Spring naar bijdragen

Wekelijkse onetime homegame


JackPot

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei JackPot:

Super leuk mannen

helaas door een onverklaarbare 'fishy call' van @coinflippers lig ik er uit.....

Allin op flop, Coin callt even 3.5k extra met open endert......

6 outs, vooruit +4 koningen.....

 

Screen Shot 2017-11-08 at 21.43.36.png

@jackpot gezien je lage stack  en het feit dat er een bounty van 50% op je hoofd stond vond ik het de call waard je had der ook een flush draw kunnen hebben  voor ik je kaarten zag waren in mijn ogen 4 4en 4 9ens 3 koningen en mischien nog wel 3 achten goed daarnaast had ik ook nog een runner runner flush mogelijkheid al met al vond ik dus dat ik genoeg kaarten in het deck had om de gok te wagen dat jij daar toevalig pocket 9 speeld was voor mij we een van l de slechtst mogelijke handen

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning, dit zijn nu eens de mooie discussies inhoudelijk op pokerforum. Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij opende @coinflippers deze hand en 3 bette ik naar zo'n 400. Stack rond de 4k. Flop was 5-6-7 en Coin checked en ik shove het er in volgens mij. Coin callt denk ik zo'n 22-25bb wat zeker kan, gezien het feit dat ik een bounty heb (dacht ter grootte van de buyin). Die bounty maakt natuurlijk het spel richting mij sowieso wat 'losser. Maar eerder callde je ook mijn Allin met QQ met een 9-10o, dus je insteek was ook wel om die bounty op te pikken, dat was ook de reden dat ik hier al Allin ging met mijn 9-9. 

Hoogtepunt is dat @coinflippers weer in the open is wat mij betreft, welcome back Coin!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei JackPot:

Goodmorning, dit zijn nu eens de mooie discussies inhoudelijk op pokerforum. Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij opende @coinflippers deze hand en 3 bette ik naar zo'n 400. Stack rond de 4k. Flop was 5-6-7 en Coin checked en ik shove het er in volgens mij. Coin callt denk ik zo'n 22-25bb wat zeker kan, gezien het feit dat ik een bounty heb (dacht ter grootte van de buyin). Die bounty maakt natuurlijk het spel richting mij sowieso wat 'losser. Maar eerder callde je ook mijn Allin met QQ met een 9-10o, dus je insteek was ook wel om die bounty op te pikken, dat was ook de reden dat ik hier al Allin ging met mijn 9-9. 

Hoogtepunt is dat @coinflippers weer in the open is wat mij betreft, welcome back Coin!

klopt vrij aardig @JackPot alleen had ik toen een stack van rond de 7k en jij rond de 2k en  tegen alle pocket pairs 22-88 en alle broadway kaarten heb ik toch zeker 40-50 % was alleen jammer dat je daar vrij top of de range zat en dubbelde

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...