Spring naar bijdragen
Money Penny

Binion's app. Sparen voor rewards. Leuk!

Recommended Posts

Goed om te lezen dat je de rewards ook daadwerkelijk hebt kunnen inwisselen voor een lekkere prijs! 

Ik zit inmiddels op 1600 hoedjes en 23 sterren. Die sterren gaan niet zo snel omdat ik vaak wel snel door mijn punten heen ben haha. Ben al blij als ik een miljoen punten heb en weer even kan drukken op de kasten van 10.000. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog andere mensen die dit spel spelen, ik vermaak mij erg prima mee moet ik zeggen!

Nu op 2800 en 30 sterren, heb mijn vrienden die meegaan naar Las Vegas er ook even op geattendeerd. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die 16000 gaan een lastig verhaal worden. Zit nu op 4000 maar merk dat het mij een beetje gaat tegenstaan dat ik telkens 100.000 punten krijg voor het voor de tigste keer bekijken van een filmpje. 

Ben inmiddels wel Gold member en in level 32, maar ben benieuwd of er hier nog tips zijn om sneller te sparen? Ik speel nu alleen de kasten. Met name die vanaf 10.000 punten en als ik boven de miljoen zit wil ik nog weleens switchen naar de hogere kasten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

5250 punten nu en level 34. 

Die 16000 gaat hem niet worden, daarvoor gaat het sparen te langzaam helaas. Ik weet ook niet precies hoe de puntentelling werkt. De ene keer loopt het snel op en de andere keer komt er niets bij. 

Ik ga proberen de 8.000 of 10.000 te halen, dan haal ik twee keer 50$ food credit van Benny's Smokin BBQ & Brews of de 100$ food credit bij Binion's Steakhouse.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nu 5750 hoedjes en level 42.

Het is inderdaad onduidelijk hoeveel hoedjes je elke keer krijgt. Soms krijg ik bijna 2 hoedjes per spin van 100k en soms moet ik 10 keer spinnen voor 1 hoedje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik sta inmiddels op 6253 hoedjes en ben in level 35. 

Het sparen gaat niet erg hard meer. Ik krijg geen video's meer te zien als mijn punten op zijn, behalve als de tijd is verlopen (om het uur). Dat maakt het wel lastiger om bonusgames te krijgen en veel te sparen. 

8000 hoedjes voor eind augustus moet wel lukken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden