ROELETTE 704 Posted January 5 Report Share Posted January 5 Het is dus zaak om minimaal 10 reacties te geven, zodat je niet per ongeluk een x misgrijpt als je er precies 10 hebt en youtube per ongeluk een videootje verwijderd of iets.... Quote Link to post Share on other sites
TheGreatOne 6,303 Posted January 5 Author Report Share Posted January 5 In totaal 6 Onetimers gekwalificeerd voor opdracht 4. @Remy de rover is confirmed net zoals Do en Daniel, Damien Joeke en Hielke. 4 Quote Link to post Share on other sites
Reno 231 Posted January 5 Report Share Posted January 5 Op 1-1-2021 om 11:00 zei TheGreatOne: De nieuwe opdracht (3) staat klaar op het Facebook kanaal. Opdracht is prima te doen: Wordt abonnee van het Youtube kanaal van Onetime: https://www.youtube.com/onetimenld En maak 10 reacties op verschillende youtube filmpjes die online komen deze maand of er al staan. Laat even je youtube gebruikersnaam achter in dit topic met je facebook naam zodat we het goed kunnen controleren. Op 31 januari 2021 maken we dan bekend wie er door gaat naar alweer opdracht 4. Abonnee van het Youtube kanaal van Onetime: JA Youtube: Bart Facebook: Bart Quote Link to post Share on other sites
JackpotEnschede 42 Posted January 5 Report Share Posted January 5 Moet lukken 10 reacties. Hebben de deelnemers toch een hele maand de tijd voor? Ik hoop alleen dat Vegas wel weer helemaal open en toegankelijk voor iedereen is. Het is toch lachen om daar met zoveel Nederlanders te lopen, te gokken en wat nog meer. 1 Quote Link to post Share on other sites
TheGallant 1,931 Posted January 5 Report Share Posted January 5 Is het al februari? Quote Link to post Share on other sites
Remy de rover 32 Posted January 5 Report Share Posted January 5 Is het al februari?Doe je aan dry-januari ..Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk 2 Quote Link to post Share on other sites
Remco86 203 Posted January 5 Report Share Posted January 5 Youtubenaam RemcoW86 Quote Link to post Share on other sites
TheGallant 1,931 Posted January 5 Report Share Posted January 5 Doe je aan dry-januari ..Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met TapatalkTrek net een biertje open 2 Quote Link to post Share on other sites
MrT 18 Posted January 5 Report Share Posted January 5 Oh ik heb zoveel zin, hoeveel nachtjes nog slapenVerstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
Remy de rover 32 Posted January 5 Report Share Posted January 5 Trek net een biertje openProost! In vegas trakteer ik!Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk 2 Quote Link to post Share on other sites
Empty Wallet 54 Posted January 6 Report Share Posted January 6 Ik mag volgens mij ook al lang bij de tussenstand (dronepilootrick op YT) 👍🏻👍🏻☘️☘️🎯🎯 2 Quote Link to post Share on other sites
hotshot123 414 Posted January 6 Report Share Posted January 6 Op 1-1-2021 om 11:00 zei TheGreatOne: De nieuwe opdracht (3) staat klaar op het Facebook kanaal. Opdracht is prima te doen: Wordt abonnee van het Youtube kanaal van Onetime: https://www.youtube.com/onetimenld En maak 10 reacties op verschillende youtube filmpjes die online komen deze maand of er al staan. Laat even je youtube gebruikersnaam achter in dit topic met je facebook naam zodat we het goed kunnen controleren. Op 31 januari 2021 maken we dan bekend wie er door gaat naar alweer opdracht 4. al meer dan 10 reacties gedaan ,Youtube account is mar celletje 2 Quote Link to post Share on other sites
Joeke-Melle 10 Posted January 8 Report Share Posted January 8 Op 5-1-2021 om 19:33 zei TheGallant: Is het al februari? 2022 bedoel je 🤣😉 1 Quote Link to post Share on other sites
Empty Wallet 54 Posted January 9 Report Share Posted January 9 Op 5-1-2021 om 08:15 zei ROELETTE: Het is dus zaak om minimaal 10 reacties te geven, zodat je niet per ongeluk een x misgrijpt als je er precies 10 hebt en youtube per ongeluk een videootje verwijderd of iets.... Allang gedaan 🎲🎲🎉🎉🍾🍾😊 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts