Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ik ga het niet uitleggen alleen laten zien dat ik de enigste ben van heel Nederland welk nummer en wanneer het komt. Die 24 wist ik dat die kwam maar ik kon niet meer inzetten omdat het begrensd is. Ik had om 23:00uur afspraak moest weg maar had de 11 goed gepakt 150x op de 11 had paar kasten geen club anders had ik minimaal 5 kasten x 65 de 11 raak en jordy was al weg. Als ik iemand bij mij had en die het ook kon filmen hadden jullie niet meer kunnen slapen. Ik moet iemand bij mij hebben die verstand heeft van roulette en als ik zeg jij moet op alle kasten inzetten dan kan ik goed geld winnen. Wie komt mij over 2 weken helpen? Jullie krijgen wel zakgeld maak je geen zorgen. Jullie worden gek als ik voor jullie ogen laat zien dat ik dan 10 kasten de 11 of de 15 raakt slaat ongeveer 4000euro in een ronde tijd. Ik alleen kan niet alle kasten bezet houden en alle kasten snel inzetten daarom dat ik minimaal 1000euro maakt maar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.