen. Heb dit allemaal gedaan en alles was goedgekeurd. Dit nam zo 3 weken tijd en in die tussentijd speelde ik nog steeds op mijn Unibet account wat niet zo slim was van mij. Had een voetbal lijstje gezet en 600eu gewonnen. Nadat alles goedgekeurd was wou ik dit bedrag dus uitkeren maar 1 dag later zag ik dat dit bedrag on hold werd gezet, de andere 100 euro (plus Mn eigen inzet 200eu) werd wel gestort. Ook ik kreeg het verhaal te horen dat ik telefonisch geverifieerd moest worden, ik vond dit prima wou wel dat het gwn wat snel zou gebeuren. In de eerste week hadden ze volgens hun een keer gebeld (Ookal zie ik daar niks van op Mn telefoon) en de tweede week hadden ze ook gebeld Precies op een moment waar ik had doorgegeven dat ik niet beschikbaar zou zijn. Nu bellen ze helemaal niet meer. Ik wacht nu dus al een maand en chat wel elke week moet dan steeds Mn beschikbaarheden doorgeven maar uiteindelijk bellen ze dan toch niet. Ga daar nooit meer van me leven spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei rhellevo:

Ik denk zelf dat het bedrag niet uitmaakt, al is het maar 4K of 60k, ze hebben denk ik gewoon een procedure die ze moeten volgen.

Dit dus, je gaat akkoord met hun voorwaarden bij aanmelding. Het is je eigen verantwoording om die regels na te leven. En toch voelt het vaak oneerlijk, storten kost je amper een minuut waarom uitbetalen dan weken zou je denken? Word tijd dat ze die online markt hier in Nederland vrijgeven, maar las van de week in de krant dat dat op ze vroegst in 2019 gaat zijn :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Styloo13:

Dit dus, je gaat akkoord met hun voorwaarden bij aanmelding. Het is je eigen verantwoording om die regels na te leven. En toch voelt het vaak oneerlijk, storten kost je amper een minuut waarom uitbetalen dan weken zou je denken? Word tijd dat ze die online markt hier in Nederland vrijgeven, maar las van de week in de krant dat dat op ze vroegst in 2019 gaat zijn :(

wordt steeds later...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

 

Ik ben hier nieuw maar ik dacht ik probeer het maar.

voor dat u begint

*mama praat geen Nederlands en gebrekkig Engels*

Ik ben 18 jaar.

mijn moeder & Ik kijken bijna elke x voetbal en wij dachten ooit in te zetten op wedstrijden dat deden we eerst via normale TOTO maar toen dachten we dat het leuk zou zijn online en tijdens de wedstrijd in te zetten. Oke leuk , Unibet account aangemaakt met mijn naam als gebruikesnaam en gegevens van mijn moeder. 

1 april een bedrag van 100 euro gewonnen wilde ik die overmaken. werd het on hold gezet. Geen probleem dachten wij want alle gegevens kloppen alleen een probleem waar we later achter kwamen is dat het storten en uitstorten moet op één rekening.

ik doe bijna alles voor mijn moeder dus ik alles opsturen en het werd goed gekeurd na 2/3 weken. Maar het bedrag stond nogsteeds on Hold

In de tussentijd speelde wij gewoon verder op het account en wonnen wij in de tussentijd een bedrag dat opliep naar 500 ( dus in totaal 600 ). Hebben we ook laten uitstorten omdat we dachten er is niks aan de hand.

En mijn moeder vond het goed als het bedrag op mijn rekening gestort werd. Dus de uitbetaling liet ook op mijn rekening storten. ( ik dacht dat dat mocht )

omdat ik dus bijna alles voor mijn moeder doe nam ik ook elke x contact op met unibet. Ik zou gebeld worden dus ik wachten op het belletje gebeurde niks belde ik naar unibet. Ik moest een paar vragen beantwoorden alles was goed en het bedrag zou overgemaakt worden. Na 2/3 dagen was het nogsteeds het zelfde verhaal geen verandering en belde unibet tegelijkertijd ik in de chat aan het praten was. Mijn moeder vroeg of ik het kon opnemen en het kon vertalen voor haar. ( omdat ze geen nederlands verstaat/spreekt ) Dat deed ik maar ze haakte als snel af omdat er via de chat NL's gesproken werd en mijn moeder via engels beantwoorden. Na 2/3 dagen werd dat bedrag dus teruggestort en mijn account geblokkeerd. Dus weer contact opnemen zeggen ze dat dit naar een afdeling moet die daar overgaat en die gaat er naar kijken.

deze week stuurt unibet mij een mail dat ze ID / bankafschrift nodig hebben van 4 mensen hebben die ooit geld hebben gestort . Maar 3 van de 4 is bereid om de gegevens te sturen maar 1 die vertrouwt het niet en dat begrijp ik ook. 

En als dat niet gebeurd ben ik bang dat ik dus 600 euro niet terug krijg?

Iemand die mij kan helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @Ikweethetnietmeer waarom hebben er 4 mensen geld gestort op je account? Het is een persoonlijke account op naam van je moeder. Dat haar zoon haar helpt zal Unibet niet zo'n probleem vinden (als je tenminste meerderjarig bent). Waarom er 4 personen betrokken bij zijn vind ik zeer bijzonder.

Uitbetalingen zouden ook via de rekening van de account eigenaar moeten gaan, dus in dit geval naar je moeder en niet naar jou. Waarom niet uitbetalen naar je moeder en het van daar overmaken naar je eigen rekening?

Ben je gestart hiermee toen je zelf al 18 jaar was of op een moment toen je nog minderjarig was?

Teveel factoren lijken me te zorgen voor een rode vlag bij Unibet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Ikweethetnietmeer:

 

Ik ben hier nieuw maar ik dacht ik probeer het maar.

voor dat u begint

*mama praat geen Nederlands en gebrekkig Engels*

Ik ben 18 jaar.

mijn moeder & Ik kijken bijna elke x voetbal en wij dachten ooit in te zetten op wedstrijden dat deden we eerst via normale toto maar toen dachten we dat het leuk zou zijn online en tijdens de wedstrijd in te zetten. Oke leuk , Unibet account aangemaakt met mijn naam als gebruikesnaam en gegevens van mijn moeder. 

1 april een bedrag van 100 euro gewonnen wilde ik die overmaken. werd het on hold gezet. Geen probleem dachten wij want alle gegevens kloppen alleen een probleem waar we later achter kwamen is dat het storten en uitstorten moet op één rekening.

ik doe bijna alles voor mijn moeder dus ik alles opsturen en het werd goed gekeurd na 2/3 weken. Maar het bedrag stond nogsteeds on Hold

In de tussentijd speelde wij gewoon verder op het account en wonnen wij in de tussentijd een bedrag dat opliep naar 500 ( dus in totaal 600 ). Hebben we ook laten uitstorten omdat we dachten er is niks aan de hand.

En mijn moeder vond het goed als het bedrag op mijn rekening gestort werd. Dus de uitbetaling liet ook op mijn rekening storten. ( ik dacht dat dat mocht )

omdat ik dus bijna alles voor mijn moeder doe nam ik ook elke x contact op met unibet. Ik zou gebeld worden dus ik wachten op het belletje gebeurde niks belde ik naar unibet. Ik moest een paar vragen beantwoorden alles was goed en het bedrag zou overgemaakt worden. Na 2/3 dagen was het nogsteeds het zelfde verhaal geen verandering en belde unibet tegelijkertijd ik in de chat aan het praten was. Mijn moeder vroeg of ik het kon opnemen en het kon vertalen voor haar. ( omdat ze geen nederlands verstaat/spreekt ) Dat deed ik maar ze haakte als snel af omdat er via de chat NL's gesproken werd en mijn moeder via engels beantwoorden. Na 2/3 dagen werd dat bedrag dus teruggestort en mijn account geblokkeerd. Dus weer contact opnemen zeggen ze dat dit naar een afdeling moet die daar overgaat en die gaat er naar kijken.

deze week stuurt unibet mij een mail dat ze ID / bankafschrift nodig hebben van 4 mensen hebben die ooit geld hebben gestort . Maar 3 van de 4 is bereid om de gegevens te sturen maar 1 die vertrouwt het niet en dat begrijp ik ook. 

En als dat niet gebeurd ben ik bang dat ik dus 600 euro niet terug krijg?

Iemand die mij kan helpen?

Nee, ik kan je niet helpen. Maar laat, om te beginnen, je moeder Nederlands leren spreken/schrijven. En wellicht is het beter om jezelf erop in te stellen dat je geen uitbetaling zal ontvangen in dit geval.

Mocht je in de toekomst besluiten om ooit te gaan spelen op een andere gerenommeerde website: Let er dan op dat je geen stommiteiten begaat.

bewerkt door SquareOne (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JackPot het is niet dat ze met regelmaat geld storten het gebeurde wanneer ik bijvoorbeeld niet kon en dat zei het dan deden en/of als ik het geld contant had. Het zijn wel allemaal goede vrienden van mij waar van 1 zelfs een familielid is dus vertrouwen is er. 

En ja ik was al 18

bewerkt door Ikweethetnietmeer (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.