Spring naar bijdragen

Kenny Hallaert final tabled WSOP event #36


Remco86

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei rhellevo:

Al meer dan 4,5 miljoen gewonnen updat 2015

Maar wat heeft ie verloren.

 

Winnings zegt niet zoveel, gaat om profit.

 

Om Skywalkurr als voorbeeld aan te halen. Die heeft online aan winning ( ik geloof) meer dan 300 miljoen staan ( maar zijn profit daar over zal misschien 4 a 5 % zijn)

 

Ander voorbeeld Daniel Negreanu, die is aanvoerder van de Hendon Mob, met 34 miljoen dollar, en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij daar heel veel op profit van staat als je de buy ins eraf zou halen. Al heeft die als voordeel dat hij het boegbeeld van Pokerstars is en dat die waarschijnlijk veel van zijn buy ins betalen, plus dat hij naar verluid 5% aandelen had in PS die voor circa 250 miljoen verkocht zijn.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-7-2017 om 16:50 zei pjong:

.
WSOP is natuurlijk het walhalla van het pokeren, echter is dat uiteraard door de buy-inn voor de meeste onder ons een illusie!

 

En natuurlijk de belasting die je moet betalen. 
Ik denk dat de WSOP echt wel winstgevend te spelen is tegen al die amateur Amerikanen (als je geen belasting hoefde te betalen dan).

Maar nu moet je over alle cashes 29% belasting betalen en alle buyins mag je niet aftrekken, dat is gewoon niet te doen.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.