Spring naar bijdragen

Gratis met Onetime naar Las Vegas - 2022


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei TheGreatOne:

De volgende Onetime ambassadeurs mogen het artikel (opdracht 7) nog inleveren voor 1 juli (deadline woensdag 30 juni 23:59 uur). Iedereen die instuurt het goed wordt bevonden krijgt een email met bevestiging terug, geen email gehad bericht ons meteen.

 

@SmartAce

@DennMann

@SupremacyNL

@Hielke

@Arthur

@Budgetvrouw

@Dooker

@Remco86

@Damien010

@coinflippers en @baje54

@Joeke-Melle

@Remy de rover

 

 

Een aantal hebben mij al gecontacteerd en/of op het forum gezet dat ze er mee bezig zijn, ook een aantal niet. Als je twijfelt, gewoon niet insturen aangezien opdracht 8 nog lastiger wordt 🙂

Die van ons volgt vandaag, @coinflippers en @baje54

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gaan wij ,  @coinflippers en @baje54,  een bezoek brengen aan Pott Change  in Amsterdam.

Dit wisselkantoor hanteert goede wisselkoersen voor euro naar dollar. We gaan kijken of wij voor de Vegas gangers een nog betere koers kunnen bedingen.                                                                                                                                                                                       

 

bewerkt door baje54 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei TheGreatOne:

De volgende Onetime ambassadeurs mogen het artikel (opdracht 7) nog inleveren voor 1 juli (deadline woensdag 30 juni 23:59 uur). Iedereen die instuurt het goed wordt bevonden krijgt een email met bevestiging terug, geen email gehad bericht ons meteen.

 

@SmartAce

@DennMann

@SupremacyNL

@Hielke

@Arthur

@Budgetvrouw

@Dooker

@Remco86

@Damien010

@coinflippers en @baje54

@Joeke-Melle

@Remy de rover

 

 

Een aantal hebben mij al gecontacteerd en/of op het forum gezet dat ze er mee bezig zijn, ook een aantal niet. Als je twijfelt, gewoon niet insturen aangezien opdracht 8 nog lastiger wordt 🙂

Mijn artikel is ingeleverd!!! Ik zie hem graag verschijnen en ben er klaar voor opdracht 8!! En 4 september staat al helemaal vrij in mijn agenda!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-6-2021 om 15:20 zei TheGreatOne:

De volgende Onetime ambassadeurs mogen het artikel (opdracht 7) nog inleveren voor 1 juli (deadline woensdag 30 juni 23:59 uur). Iedereen die instuurt het goed wordt bevonden krijgt een email met bevestiging terug, geen email gehad bericht ons meteen.

 

@SmartAce

@DennMann

@SupremacyNL

@Hielke

@Arthur

@Budgetvrouw

@Dooker

@Remco86

@Damien010

@coinflippers en @baje54

@Joeke-Melle

@Remy de rover

 

 

Een aantal hebben mij al gecontacteerd en/of op het forum gezet dat ze er mee bezig zijn, ook een aantal niet. Als je twijfelt, gewoon niet insturen aangezien opdracht 8 nog lastiger wordt 🙂

ben al benieuwd naar opdracht 8 wat zullen ze dit keer verzonnen hebben :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei TheGallant:

Klopt, spannend hoor. Ook voor ons. Erg benieuwd naar wat er komen gaat (of niet). Moeilijkheidsgraad is, schat ik, 8.9/10 voor velen. Opdracht 7 was de moeilijkheidsgraad 6.5/10. 🤩

Dat wordt spannend dan! 8.9 is dan flink moeilijker. Erg benieuwd wat er gaat komen. Zou zuur zijn om te stranden vlak voor de finish 😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt straks helemaal ontwennnen! Geen opdracht meer op de 1e van de maand 🤯

Maar eerst nog even zweten met een moeilijkheidsgraad van 8.9 voor opdracht 8 😅😨

Gelukkig is er eerst voorlopig elke zaterdag nog een leuk artikel om te lezen 🤗

Voor iedereen die nog moet inleveren: ‘Chop chop, gas erop!’ 🤸🏻‍♀️🏃🏻‍♂️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-6-2021 om 15:20 zei TheGreatOne:

De volgende Onetime ambassadeurs mogen het artikel (opdracht 7) nog inleveren voor 1 juli (deadline woensdag 30 juni 23:59 uur). Iedereen die instuurt het goed wordt bevonden krijgt een email met bevestiging terug, geen email gehad bericht ons meteen.

 

@SmartAce

@DennMann

@SupremacyNL

@Hielke

@Arthur

@Budgetvrouw

@Dooker

@Remco86

@Damien010

@coinflippers en @baje54

@Joeke-Melle

@Remy de rover

 

 

Een aantal hebben mij al gecontacteerd en/of op het forum gezet dat ze er mee bezig zijn, ook een aantal niet. Als je twijfelt, gewoon niet insturen aangezien opdracht 8 nog lastiger wordt 🙂

Concept ter beoordeling doorgestuurd ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 5 Onetimers die moeten inleveren. [mention=4318]Budgetvrouw[/mention] en [mention=1242]SupremacyNL[/mention]en [mention=5308]Remy de rover[/mention] en de 2 malle heren Coin en Baje met [mention=3225]Hielke[/mention] zijn allemaal door naar de volgende ronde.
 
[mention=43]SmartAce[/mention] [mention=10]DennMann[/mention] [mention=21]Remco86[/mention] [mention=1512]Damien010[/mention] en [mention=2070]Joeke-Melle[/mention] om de club van 31 compleet te maken.
Nice

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 5 Onetimers die moeten inleveren. [mention=4318]Budgetvrouw[/mention] en [mention=1242]SupremacyNL[/mention]en [mention=5308]Remy de rover[/mention] en de 2 malle heren Coin en Baje met [mention=3225]Hielke[/mention] zijn allemaal door naar de volgende ronde.
 
[mention=43]SmartAce[/mention] [mention=10]DennMann[/mention] [mention=21]Remco86[/mention] [mention=1512]Damien010[/mention] en [mention=2070]Joeke-Melle[/mention] om de club van 31 compleet te maken.

giphy.gif


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei TheGreatOne:

Nog 5 Onetimers die moeten inleveren. @Budgetvrouw en @SupremacyNLen @Remy de rover en de 2 malle heren Coin en Baje met @Hielke zijn allemaal door naar de volgende ronde.

 

@SmartAce @DennMann @Remco86 @Damien010 en @Joeke-Melle om de club van 31 compleet te maken.

Lekker bezig allemaal!! 💪🏻💪🏻

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.