Spring naar bijdragen

Wekelijkse onetime homegame


Nomore

Aanbevolen berichten

A: ik zei gevoel.
B: als het op 1 avond tot 3x toe voorkomt dat als ik in een pot zit met 2 andere spelers (steeds dezelfde), ik allin ga, en de eerste een overpair fold op de flop (1x zelfs AA) om vervolgens door de tweede speler gecalled te worden met 2 pair 9-4, dan gaan bij mij de alarmbellen af ja. Zeker wanneer dit dus meermaals gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizarre constatering mikey! Maar ieder recht op zijn mening. Begrijp overigens het verhaal nog niet. Je bent verslagen door betere handen en betere spelers lijkt me de enige conclusie.


Ik denk dat er onderling tussen spelers is doorgeappt weke hands ze hadden. Anders zijn er uiterst bizarre folds gemaakt, die de spelers zelf echt niet gemaakt zouden hebben. ;)
Voor mn gevoel klopt het van geen kant, en ik ben niet de enige met die gedachte. Wel de enige die het durft te posten :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

A: ik zei gevoel.
B: als het op 1 avond tot 3x toe voorkomt dat als ik in een pot zit met 2 andere spelers (steeds dezelfde), ik allin ga, en de eerste een overpair fold op de flop (1x zelfs AA) om vervolgens door de tweede speler gecalled te worden met 2 pair 9-4, dan gaan bij mij de alarmbellen af ja. Zeker wanneer dit dus meermaals gebeurd.
Misschien had de overpair folder gewoon een goede read. En twee paar wordt natuurlijk niet gefold op de flop.

Daarbij, dat de folder een overpair fold kun je alleen weten als hij zijn kaarten laat zien, toch? Niet echt slim als je samen speelt.

Ik heb in elk geval niet hetzelfde gevoel.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien had de overpair folder gewoon een goede read. En twee paar wordt natuurlijk niet gefold op de flop.

 

Daarbij, dat de folder een overpair fold kun je alleen weten als hij zijn kaarten laat zien, toch? Niet echt slim als je samen speelt.

 

Ik heb in elk geval niet hetzelfde gevoel.

 

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

 

 

Klopt. Maar dit gebeurde meermaals. En nog wel op shockerendere manieren als bovenstaand voorbeeld. En aangezien iedereen weet dat die speler niet goed is, kun je het op geen enkele manier als een ‘read’ zien. Die speler ziet 24o nog als de nuts.

 

En wat heeft het voor een nut om je kaarten te laten zien dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites



 
 
En wat heeft het voor een nut om je kaarten te laten zien dan?


Als je vals speelt door best hand te spelen is het natuurlijk oerdom van degene die fold om zijn kaarten te laten zien (en dat moet hij gedaan hebben anders had je niet geweten wat hij had). Daardoor denk ik eerder dat het iets is als 'kijk eens wat een goede hand ik hier fold' (slechte spelers hebben daar vaak de neiging toe) en verder niets bijzonders.

En daarbij ook, vals spelen in een $5 toernooitje onder vrienden zou wel heel sneu zijn.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het meer succes heeft als je dit bijvoorbeeld in de aanloop naar een gezamenlijk reisje naar bijv. Rozvadov organiseert, en dan met een x- aantal vastgestelde toernooien die allemaal op één moment worden klaargezet (als dat kan in de homegamelobby tenminste) en die dan idd op verschillende dagen in de week worden gespeeld.

Mochten jullie op enig moment nog wel iets met de organisatie van een homegame willen, uiteraard bereid verder mee te denken.

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet wachten om je te slopen aan de cash table, om je weer even met beide benen op de pokervloer te zetten
Haha, als er iemand op de hoogte is van zijn pokeronkunde dan ben ik het wel. En zo lang jij bij blufs blijft beloven dat je je kaarten laat zien bij een fold zal dat slopen wel meevallen.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 6 maanden later...
Op 22-2-2018 om 11:02 zei JackPot:

We hebben een eindstand!

@DeValsspeler op 1

@JackPot op 2

@TheGallant op 3

Next trip Rozvadov wordt dus betaald voor @DeValsspeler! Proficiat en dik verdiend!

Wanneer gaan we weer naar Rozvadov? Of is er een mogelijkheid om de prijs om te zetten naar toernooi buy-ins in Las Vegas? Ik zie dat de Deepstack Extravaganza bezig is in Venetian als ik in Las Vegas ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.