Spring naar bijdragen

once in a lifetime trip naar Vegas (26-09/07-12)


coolos15

Aanbevolen berichten

Dit wilde ik eigenlijk gisteren al plaatsen, Maar toen deed mijn internet het niet, dus bij deze.

 

 

Een nieuwe pokerdag vandaag met een hoop rare spelers. Eerst zat ik aan een tafel met een hele irritante dronken Amerikaan die iedereen aan het irriteren was. Hij had het zelf zogenaamd niet door, Maar binnen een kwartier was de helft van de tafel weg en kwamen er wel een paar goede spelers op zijn geschreeuw af die dachten dat het makkelijk geld winnen was. Hij was alleen best wel een bekwame speler en met al die andere goede spelers aan tafel besloot ik ook maar gewoon een andere tafel uit te kiezen. Dat bleek een goede keuze, want ik kwam aan tafel te zitten met een paar hele blinde spelers. Helaas voor mij kon ik geen geld winnen, omdat ik een twijfelachtige beslissing maakte in een hele grote pot, waardoor ik in die hand 430$ verloor. Verder won ik wel genoeg andere potten en sloot ik die sessie toch af zonder verlies. Tijdens deze sessie gebeurde er nog wat anders wat de moeite waard is om te vermelden. Er kwam zowaar een streaker de pokerroom in rennen. Ik kon geen goede foto nemen, omdat de staf snel ter plaatse was. Maar heb wel even een foto gemaakt van de plek waar de streaker uiteindelijk ging zitten.

 

In de avond had ik afgesproken om met mijn vrienden te gaan eten in Nobu, een exclusief sushi restaurant waar we bonus dollars voor hadden gespaard. Omdat elk hapje een goede 10 dollar kostte hielden we het wel binnen de perken en hebben we daarna nog een burgertje gegeten. Qua ambiance toch wel een aparte switch als je dat zo achter elkaar doet. De avond zouden we afsluiten met het bezoeken van een club of bar, maar de anderen wilden liever nog doorgaan met poker, omdat hun reis bijna ten einde is. Ik kreeg eindelijk een aantal goede kaarten en won rond de 500$. Ik besloot uit te cashen en een klein shotje te nemen

 

Op de 2/5 tafel. Ik cashte 200 winst uit en met de rest van de winst ging ik naar de 2-5 tafel. Ik kwam aan een tafel terecht met een complete idioot die bijna elke hand groot inzette en besloot te wachten op een goede hand om die dan agressief te spelen. Na 25 minuten helemaal niks te hebben gedaan werd mijn wachten eindelijk beloond en zag ik AA in mijn hand verschijnen. De idioot zette weer groot in en ik besloot rustig aan te doen door slechts te callen en hem alles te laten wegbluffen. De flop gaf me zelfs een 3de aas, maar uiteindelijk verloor ik deze hand, omdat een 3de speler in de hand een hele lelijke flush wist te hitten. Kleine kans om zoiets tegen te krijgen in een 700$ pot, maar ik moest het met 200$ winst doen in plaats van 900$. Dit was qua poker niet echt een succesvolle week, Maar dat komt de komende weken vast wel weer.

 

Morgen krijg ik weer een nieuwe bezoeker die 4 dagen blijft. Hij is geen pokerspeler, dus de komende 4 dagen zal ik me voornamelijk richten op de feesten in de stad. Ook heb ik via een local een hele goede deal kunnen krijgen voor een hotelkamer, dus dan ga ik eindelijk echt op de strip zelf verblijven. Ik houd jullie op de hoogte!

 

1567be1200645c4a403247589936e292.jpg51d19e82066e88c87fa9be21d5e32c4d.jpg6dd22320e964b46a41dac6028f72edd9.jpg71895369cb7983b8ee066d6c9c897929.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond kreeg ik weer een nieuwe bezoeker en het plan voor de 4 dagen dat hij hier is bestaat voornamelijk uit zoveel mogelijk feesten, drinken en leuke dingen doen. Deze 4 dagen zal de pokerscene van Las Vegas mij dus moeten missen en zal de clubscene aan mij moet gaan wennen. Mijn vriend heet Wilco en ik had voor deze 4 dagen een hotel op de strip geregeld, zodat we helemaal los konden gaan.

Na een paar drankjes in het appartement gingen we naar Hakkasan in het MGM waar we een paar uurtjes verbleven. Toen het daar iets minder werd, wilden we onze tassen in het appartement gaan halen en dan terug naar het MGM, want daar hadden we een hotelkamer. Het liep wat anders, want de bewaker wilde me niet naar boven laten, ondanks dat ik gewoon de huissleutel van het appartement had. Ik sta namelijk nog niet officieel in de boeken en omdat hij nieuw was, nam hij zijn werk iets te serieus. Ondanks een ontzettende hoeveelheid aan indirect bewijs, waren de officiële gegevens het enige waar hij naar wilde kijken.

Na een minuut of 15 tegen beter weten in discussiëren kwamen er 2 andere bewoners binnen lopen en die zeiden dat wij hun gasten waren. Op deze manier konden we wel gewoon naar boven en dit stelletje van rond de 30 nodigde ons uit voor een drankje in hun appartement. Blijkbaar zitten ze een beetje in het club wereldje en hadden ze wat leuke verhalen te delen en wat ideeën. We kregen een paar biertjes en haalden na een tijd nog een fles vodka uit mijn appartement. Een paar drankjes(en voor hun een paar lijntjes) verder besloten we om een spelletje beerpong te gaan spelen op de strip.

Rond 5 uur daar aangekomen was de inzet voor het winnen van beerpong het betalen van de drank. Na een beerpong battle die op de laatste cup aankwam, konden we de overwinning achter onze naam zetten en konden we rustig toekijken hoe het stelletje de rekening betaalde. Maar ze vonden het nog niet genoeg, want waarom zou je om 6 uur ook naar huis gaan als je vroeger als stripper in een stripclub hebt gewerkt en daar gratis naar binnen kan en gratis mag drinken.

45 minuten later zaten Wilco en ik met een stapel 1 dollar biljetten te kijken naar wat naakte vrouwen. Ik had er persoonlijk iets meer van verwacht, Maar ik begrijp dat het om 7 uur in de ochtend ook in de stripclub op een gegeven moment wel mooi is geweest. Toch kreeg ik nog wel een lapdance, dus kan ik ook die ervaring weer van mijn lijstje strepen. Uiteindelijk gingen we pas om 9 uur naar onze hotelkamer waar we weer om 11 uur moesten uitchecken, want de komende 3 nachten slapen we ergens anders.

Al met al echt een fantastische ervaring rijker en dag 1 met Wilco was er zeker 1 om in te lijsten. Vannacht op naar ronde 2.bc55091786c2ce0c3f32f24dc92bb5c8.jpg8273a1d7c85e0976bb69c5bda7952005.jpg427d5da81f2c16fbaee92fd7208f06e5.jpg1ff17896042df76f5feb40e9becb7112.jpge806788a5626e8ee2dd2e824e9090824.jpgebf26a6195d5c4e549c1b96d26a4bfb8.jpgc27da08fb21d22803bfea890ff0bb3d1.jpg3c933b63a314703698597e8b091ab1e7.jpga74ebd5f36eee2828b1845b7db8fcbf6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Nee helaas een storing in tapatalk. We hopen binnen enkele dagen een oplossing te hebben. Als je via de website het doet werkt het wel

Mooie timing net wanneer @coolos15 naar een stripclub is geweest ?

wel echt een heerlijke tijd heb je volgens mij. Leuk ook dat je regelmatig bezoek van het thuisfront hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 2 was er weer 1 om in te lijsten. Na in de nacht niet te hebben geslapen, was het om 12 uur tijd voor een simpel ontbijtje bij Taco Bell(Je moet toch wat als je te moe, brak en lui bent om zelf iets te maken). Na een kort middagdutje was het tijd om in te checken bij het Luxor hotel waar we deze 3 nachten verblijven. Na een paar drankjes op de hotelkamer was het tijd om Wilco het eerste gedeelte van de strip te laten zien, gevolgd door een avond stappen in Jewel in Aria. Het was ondanks de matige muziek toch zeker een geslaagde avond en we ontmoetten een groep van 25 Australiërs die hier rondreizen. In die groep zat ook Sarah, een stewardess die er alles behalve verkeerd uit zag. Met Wilco had ik afgesproken dat we in zo'n situatie elkaar even wat privacy zouden geven, Maar omdat hij helemaal niet van poker houdt, ging hij dronken aan de blackjack tafel zitten. De kosten splitten was de afspraak En helaas betekende dat een extra kostenpost, omdat hij een slechte sessie had. Maar het was een goede prijs voor privacy;)

We gaan vandaag naar Omnia voor ronde 376eccb8743da6fe89ead0bda66c0dce9.jpgc7be0440039ccc5afa1bc558414672de.jpg6ab1917415eacdf1f698e7c4d1dc8d75.jpg02c0e5ac895b0d5126ef7f6f6e76c512.jpg7c5f38ddd547d91e346ce972315afab5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat er nog een mooi toernooi voor deze week op de planning ? Wil wel weer meedoen voor 10% !
Deze week sla ik even over door al de feesten die ik momenteel meepak. Vanaf zondag staat poker weer bovenaan de rangorde en ga ik ook weer een leuk toernooi uitkiezen. Er komt een goede toernooiserie aan vanaf 30 oktober en ik ga mijn verjaardag(1 november) vieren aan de pokertafel. Ik houd jullie hiervan op hoogte.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.