Jump to content
Pat

Win 40 krasloten en nog meer prijzen !!!

Recommended Posts

1 uur geleden zei Pat:

we hebben uiteraard ook een winnaar hier op OneTime .

Drie mensen hadden een  juiste antwoord . Onze beste  @Dannyboy   @Dopey en @ROELETTE.  Mijn Complimenten  allemaal , goed gezien .

Zoals ik in mijn openingspost had aangegeven , bij meerdere goeie antwoorden wordt er maar één naam Randomly uitgetrokken . Ik had alle drie namen op een stukje papier geschreven / vouwen en  in een flesje / goed schudden / en vervolgens heb ik van een derde partij ( mijn vriendin ) gevraagd één naam uitrekken .  Mijn vriendin heeft de naam van de winnaar bekend gemaakt en dat is :  @Dopey

Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat heb ik eigenlijk gewonnen?

• Like 1

55 minuten geleden zei Dopey:

Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat heb ik eigenlijk gewonnen?

Graag je tijd nemen om de openingspost van 2e ronde nogmaals te lezen want daar staat aangegeven wat de prijzen zijn . 

Daarna graag mij laten weten waar je voorkeur naar uit gaat , krasloten , of Staatsloten .  Thkanks  !! 

59 minuten geleden zei Pat:

Graag je tijd nemen om de openingspost van 2e ronde nogmaals te lezen want daar staat aangegeven wat de prijzen zijn . 

Daarna graag mij laten weten waar je voorkeur naar uit gaat , krasloten , of Staatsloten .  Thkanks  !! 

Doe mij maar de 50 krasloten, ik PM je het adres.

Edited by Dopey

16 uur geleden zei Pat:

Sorry guys , ik wou gelijk na de wedstrijd de winnaar bekend maken . Ik moest eerst mijn vriendin kalmeren 😊 !! en vervolgens kiezen vanuit 3 goeie antwoorden .

Wauw !! wat een finale !!

Voordat ik de winnaar hier op OneTime bekend maak , wil ik alle Nederlandse volk van harte feliciteren met deze geweldige team en prestatie . . Er valt niks anders te zeggen dan : Groot complimenten .   Nederlandse team had ook een zware match tegen zweden en één dag minder rust , wat in sport best doorslaggevend kan zijn . Wat mij betreft deze team heeft een huldiging verdiend .  Helaas er is maar altijd één winnaar en daar moeten we het mee doen.

We hebben samen met mijn vriendin  inmiddels  my mom en mijn schoonfamilie in VS , gebeld om de overwinning van VS  te feliciteren en daar kregen we ook veel complimenten voor NL'se Team te horen . 

we hebben uiteraard ook een winnaar hier op OneTime .

Drie mensen hadden een  juiste antwoord . Onze beste  @Dannyboy   @Dopey en @ROELETTE.  Mijn Complimenten  allemaal , goed gezien .

Zoals ik in mijn openingspost had aangegeven , bij meerdere goeie antwoorden wordt er maar één naam Randomly uitgetrokken . Ik had alle drie namen op een stukje papier geschreven / vouwen en  in een flesje / goed schudden / en vervolgens heb ik van een derde partij ( mijn vriendin ) gevraagd één naam uitrekken .  Mijn vriendin heeft de naam van de winnaar bekend gemaakt en dat is :  @Dopey

Van harte gefeliciteerd met je prijs .( ik moest lachen want zij kon je naam niet uitspreken , typisch Amerikaanse vrouwen  😊) .

Graag hoor ik van je waar je voorkeur naar uitgaat , Krasloten of Staatssloten .

Wil je mij een PM met je adres verzenden en ik zal morgen zorgen dat je prijs naar je toe vliegt . Ik moet komende nacht werken , het wordt dus morgen eind van de middag . Uiteraard je krijgt een tracking number zodat je kan zien wanneer het pakket  bij je bezorgd wordt . 

Tenslotte, wil ik iedereen bedanken voor jullie deelname . We hebben nog één ( laatste ronde ) .

Ik vraag jullie daar effe geduld mee hebben tot ik een interessante match gevonden heb . Hoogstwaarschijnlijk wordt het in nieuwe voetbal seizoen met een wedstrijd van Nederlandse elftal  , maar dat zien we wel .  Daar kom ik dus later hier on this topic  zeker op terug .  

BR, 

Pat 

Haha congratz! @Dopey en mooie actie zo!!

• Like 1
  • Thanks 1

16 uur geleden zei Dopey:

Doe mij maar de 50 krasloten, ik PM je het adres.

Verzonden !!  Check out your PM box please .

Via Tracking number en postcode   ( web :  https://jouw.postnl.nl/#!/overzicht ) kan je het pakket volgen . Morgen heb je hem . Is aangetekend dus moet er voor getekend worden .

Edited by Pat
  • Like 1

21 uur geleden zei Pat:

Verzonden !!  Check out your PM box please .

Via Tracking number en postcode   ( web :  https://jouw.postnl.nl/#!/overzicht ) kan je het pakket volgen . Morgen heb je hem . Is aangetekend dus moet er voor getekend worden .

Ontvangen!

Helaas alleen een paar gratis loten, maar was leuk om het weer eens bijna miljonair te zijn ;)

Leuke actie @Pat

• Like 2
  • Thanks 1

13 uur geleden zei Dopey:

Ontvangen!

Helaas alleen een paar gratis loten, maar was leuk om het weer eens bijna miljonair te zijn ;)

Leuke actie @Pat

De kans op een goeie prijs met krasloten is niet groot idd. 

Ik zal met 3e ronde een extra prijs in de prijzenpot gooien zodat men een keuze vanuit 3 verschillende prijzen kan maken !! 

• Like 3