Spring naar bijdragen
LasVegasNic

Ik ben ruim 3,3 miljoen Euro waard en jij?

Recommended Posts

Op 9-7-2018 om 22:27 zei SubAqua:

Het is inmiddels al weer een dikke week geleden, maar de Run for Kika is geweest. Het was een warme/hete dag, maar gelukkig stond er wel een lekkere wind. De route was vooral door gebied met schaduw en er waren genoeg waterpunten. Prima sfeer, goed georganiseerd.

Zelfs nog in een PR gelopen, 5 km, net iets onder de 37 minuten, helemaal happy.

En ook een super sponserbedrag bij elkaar gehaald: 1019,80 euro!!

36644807_248896162364084_951605293542801408_n.jpg

Inmiddels aan het verder trainen, richting de 10 km. Eind juli ga ik mee doen met een trailrun van 7 km door de bossen. Zin in, inschrijving is al gedaan.

Wie weet ooit nog de halve marathon in Vegas......

Goed bezig 👍🏻

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-7-2018 om 07:45 zei JackPot:

Vanaf gisteren is bij mij ook het roer omgegaan en zullen er kilo's moeten verdwijnen. Mijn gewicht zit op het hoogste punt ooit, dus dat moet snel weer naar beneden. Dit zal puur gebeuren door minder snoep/chips/ijs te eten en meer te bewegen, waaronder elke week minimaal 1 keer zwemmen.

Zwemmen is inderdaad erg goed voor je lichaam omdat je je gewrichten niet belast. Succes met het afvallen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelf sinds 1oktober 25 kilo afgevallen en nu al een paar maanden op mijn streefgewicht. Het afvallen was lastig maar niet zo lastig als  het volhouden om niet weer aan te komen.

bewerkt door Gertjan_De_Meern
  • Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren weer het bos ingedoken om 6km te rennen, vooral de apps My Asics en Zombies Run houden met alert. Het gaat wel steeds makkelijker, of ik het echt leuk vind om te rennen (nou niet echt) maar eerlijk is eerlijk, voel me lichamelijk wel beter en krachtiger en dat is natuurlijk veel waard. Mooi om te zien dat diverse Onetimers lekker bezig zijn en uiteindelijk is gezond gewoon het grootste goed wat je hebt zonder dat we dat vaak beseffen. 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 hours ago, Gertjan_De_Meern said:

Zelf sinds 1oktober 25 kilo afgevallen en nu al een paar maanden op mijn streefgewicht. Het afvallen was lastig maar niet zo lastig als  het volhouden om niet weer aan te komen.

Een bewezen feit!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Helaas gaat het afvallen niet zo snel, ben ook best wat spieren aan het kweken, tonen. Maar al wel 6 kg puur vet kwijt.
Nu wel weer een lastig punt, omdat ik ben gaan hardlopen. Hier moet ik weer een goed evenwicht vinden in mijn voeding. Daarnaast ook weer terug in mijn volle uren aan het weer, kost ook de nodige kruim.

Maar we zetten door! We blijven sporten, daardoor afvallen en me ook beter voelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gisteren weer het bos ingedoken om 6km te rennen, vooral de apps My Asics en Zombies Run houden met alert. Het gaat wel steeds makkelijker, of ik het echt leuk vind om te rennen (nou niet echt) maar eerlijk is eerlijk, voel me lichamelijk wel beter en krachtiger en dat is natuurlijk veel waard. Mooi om te zien dat diverse Onetimers lekker bezig zijn en uiteindelijk is gezond gewoon het grootste goed wat je hebt zonder dat we dat vaak beseffen. 
Ik gebruikte Runkeeper, maar ben overgestapt naar Strava, bevalt me beter. 6km rennen lukt al prima, nu aan het doortrainen naar 10km. Hier gebruik ik de app van Zenlabs voor: 10k.

IK vind het heerlijk om te hardlopen, maakt mijn hoofd helemaal leeg!
Vooral ook leuk om met gezelschap te lopen, maar dan moet je wel een maatje vinden die ong hetzelfde tempo loopt. Ik heb daar geluk in gehad en een leuk maatje getroffen in de sportschool. IMG_20180711_192952.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden