Spring naar bijdragen

Ik ben ruim 3,3 miljoen Euro waard en jij?


Aanbevolen berichten

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Het ging in december de verkeerde kant op. Vaak buiten de deur gegeten en de kerstdagen erbij. Ik was op een gegeven moment weer meer dan 3.3 miljoen waard. Sinds maart volg ik samen met mijn vrouw een het metabolisme dieet en dan werkt goed. Inmiddels ben ik 2.970.000 euro waard. Ik ga voor de 2.8 miljoen en het liefst nog iets minder. Ik ben nu vier weken bezig en we hebben zelfs een paar hele lekkere gerechten ontdekt. We eten nu sowieso veel meer biologisch en zelfs biefstuk, garnalen en andere lekkere dingen. Echt honger heb ik niet. je moet om de 3 a 4 uur eten. Tussen de maaltijden door snacken, wel gezond snacken; fruit, komkommer met kipfilet en nootjes. Het valt niet tegen het dieet maar je bent wel veel bezig met eten, eten klaarmaken. De weg is lang en terugval zit erin maar ik ga ervoor. Samen met mijn vrouw :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb besloten om ook mijn waarde eens proberen te verminderen, met als belangrijkste reden om mijn cholesterol weer wat te verbeteren en de conditie te verhogen.

Ik ga dit doen door te starten met een keer in de week te zwemmen. Hopelijk kan ik dit later wat verder uitbouwen, al is het maar om 4 verschillende gokkasten of roulettes te spelen en elke keer van de ene naar de andere te rennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgaande op de goudprijs van € 35.936,56

per kilo (05-05-2016) ben ik ruimschoots 4 miljoen waard. En met mijn levensstijl nader ik met rasse schreden de 5 miljoen :)

Misschien word je wel de six million dollar men. Ik ga nog steeds van een goudprijsprijs van 33K uit. Ik ben nu 2.8 miljoen waard. Wil naar ongeveer 2.7 miljoen en dan vind ik het wel goed. Ben dan nog wel te zwaar als ik kijk naar mijn BMI. Kom van dik boven van dik boven de 30 en zit nu rond de 28.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jordi. Kon er mee door . Was geen hoogstandje.

Begreep achteraf dat er bepaalde mensen niet zo goed tegen konden en de volgende dag boven de WC-pot hingen.

Als je nog een keer echt sushi wilt eten, dan geef je maar een gil, kom je deze kant op en dan reserveer ik wel bij Azura in Rotterdam (Wilhelminakade/Kop van Zuid aan het water). gaan we daarna nog even naar HC Rotterdam en Corso..

Laatste is altijd een feest omdat ze 's avonds de wortelen met bosjes te gelijk uitdelen. = goed voor de lijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.